پوست صورت یکی از مهمترین قسمت‌های بدن هر فردی است که مراقبت از آن از اهمیت زیادی برخوردار است. فرقی نمی‌کند مرد باشیم یا زن، داشتن صورتی زیبا خواسته بسیاری از ما است. به همین دلیل مهم است که از چه لوازم آرایش و بهداشتی برای صورت خود استفاده کنیم. برند لورا مرسیر یکی از برندهای معروف خارجی است، که چندین سال است، بالا بودن کیفیت محصولات تولید شده توسط این برند، به همگان ثابت شده است. اگر شما در ایران زندگی می‌کنید ولی می‌خواهید لوازم آرایش خود را از این برند تهیه کنید، در این مقاله همراه تراپی باشید تا با نحوه خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر آشنا شده و با سفارش آن، کالای مورد نظرتان را درب خانه تحویل بگیرید.

برای پرداخت هزینه خرید لوازم آرایشی لورا مرسیر، کلیک کنید!

تاریخچه ای از لوازم آرایشی برند لورا مرسیر

بنیان‌گذار این برند، لورا مرسیر نام دارد که در فرانسه متولد شده و تحصیلات خود را در رشته نقاشی در پاریس ادامه داده ‌است. بعد از مدتی به دلیل استعدادی که در زیبایی و صورت داشت، نقاشی بوم را ترک کرد و به موسسه زیبایی Carita Beauty که به صورت تخصصی در حوزه آرایش فعالیت می‌کرد، پیوست. در اواسط دهه 1980 لورا به ایالات متحده نقل مکان کرد و کار در صنعت مجله را شروع کرد! راه‌اندازی American Elle از جمله کارهای وی در این مدت بود. به مدت 10 سال، به دلیل مهارتی که در آرایش چشم داشت، به عنوان آرایشگر هنرمند جلوه‌های Vogue انتخاب شد. که البته فعالیت وی تنها برای سلبریتی ها نبود. بعد از آن لورا مرسیر برای افراد دیگری مانند ماریا کری، سلین دیون و سارا جسیکا پارکر نیز به عنوان آرایشگرشان فعالیت کرد.

خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر

در همین زمان بود که لورا متوجه شد برخی از محصولات آرایشی کیفیت چندانی نداشته و باید تغییراتی در آنها ایجاد شود. بنابراین شروع به تولید محصولاتی کرد که به تصور خودش تاثیر بهتری در زیبایی زنان داشت و در نهایت در سال 1996 لوازم آرایشی برند لورا مرسیر تولید شدند. لورا بر اساس شناختی که از نیاز مشتریان خود داشت، سعی کرد که پالت های مختلفی در رنگ بندی‌های مختلف ایجاد کند تا نقش مثبتی در زیبایی آنها داشته باشد.

بعد از مدتی فعالیت وی به تولید سایر لوازم آرایشی توسعه پیدا کرد. لوازم آرایشی برند لورا مرسیر در حالت‌های مختلف طراحی شدند، تا کسانی هم که تمایل به آرایش ملایم و بدون زرق و برق دارند، بتوانند از آنها استفاده کنند.

آیا لوازم آرایشی برند لورا مرسیر روی حیوانات تست می شود؟

بر اساس آنچه که در سایت اصلی این برند بیان شده است، هیچ کدام از لوزام آرایش‌های این برند روی حیوانات مورد تست قرار نمی‌گیرند. پس اگر این مسئله از اهمیت زیادی برای شما دارد، بدون نگرانی از این برند استفاده کنید.

نحوه خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر

برای خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر می‌توانید به سایت اصلی یعنی www.lauramercier.com مراجعه کنید و یا از فروشگاه های آنلاین دیگر مانند ایبی و آمازون و سوق امارات استفاده نمائید.

خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر
  • برای خرید از سایت اصلی، می‌توانید از دسته بندی‌هایی که در بالای سایت قرار دارد، محصول مورد نظرتان را انتخاب فرمائید.

خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر
  • با انتخاب هر محصول می‌توانید اطلاعات کاملی از رنگ، سایز و ... در صفحه آن مشاهده کنید.

خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر

بعد از اضافه کردن محصولات مورد نظر به سبد خرید، نوبت به پرداخت هزینه آن می‌رسد.

خرید لوزام آرایش از برند لورا مرسیر به ریال توسط تراپی

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، شما می توانید از طریق سفارش به ما کالای سفارشی خود را از هر سایتی، از ما تحویل بگیرید. برای انجام این کار تنها نیاز است که لینک سفارشات خود را برای متخصصان ما در تراپی ارسال نمایید و با پرداخت معادل ریالی آن و همچنین ارائه آدرس دقیق از محل سکونت خود، طی چند روز کاری، کالای خود را دریافت کنید.

خرید لوازم آرایشی برند لورا مرسیر اصل به صورت مستقیم تنها یکی از خدمات ارزی تراپی است. شما از هر سایتی که خرید داشته باشید، می توانید از خدمات ما استفاده نمائید.

تاریخ انتشار 04 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر