سیم کارت بین المللی KnowRoaming ، یکی از انواع سیم کارت های بین المللی است که با استفاده از آن می توانید تا حد بسیار زیادی از هزینه های برقراری تماس در خارج از کشور خود را کاهش دهید. در این مقاله می خواهیم به معرفی کلی این سیم کارت بپردازیم. همراه ما باشید.

قبل از مطالعه این مقاله می توانید از سری مقالاتی که تراپی در رابطه با سیم کارت بین المللی برای شما آماده کرده است استفاده نمایید : 

معرفی سیم کارت بین المللی KnowRoaming : 

اولین نکته ای که در رابطه با این سیم کارت وجود دارد این است که برای استفاده از آن باید تلفن همراه شما به صورت آنلاک باشد. از طرفی شما دیگر نیاز نیست سیم کارت جدیدی وارد گوشی خود کنید. تنها نیاز است که یک برچسب روی سیم کارت اصلی خود زده و آن را به یک سیم کارت بین المللی تبدیل کنید. 

سیم کارت بین المللی KnowRoaming

چه دستگاه هایی از سیم کارت بین المللی KnowRoaming پشتیبانی می کنند؟

1- موبایل و تبلت های سسیتم اندروید با ورژن بالای 4.0

2- آیفون با iOS بالای 8.0 

3- ویندوز فون

4- گوشی های بلک بری تحت اندروید

نحوه استفاده از سیم کارت بین المللی KnowRoaming : 

قبل از این که شما از این سیم کارت بتوانید استفاده کنید باید آن را شارژ نمایید. برای انجام این کار با طرح های مختلفی از 25 دلار الی 150 دلار رو به رو هستید که می توانید از طریق برنامه این سیم کارت یکی را انتخاب کرده کرده  و پرداخت خود را از طریق کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت انجام دهید. در صورتی که قادر به انجام این کار نیستید می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا تراپی خدمت ارزی مورد نظر شما را انجام دهد : 

تماس با ما

شماره سیم کارت بین المللی KnowRoaming :

شماره این سیم کارت یک شماره امریکایی است که از طریق آن می توانید زمانی که در خارج از کشور هستید تماس و ارسال پیام داشته باشید. 

سیم کارت بین المللی KnowRoaming

مدت اعتبار  سیم کارت بین المللی KnowRoaming :

 مدت اعتبار این سیم کارت از آخرین شارژی که انجام داده اید تا 9 ماه است. بعد از آن سیم کارت فاقد اعتبار است حتی اگر میزان موجوی آن مثبت باشد. 

 

با استفاده از این سیم کارت شما می توانید تماس های سیم کارت محلی خود را به این شماره بین المللی انتقال دهید. در نتیجه شما هیچ کدام از تماس های خود را از دست نخواهید داد. همراهان عزیز امیدوارم با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با  سیم کارت بین المللی KnowRoaming در اختیار شما قرار داده شد بتوانید بهترین انتخاب و سفر را تجربه کنید. 

 

تاریخ انتشار 04 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر