با وجود اینترنت، امروزه راه‌ها و روش‌های بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد. به طور مثال وب سایت‌های بسیاری هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید به درآمد برسید. همچنین افرادی که در شغل‌های فریلنسری فعالیت می‌کنند، می‌توانند از طریق اینترنت با کلاینت‌ها و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و کسب درآمد کنند. آیا سایت CodeCanyon را می‌شناسید؟ وب سایت فارکس چطور؟ این سایت‌ها و ده‌ها سایت دیگر وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها پول به دست آورید و امرار معاش کنید. در این مقاله قصد داریم درباره‌ی کسب درآمد از Airbnb مطالبی را عنوان کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

چگونه به کسب درآمد از Airbnb بپردازیم؟

دوستان، آیا تا کنون به سایت Airbnb سر زده‌اید؟  آیا تجربه‌ی کسب درآمد از Airbnb را داشته‌اید؟ اصلا تا کنون به این فکر کرده‌اید که چه کار کنید تا درآمد بیشتری از طریق اجاره‌ی املاک خود در این وب سایت به دست آورید؟ با ما همراه باشید تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که با رعایت این نکات بتوانید نه تنها به کسب درآمد از Airbnb بپردازید، بلکه درآمد خود را افزایش دهید.

کسب درآمد از Airbnb

بیش از یک دارایی یا ملک را در لیست وب سایت ثبت نمائید

بسیاری از افراد بر این باورند که تنها املاکی را که خودشان مالک آن هستند را می‌توانند در این لیست ثبت کنند، اما این کاملا غلط است. شما می‌توانید املاکی را که با دیگران شریک هستید و یا اینکه از جانب مالک آن اجازه دارید که آن ملک را در وب سایت Airbnb  قرار دهید، را نیز ثبت کنید و قیمتی را برای آن تعیین کنید. بنابراین برای کسب درآمد از Airbnb باید املاک بیشتری را در لیست ثبت کنید.

از عکس‌ها و تصاویر با کیفیت استفاده کنید

به طور کلی باید بدانید که اگر قصد دارید از رسانه‌های اجتماعی برای مشاغل مختلف استفاده کنید، باید از عکس‌های زیبا و با کیفیت که دارای هیچ گونه ابهامی نباشد استفاده کنید.

به طور مثال اگر شما در وب سایت Airbnb عکس‌های بی کیفیت از ملکی قرار دهید که آن عکس مخاطب را با ابهامات زیادی روبرو کند، قطعا مشتری آن ملک را رزرو نخواهد کرد.

پس در تهیه‌ی عکس‌ها برای استفاده در رسانه‌های اجتماعی دقت کافی داشته باشید. این را هم بدانید که تهیه عکس‌ها به اندازه‌ای از اهمیت برخوردار است که حتی اگر خودتان هم در حرفه‌ی عکاسی مهارت ندارید، بهتر است یک متخصص در این زمینه استخدام کنید.

قیمت‌ها را معقول و مناسب انتخاب کنید

یک نکته‌ی مهم برای کسب درآمد بیشتر در Airbnb آن است که بدانید چگونه املاک را در این سایت قیمت گذاری کنید. به این معنا که باید طوری آن‌ها را قیمت گذاری کنید که مشتریان مایل باشند ملک شما را اجاره کنند.

برای این منظور ابتدا قیمت‌هایی که رقبای شما در سایت قرار داده‌اند را به دقت بررسی کنید. پس از آن شما نیز سعی کنید قیمت‌ها را رقابتی انتخاب کنید. گاهی لازم است که قیمت‌ها را نسبت به رقبا کمتر هم در نظر بگیرید. چه بسا این کار می‌تواند شما را به سود بیشتری برساند.

کسب درآمد از Airbnb

سخن آخر

وب سایت Airbnb مکانی بسیار مناسب است هم برای مالکان و میزبانان و هم برای میزبانان و افرادی که تمایل دارند منزل، سوئیت و ... را به صورت آنلاین اجاره کنند. در این وب سایت قیمت‌ها بسیار معقول و مناسب است و علاوه بر این موارد متنوعی از املاک برای انتخاب توسط میزبانان وجود دارد که در میان آن‌ها می‌توانند به جستجو بپردازند و آنچه مد نظر دارند را بیابند. میزبانان نیز با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله گفته شد، می‌توانند به درآمد بیشتری از طریق وب سایت Airbnb برسند.

بیشتر بدانید : کسب درآمد از اینترنت

مجموعه‌ی تراپی متشکل از متخصصین حرفه‌ای و با تجربه در امر انجام انواع خدمات پرداخت‌های ارزی، آماده‌ی هر گونه خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه‌ی پرداخت هزینه‌ی خرید از وب سایت‌های خارجی، پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون‌های بین المللی، شارژ حساب‌های بین المللی و ... می‌باشد.

برای بهره‌مندی از خدمات تیم تراپی کافیست به وب سایت ما به آدرس https://trapay.net مراجعه نمائید و پس از ایجاد حساب کاربری و احراز هویت، کلیه‌ی سفارشات خود را برای ما ثبت نمائید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کلیه‌ی درخواست‌های شما عزیزان رسیدگی خواهیم کرد.

دوستان گرامی لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 24 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر