اگر شما به عنوان یک درونگرا شناخته شده و به یک استارتاپ و ایده های تجاری کم هزینه علاقه‌مند هستید، می‌توانید یک کاندیدای ایده آل برای شروع کار خود باشید. درونگراها به نوبه خود قدرتمند هستند. آن‌ها متفکرانی مولد و دارای عقایدی محکم‌اند که می‌توانند به موفقیت‌های زیادی برسند. علیرغم آنچه رسانه‌ها درباره شناختن کلیشه‌ای آن‌ها به عنوان "خجالتی" یا "اجتماعی نبودن و بی دست و پا بودن"، افراد درونگرا می‌توانند به رهبران و کارآفرینان بزرگی تبدیل شوند. در واقع، بسیاری از رهبران تجاری موفق درونگرا هستند، از جمله بیل گیتس، مارک زاکربرگ و وارن بافت.

اکنون جدا از این سخنان حاشیه‌ای، موضوع مقاله ما روی ایده های تجاری کم هزینه برای چنین افرادی متمرکز است. در ادامه با تراپی همراه شوید تا چندین نمونه از این ایده‌های مناسب را به شما بزرگواران معرفی کنیم.

بیشتر بدانید:

ایده های تجاری کم هزینه

ایده های تجاری کم هزینه برای افراد درونگرا

در این قسمت از مبحث قصد داریم به سرعت سر اصل مطلب رفته و لیستی از ایده های تجاری کم هزینه و مناسب با زیر 1000 دلار تهیه کردیم تا شما و افراد درونگرای دیگر را که قصد کار کردن در خلوت خود را داشته و علاقه‌ای به بودن در اجتماع ندارند، در مسیر مناسب قرار دهد.

1. خدمات مرتبط با فناوری

در این دسته بندی از ایده های تجاری کم هزینه ، می‌خواهیم به شما مشاغلی معرفی کنیم که با فناوری و تکنولوژی مرتبط هستند:

طراح گرافیک

برای درونگراهای بسیار خلاق و بصری، طراحی گرافیکی به صورت فریلنسری می‌تواند راهی عالی برای امرار معاش باشد. با افزایش مشاغل دیجیتالی، تقاضا بیشتر از همیشه است.

هزینه‌های راه اندازی: حداکثر 1000 دلار

تجهیزات: رایانه، نرم افزار طراحی

کدگذار یا برنامه نویس

درونگراها با دقت زیاد، رمزگذارهای عالی را ایجاد می‌کنند. ترکیب صبر و تمرکز باعث می‌شود که برنامه نویسی گزینه‌ای عالی برای یک فرد درونگرا باشد که به دنبال خود اشتغالی است. تقاضای زیادی برای برنامه نویس‌های مستقل وجود دارد و بخش اعظم کار را می‌توان به راحتی در خانه انجام داد.

هزینه‌های راه اندازی: حداکثر 1000 دلار

تجهیزات: کامپیوتر، دوره‌های آموزشی

فروش اجناس غیر قابل استفاده به صورت آنلاین

به مد علاقه‌مندید؟ یا فقط لباس‌های زیادی دارید که دیگر نیازی به آن ندارید؟ به جای اینکه آن وسایل بلااستفاده را در کمد خود جمع کنید یا آن‌ها را به سطل زباله بیاندازید، آن‌ها را بصورت آنلاین بفروشید. ارسال آنلاین فرصتی عالی برای کسب درآمد از طریق یک فرآیند کاملاً مجازی است.

هزینه‌های راه اندازی: حداکثر 1000 دلار

تجهیزات: دوربین دیجیتال، رایانه

مشاور اینستاگرام

رسانه‌های اجتماعی لزوماً به معنای "اجتماعی" بودن نیستند. بسیاری از مشاغل امروزه روش‌های سنتی بازاریابی را رها کرده و برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام همیشه محبوب منتقل شده‌اند. ممکن است اکثر شرکت‌ها از این تکنیک جدید بازاریابی آگاه نباشند، به همین دلیل مشاور اینستاگرام اغلب گزینه بسیار خوبی است.

هزینه‌های راه اندازی: 100 تا 500 دلار

تجهیزات: تلفن هوشمند با دوربین دیجیتال خوب

2. خدمات مربوط به نویسندگی

اگر شخصی هستید که به نوشتن علاقه‌مند هستید، این دسته از ایده های تجاری کم هزینه بسیار مناسب شما هستند.

نویسنده / کپی رایتر

برای تهیه یک روایت قانع کننده نیازی به یک نویسنده پرفروش بودن ندارید. اگر مهارت دارید، نوشتن کپی گزینه بسیار خوبی برای بسیاری از افراد درونگرا است.

هزینه‌های راه اندازی: حداکثر 1000 دلار

تجهیزات: کامپیوتر

وبلاگ نویس آنلاین

علاقه خاصی به چیزی دارید اما نمی‌دانید چگونه از آن درآمد کسب کنید؟ درباره آن در یک وبلاگ بنویسید!

هزینه‌های راه اندازی: حداکثر 1000 دلار

تجهیزات: کامپیوتر

نویسنده فنی

همانطور که به طور طبیعی، متفکران میل دارند چیزها در ذهن خودبا هم پیوند بزنند، درونگرایانی که درک خوبی از فناوری دارند، نویسندگان فنی بزرگی را به وجود می‌آورند.

هزینه‌های راه اندازی: حداکثر 1000 دلار

تجهیزات: رایانه

ایده های تجاری کم هزینه

3. خدمات مربوط به مد و هنر

این دسته از ایده‌های تجاری، مناسب اشخاصی است که به هنر و مد و فشن علاقه داشته و مهارتی در این زمینه‌ها دارند.

عکاس طبیعت

عکاسی از منظره توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند، ویژگی‌هایی که بسیاری از درونگراها بطور طبیعی تجسم می‌کنند. فرصت‌های یک عکاس منظره می‌تواند بسیار زیاد باشد. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از عکاس بودن وجود دارد: عکسبرداری برای وب سایت‌ها یا نشریات، فروش چاپ و استفاده از حق کپی تصاویر و یا اگر به اندازه کافی ماهر باشید، ارائه کلاس‌هایی برای آموزش به دیگر عکاسان مشتاق.

هزینه‌های راه اندازی: تا 1000 دلار

تجهیزات: دوربین دیجیتال با کیفیت بالا

معلم موسیقی

به چیزی که می‌شناسید و دوست دارید، بچسبید. شما سال‌ها یا شاید چندین دهه زندگی خود را صرف توسعه مهارت‌های خود به عنوان یک نوازنده کرده‌اید. پس چرا در حین انجام این کار پول نگیرید؟

هزینه‌های راه اندازی: تا 100 دلار

تجهیزات: آلات موسیقی، شیت موسیقی

4. خدمات مشاوره و آموزش

اگر به شاخه‌های مشاوره و روانشناسی گرایش داشته و مهارت و تخصصی در این زمینه دارید، می‌توانید در این حوزه‌ها فعالیت کنید.

مشاور مشاغل و زندگی

درونگراها تمایل دارند که رفتاری آرام داشته باشند. آن‌ها قبل از عمل و صحبت کردن فکر می‌کنند و از تجزیه و تحلیل و فکر استفاده می‌کنند تا بعد نکته مهم را به هر موقعیتی اضافه کنند. توانایی آن‌ها برای درونی کردن رویدادها و گوش دادن دقیق از دیگران باعث می‌شود آن‌ها برای یک حرفه در مشاوره عالی شوند.

هزینه‌های راه اندازی: تا 1000 دلار

تجهیزات: گواهینامه مشاور زندگی (ضروری نیست)

مشاور برنامه دانشجو

افراد درونگرا به جای کار در گروه‌ها، ترجیح می‌دهند ارتباطات عمیق‌تر یک به یک با افراد برقرار کنند. غالباً با داشتن توانایی ارائه مشاوره اندیشمندانه از طریق برنامه‌ریزی و تحقیق، یک مشاور عالی برای برنامه دانشجویان ایجاد می‌کند.

هزینه‌های راه اندازی: تا 1000 دلار

تجهیزات: رایانه

مدرس آنلاین

ایجاد شغل تدریس آنلاین خود، راهی عالی برای کشف اطلاعات دیگر و ارائه کمک به دیگران است.

هزینه‌های راه اندازی: تا 1000 دلار

تجهیزات: رایانه

 

دوستان عزیز! اگر شما نیز یک درونگرا هستید، از میان این ایده های تجاری کم هزینه برای افراد درونگرا، کدامیک را مناسب خود می‌دانید؟ آیا مشاغل دیگری را می‌شناسید که در این لیست وجود نداشته باشد؟

تاریخ انتشار 14 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر