همان طور که می دانید سیستم های پرداخت آنلاین متنوعی در سطح جهان وجود دارند که با استفاده از آن ها شما می توانید امور روزمره بانکی و ارزی خود را بسیار راحت تر از استفاده از خدمات بانکی انجام دهید. اسکریل یکی از همین سیستم های پرداخت آنلاین است که داشتن حساب آن تقریبا برای هر فردی نیاز است. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه افتتاح حساب اسکریل آشنا شوید.

برای افتتاح حساب اسکریل ، کلیک کنید!

بیشتر بخوانید :

مراحل افتتاح حساب اسکریل :

1. برای افتتاح حساب ابتدا باید به سایت اصلی اسکریل مراجعه کنید و سپس گزینه register  را انتخاب نمایید.

افتتاح حساب اسکریل

2. بعد از آن باید آدرس ایمیل معتبر خود به همراه رمز عبور آن و تایید رمز را وارد نمایید. سپس گزینه next را انتخاب نمایید.

افتتاح حساب اسکریل

3. در این مرحله، باید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد را وارد نمایید و دوباره گزینه next را انتخاب نمایید.

افتتاح حساب اسکریل

4. این مرحله جایی است که شما خودتان به تنهایی نمی توانید آن را انجام دهید و نیاز به یک شرکت خدمات ارزی مانند تراپی دارید. چرا که باید کشوری را که در آن زندگی می کنید را وارد نمایید. و اگر مقاله های قبلی را مطالعه کرده باشید، متوجه شده اید که ما در لیست تحریم ها قرار داریم و استفاده از آن برای ما مقدور نیست مگر این که یک شرکت خدمات ارزی این را کار برای شما انجام دهد. حال ما آموزش را با تصور این که اطلاعات این قسمت را نیز وارد کرده اید ادامه می دهیم. در این قسمت فرض بر این است که شما با هویت امریکایی ثبت نام را انجام می دهید. بنابراین باید شماره ای مانند کد ملی که ما در ایران داریم را وارد نمایید. ممکن است این کد برای کشورهای دیگر متفاوت باشد.

افتتاح حساب اسکریل

5. آدرس محل سکونت خود را وارد کرده و گزینه next را انتخاب نمایید.

افتتاح حساب اسکریل

6. در مرحله آخر نیز باید شماره تلفن خود را وارد نمایید.

افتتاح حساب اسکریل

بعد از این که حساب شما افتتاح شد می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. برای امنیت بیشتر شما می توانید از قابلیت Two-Factor Authentication استفاده کنید. به این معنا که برای هر بار وارد شدن به سیسیتم یک رمز برای شما ارسال شود تا کسی غیر از شما قابلیت دسترسی به حساب را نداشته باشد.

آموزش وریفای کردن حساب اسکریل : 

در نهایت ، وریفای کردن حساب شما باقی می ماند. انجام این کار برای شما ضروری است چرا که در غیر این صورت نمی توانید از تمامی قابلیت های حساب استفاده کنید. همچنین برای استفاده از این گونه سیستم های پرداخت آنلاین داشتن اطلاعات و هویت شما نیز الزامی است. در صورتی که در رابطه با ارزهای دیجیتال چنین اجباری وجود ندارد. یعنی شما می توانید بدون این که قابل شناسایی باشید بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهید.

پس برای وریفای کردن حساب تان، زمانی که وارد حساب کاربری خود می شوید ؛ مطابق با تصویر زیر، بر روی پیامی که در بالای صفحه مبنی بر "وریفای کردن" ظاهر شده است کلیک کنید تا مدارک معتبر خود را ارسال نمایید.

افتتاح حساب اسکریل

همراهان عزیز با توجه به اینکه افتتاح حساب اسکریل و وریفای آن برای شما ممکن است مشکل باشد می توانید این دو خدمت را به تراپی بسپارید.

تاریخ انتشار 08 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
باز کردن حساب اسکریل
خرید ارز اسکریل
انواع حساب اسکریل
خرید با اسکریل
مقایسه پی پال با اسکریل
افتتاح حساب اسکریل
حساب اسکریل
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر