همراهان عزیز همان طور که حتما می دانید این روز ها بازار ارز دیجیتال بسیار داغ است. افراد زیادی به جای این که پول خود را در جاهای دیگر سرمایه گذاری کنند ترجیح می دهند از ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری استفاده کرده و به این ترتیب سرمایه اولیه خود را چند برابر کنند.

اما این کار به همین سادگی نیست. شما برای این که در این زمینه موفق باشید باید اطلاعات درستی در مورد اصطلاحات مطرح در بازار ارز دیجیتال و همچنین نحوه نگهداری ارز دیجیتال داشته باشید.

یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن ارز خود را در یک جای امن نگه دارید این است که از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S اطلاعات کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. همراه باشید. 

در صورتی که شما سایر مقاله های تراپی را مطالعه کرده باشید متوجه این نکته شده اید کیف پول سخت افزاری بهترین انتخاب برای نگهداری ارز دیجیتال است. چرا که این نوع کیف پول برای نگهداری ارز از روش های آفلاین استفاده می کند.

بنابراین در این حالت خطر حمله هکرها به کیف پول شما وجود ندارد. حتی اگر شما کیف پول خود را گم کنید و یا اینکه صدمه ببیند باز هم می توانید به ارز خود دسترسی داشته باشید به شرطی که پین کد اختصاصی را جای امن نگه دارید.

در صورتی که در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

خرید کیف پول سخت افزاری لجر

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران : 

سرمایه گذاران ارز دیجیتال مسئول نگهداری ارز خود هستند. زمانی که شما از کیف پول های اکسچنج یا آنلاین استفاده کنید احتمال اینکه مورد حملات سایبری قرار بگیرید زیاد است. اگر ارز شما در این حالت به سرقت رود به هیچ وجه قابل بازگشت نیست.

اما اگر به دنبال یک راه امن هستید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس بهترین انتخاباست. در میان سایرکیف پول های سخت افزاری این نوع کیف پول ارزان ترین است. این نوع کیف پول ابتدا برای ارز دیجیتال بیت کوین توسعه داده شد ولی بعدا برای سایر ارزهای دیجیتال نیز مورد استفاده قرار گرفت.

در حال حاضر این کیف پول از ارزهای دیجیتال زیر پشتیبانی می کند :

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
بیشتر بخوانید : 
بهترین کیف پول سخت افزاری بیت کوین
بهترین کیف پول بیت کوین

 این کیف پول از سال 2014 کار خود را ارز دیجیتال بیت کوین آغاز کرد. و تا کنون 85 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال از این طریق نگهداری می شوند که حدود 75 میلیون دلار از این مقدار تنها مربوط به سال 2018 است.

این یعنی این که مردم بیشتر به سمت این نوع کیف پول در حال تمایل هستند. بر اساس آماری که وب سایت سازنده کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس ارائه می دهد، حدود 1 میلیون دستگاه فروخته شده است و در 165 کشور مختلف مخاطبان خود را دارد. 

ظاهر کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس : 

این کیف پول مشابه با کیف پول های TREZOR و KeepKey دارای یک صفحه نمایش است. شما می توانید از این کیف پول همراه با کامپیوتر خود استفاده نمایید. این کیف پول بدون وجود باتری کار می کند.

 تصویر زیر نمایش دهنده این کیف پول است : 

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

 

زمانی که شما این کیف پول را خریداری می کنید، باید در جعبه آن تجهیزات زیر موجود باشد : 

1- Ledger Nano S

2- کابل USB

3- حلقه و جا کلیدی

4- دفترچه راهنما

5- گردنبند برای نگهداری کیف پول

خرید کیف پول سخت افزاری لجر

راهنمای استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس : 

مشابه با 2 کیف پول سخت افزاری دیگر، این کیف پول نیز دارای 2 دکمه روی خود است. زمانی که شما می خواهید پرداخت را تایید کنید باید این دو کلید را همزمان با هم فشار دهید. زمانی که در حال راه اندازی این کیف پول هستید باید یک پین کد تعیین کنید.

 با استفاده از این پین کد شما می توانید امنیت ارز خود را تامین کنید. اگر این رمز 3 بار اشتباه وارد شود، کیف پول شما از دسترس خارج می شود. زمانی که شما کیف پول را خریداری می کنید باید برچسب زیر بدون لطمه روی جعبه باشد.

اگر این گونه نبود احتمالا از کیف پول استفاده شده و شما باید درخواست جدیدی برای کیف پول ارسال کنید. البته جای تگرانی وجود ندارد چرا که امکان استفاده از رمز پشتبانی همچنان برقرار است.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

رمز پشتیبانی در کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس :

بهترین ویژگی در مورد این کیف پول وجود رمز پشتیبانی است. با استفاده زا این گزینه شما یک عبارت 24 کاراکتری تعیین می کنید. همان طور که پیش تر بیان کردیم در وصرتی که کیف پول شما از دسترس خارج شد می توانید از این رمز برای بازیابی ارز خود استفاده کنید. 

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

همراهان عزیز مطالب در مورد کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس همچنان ادامه دارد با ما همراه باشید. در صورت وجود هرگونه سوال و یا تمایل به خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس با همکاران ما در ارتباط باشید.

خرید کیف پول سخت افزاری لجر

 

تاریخ انتشار 02 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر