انتخاب راهی مناسب برای کسب درآمد یکی از دغدغه‌های ذهنی افراد است و آن‌ها همواره به دنبال راه‌ها و روش‌هایی هستند که بتوانند درآمد خوبی داشته باشند. برای این منظور بعضی از افراد به فکر راه اندازی یک استارتاپ هستند، برخی دیگر ترجیح می‌دهند از راه علم و دانشی که دارند به درآمد برسند، مثلا به عنوان یک مترجم آزاد به انجام فعالیت‌های فریلنسری بپردازند. از طریق بازی نیز می‌توان درآمد کسب کرد. آیا شما یک گیمر حرفه‌ای هستید؟ آیا می‌دانید که اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید و به بازی‌های کامپیوتری علاقه مند هستید، می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید؟ شاید بپرسید چگونه؟ خیلی آسان، شما می‌توانید از طریق پخش آنلاین بازی خود در پلتفرمی مانند توئیچ (Twitch) به درآمد خوبی برسید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با نحوه ی کسب درآمد از توئیچ (Twitch) از طریق استریم آنلاین بازی آشنا نمائیم.

برای نقد کردن درآمد از توئیچ، کلیک کنید!

توئیچ (Twitch)

توئیچ (Twitch) چیست؟

توئیچ (Twitch) یک پلتفرم پخش آنلاین بازی (streaming) است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا از طریق پخش زنده‌ی ویدئوی بازی خود کسب درآمد کنید. به این ترتیب اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و دارای توانایی‌ها و استعدادهای فوق العاده‌ای در زمینه‌ی انجام بازی های کامپیوتری دارید می‌توانید پخش زنده‌ی بازی‌های خود را بر روی پلتفرم توئیچ (Twitch) قرار دهید و از این طریق درآمد کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همواره با ما همراه شوید.

چگونه از توئیچ (Twitch) کسب درآمد کنیم؟

به طور کلی خود پلتفرم توئیچ (Twitch) از طریق انجام تبلیغات کسب درآمد می‌کند و شما نیز می‌توانید از همین طریق به درآمد برسید. می‌دانید چگونه؟ شما می‌توانید بر روی Broadcast Dashboard   مشخص کنید که می‌خواهید چه تعداد تبلیغ بر روی ویدئوهای شما به نمایش گذاشته شود. به این ترتیب هر چه فالورهای شما بیشتر بر روی تبلیغاتی که روی ویدئوهای شما قرار دارد کلیک می‌کنند، سود حاصل از آن بین شما و توئیچ (Twitch) تقسیم می شود و به اکانت پی پال شما واریز می‌شود.

اما چنانچه بازدید کنندگان و فالورهای شما بر روی تبلیغات کلیک نکنند و آن‌ها را مسدود کنند، در این صورت از طریق آن تبلیغات شما به درآمد نخواهید رسید

توجه کنید که اگر شما حساب پی پال نداشته باشید، می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال از طریق وب سایت تراپی اقدام نمائید.

اما قبل از هر چیز باید ابتدا در پلتفرم توئیچ (Twitch) اکانت بسازید تا بتوانید ویدئوهای خود را در کانالی که ایجاد می‌کنید قرار دهید. آیا می‌دانید که چگونه می‌توانید در پلتفرم توئیچ (Twitch) اکانت بسازید؟ همچنان با ما همراه شوید.

توئیچ (Twitch)

تنظیم اکانت توئیچ (Twitch)

قبل از اینکه به تنظیم اکانت توئیچ (Twitch) بپردازید، بهتر است ابتدا تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشید. شما برای این کار نیاز به یک کنسول یا سیستم کامپیوتر، هدفون و یک وب کم نیاز دارید. پس از اینکه تجهیزات لازم را فراهم کردید می‌توانید برای ساخت اکانت اقدام کنید. پس از ساخت اکانت و تنظیم آن، باید کانالی ایجاد کنید تا بتوانید ویدئوهای خود را در آن قرار دهید. توئیچ (Twitch) این امکان را به شما می‌دهد تا در 24 ساعت شبانه روز بتوانید در این کانال، ویدئوهای خود را قرار دهید و هر موقع که قصد قرار دادن ویدئو را ندارید، می‌توانید کانال را خاموش کنید.

چگونه تعداد بازدیدکنندگان را در توئیچ (Twitch) افزایش دهیم؟

همانطور که می‌دانید هر چه تعداد فالورها وبازدیدکنندگان سایت شما بیشتر باشد، احتمال اینکه از میان آن‌ها افراد بیشتری بر روی تبلیغات کلیک کنند نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین شما باید به دنبال راهی باشید که بتوانید از طریق آن تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهید. برای این کار شما می‌توانید از طریق خود پلتفرم توئیچ (Twitch) اقدام کنید. در این پلتفرم امکان چت با بازدیدکنندگان وجود دارد. از طریق چت، بسیاری از بازدیدکنندگان که به ویدئوهای شما علاقه‌مند هستند می توانند سوالات خود را با شما مطرح نموده یا حتی با شما بیشتر آشنا شوند. زمانی که شما برای پاسخ به سوالات آن‌ها وقت بگذارید، این می‌تواند در رشد و موفقیت شما تاثیر بسیاری داشته باشد، چرا که از این طریق احساس صمیمت بیشتری بین شما و آن‌ها به وجود خواهد آمد و این به جذب فالوور بیشتر کمک خواهد کرد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و هر گونه سوال یا مشکلی را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 15 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    آریا عبدی ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام میخواستم بدونم برای دونیت ها فقط حساب پی پال میخواد یا میشه از حساب های داحلی هم استفاده کرد

    • تصویر آواتار
      م-پاکدامن ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      باید ببینید سایت مورد نظر شما چه درگاه هایی دارند که اکثرا برای دونیت از پی پال استفاده میکنن . سایت تراپی پرداخت دونیت را برای شما انجام میدهد و نیازی به داشتن حساب پی پال نیست

فرم ارسال نظرات کاربر