فعالان عرصه‌ی ارز دیجیتال معمولا مایلند تا از روش‌های استخراج ارز دیجیتال، ماینینگ و ذخیره‌ی آنها در بهترین کیف پولهای ارز دیجیتال اطلاعات کافی به دست آورند تا بتوانند بسیار سنجیده و دقیق عمل نموده و دچار خسارت نشوند. به نظر شما این افراد بایستی برای خرید ارز رمزنگاری شده خود از چه راهی اقدام کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که وب سایت‌های زیادی هستند که می‌توان از طریق آن‌ها برای خرید ارز دیجیتال اقدام نمود. یکی از بهترین و محبوب‌ترین این سایت‌ها، وب سایت لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) است. جهت آشنایی با این وب سایت و چگونگی ثبت نام در آن برای خرید ارز دیجیتال با تراپی همراه شوید.

آشنایی با سایت لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins)

همانطور که گفته شد برای خرید ارز دیجیتال می‌توانید به سایت لوکال بیت کوینز مراجعه نموده و پس از ثبت نام در آن، برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنید.

این سایت دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که سایت لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) را از سایر وب سایت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال جدا می‌کند. از جمله قابلیت‌های این وب سایت می‌توان به این مورد اشاره کرد که عملیات پرداخت را برای کاربران بسیار آسان نموده، به این ترتیب که کاربر می‌تواند روش پرداختی خود را مشخص کند.  

لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins)

به طورمثال می‌توانید از یکی از راه‌های زیر برای انجام عملیات پرداخت اقدام نمائید :

  • پرداخت از طریق ایمیل
  • پرداخت از طریق وسترن یونیون و وب مانی
  • پراخت از طریق پی پال

که در کشور ما پرداخت از طریق وب مانی رایج است.

 از دیگر مزایای این وب سایت، ظاهر بسیار کاربرپسند آن است که کار با وب سایت را برای کاربر بسیار آسان نموده است. همچنین در وب سایت لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) امکان قرار دادن آگهی جهت خرید یا فروش بیت کوین وجود دارد.

دوستان عزیز آیا مایلید تا در مورد هزینه‌ی تراکنش‌ها یا به عبارتی کارمزد مشخص شده برای آن‌ها اطلاعات به دست آورید؟ در ادامه به بیان این مطلب خواهیم پرداخت.

هزینه‌ی انجام خدمات در سایت LocalBitcoins

به طور کلی خدماتی که در این وب سایت ارائه می‌شود، رایگان هستند. اما تنها از فروشندگان بیت کوین در سایت LocalBitcoins مبلغی معادل 1% کارمزد کسر می‌شود. اما برای سایر خدمات نیازی به پرداخت هزینه نیست.

توجه کنید که پس از خرید بیت کوین، به منظور رعایت هر چه بیشتر مراتب امنیتی، باید آن‌ها را به کیف پول امن بیت کوین خود وارد نمائید و زمانی که می‌خواهید آن‌ها را به کیف پول اصلی خود انتقال دهید بایستی در ازای این نقل و انتقال هزینه‌ی معمول مشخص شده برای آن را بپردازید.

همانطور که گفته شد، برای خرید از وب سایت LocalBitcoins باید ابتدا در LocalBitcoins.com ثبت نام نمائید. برای آگاهی از نحوه‌ی ثبت نام در این وب سایت، همچنان با ما باشید.

لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins)

نحوه‌ی ثبت نام در وب سایت لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins)

  • برای ثبت نام در این وب سایت ابتدا به سایت ذکر شده در بالا مراجعه نمائید و در صفحه‌ی ورود، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. که ما معمولا زبان انگلیسی را انتخاب می‌کنیم.
  • حال بر روی گزینه‌ی Sign up free ، کلیک نمائید و در صفحه‌ای که باز می‌شود، اطلاعات خواسته شده که شامل نام کاربری و رمز عبور است را وارد نمائید.
  • مشاهده می‌نمائید که با کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت Register قوانین مربوط به وب سایت لوکال بیت کوینز نمایش داده می‌شود. برای ادامه با قوانین ذکر شده موافقت کنید و گزینه agree I را فشار دهید.
  • برای تکمیل ثبت نام یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که شما باید به آدرس ایمیل خود وارد شوید و با باز کردن لینک فرستاده شده برای شما، فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمائید.
  • هم اکنون شما برای خود یک حساب کاربری ساخته‌اید که می‌توانید برای خرید از طریق آن اقدام کنید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که این وب سایت را به سایر دوستان خود معرفی کنید.

عزیزان، امید است مطالبی که در قالب این مقاله برای شما ذکر شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. در صورتی که شما دوست عزیز نیز تجربه‌ی مفیدی در زمینه‌ی استفاده از این وبسایت کسب نموده‌اید، از طریق کامنت‌ها با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از آن نکات مفید بهره‌مند شوند.

از اینکه بار دیگر در این مقاله ما را همراهی نمودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستیم.

تاریخ انتشار 01 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر