گیر افتادن پشت یک میز از 9 صبح تا 5 عصر یا گاهی حتی بیشتر، می تواند خسته کننده باشد، به خصوص وقتی که در خواب دیدن مکان های دور افتاده و سفر هستید. احتمالا فکر می کنید که چه مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند ، تا به دنبال آن رفته و آزادتر زندگی کنید. بیشتر افراد عادی، هر سال فقط دو هفته از تعطیلات (مثلا تعطیلات نوروزی) برای تفریح و بازسازی روحیه، فرصت دارند که به سفر بروند. آنها بقیه وقت خود را برای انجام کار می گذرانند و تنها رویای این فرصت را که کشورهای خارجی و فرهنگ های جدید را کشف کنند، در سر می پرورانند.

مسلما شما هم دوست دارید به جای کار در شغلی که تنها سالی یک یا دو بار بتوانید سفر کنید، چرا شغلی را پیدا کنید که بتوانید هم کار کنید و هم هرگاه که مایل بودید به سفر بروید و در هرکجای دنیا که خواستید کار کنید. به این ترتیب، می توانید در حالی که درآمد کسب می کنید و حرفه خود را می سازید، جهان را کشف کنید. با تراپی همراه باشید تا چندین مورد از مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند را بیشتر بشناسید.

مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند

مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند و می توانید در هرکجای دنیا انجام دهید

مشاغلی وجود دارند که به شما اجازه سفر می دهند. درحالیکه شغل هایی مانند مهمانداری هواپیما، خلبانی، خدمه کشتی و... تنها شما را مجبور به سفر می کنند، در این مقاله می خواهیم از شغل هایی صحبت کنیم که می توانید هرجای دنیا که هستید آنها را انجام دهید. به عنوان مثال مشاغلی که با یک لپ تاپ ساده انجام می شوند و یا به صورت اینترنتی ممکن هستند، از این قبیل اند. در واقع، مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند یک جور کار در کنار تفریح به حساب می آیند، زیرا شما حتی می توانید کل سال را در سفر باشید اما شغل خود را داشته باشید. در ادامه با معرفی چند مورد از این مشاغل با ما همراه باشید.

معلم زبان انگلیسی

اگر انگلیسی زبان مادری شما است و یا در آن مهارت دارید و با مفاهیم و مهارتهای اصلی تدریس آشنا هستید، می توانید یک مربی انگلیسی شوید و در خانه تدریس کنید.

شرکت های آنلاین زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند بدون ترک خانه خود یک معلم زبان برای دانش آموزان یا حتی دانشجویان باشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک فضای آموزشی کوچک در خانه تان است. این سایت های اینترنتی برنامه های درسی ایجاد می کنند و دانش آموزان را برای شما پیدا می کنند. پرداخت می تواند به ازای هر جلسه متفاوت باشد و اگر کلاسهای کافی و با کیفیتی را ارائه دهید، می توانید این کار را به یک کار تمام وقت تبدیل کنید.

پزشکی از راه دور (Telemedicine)

این فناوری امکان دستیابی خدمات درمانی را بصورت آنلاین فراهم کرده است. این بدان معناست که می توانید با کار کردن در خانه، حرفه پزشکی خود را در پیش بگیرید. پزشکان و پرستاران در بسیاری از ایالت ها هم اکنون می توانند داروها را به صورت آنلاین تجویز کنند و مراجعه به مطب پزشک کمتر رایج می شود.

مشاغل مربوط به پزشکی از راه دور یا همان تله مدیسین، همچنین شامل موقعیت های روانشناسی و مشاوره ای است که می تواند از راه دور و در خانه شما یا مشتری شما انجام شود. می توانید اینگونه پست های شغلی را در وب سایت هایی مانند Soliant پیدا کنید، که برای کمک به کارمندان آینده نگر برای فرصت های جدید کار می کنند.

مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند

نویسندگی

نویسندگی نیز جزو مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند ، محسوب می شود؛ چراکه از طریق نویسندگی به صورت آنلاین، شما می توانید با یک سیستم کامپیوتری و از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. امروزه کارهای فریلنسری زیادی وجود دارند که افراد از سراسر دنیا از طریق آن درآمد کسب می کنند. یکی از آنها نویسندگی برای مجلات و وبسایت ها است. این روزها وبلاگ نویسی و محتوا نویسی با روی کار آمدن خدمات اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده، از این رو بسیاری از وبلاگ داران، حاضر به پرداخت هزینه برای اینگونه نویسنده ها هستند.

 

مسلما می دانید که شغل های بسیار دیگری در این زمینه وجود دارند. اما اکنون که این مقاله را مبنی بر مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهند ، مطالعه کردید، می توانید با بررسی و ارزیابی کردن مهارت هایتان، ببینید که چگونه می توانید این مهارتها را به شغلی تبدیل کنید که بتوانید در خانه و هرکجای دنیا که هستید انجام داده و حتی در حین انجام آن سفر کنید.

تاریخ انتشار 20 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر