بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام شده است، تعداد کاربران تلفن همراه، تا سال 2020 به بیش از 2.1 بیلیون می‌رسد. علاوه بر این، آمار نشان می‌دهند که بین 80 الی 85 درصد از کاربران تلفن‌های هوشمند، از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. بنابراین باکمی دقت می‌توان متوجه شد که چه فرصت‌های بی‌نظیری برای کسب درآمد ارزی و دلاری از طریق اندروید وجود دارد. پس در این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از این روش‌ها یعنی کسب درآمد از گوگل پلی آشنا شوید.

اگر تا کنون به نرم افزار گوگل پلی مراجعه کرده باشید، حتماً با حجم انبوهی از برنامه مواجه شده‌اید. اما آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که شما از طریق همین برنامه‌ها می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید؟ اگر تا الان این ایده به ذهن شما نرسیده و به عنوان یک برنامه نویس و توسعه دهنده دارای تجربه کاری در این حوزه هستید، بهتر است که شانس خود را برای افزایش درآمدتان از این طریق امتحان کنید.

برای نقد کردن درآمد از گوگل پی، کلیک کنید!

4 روش برای کسب درآمد از گوگل پلی

روش‌های کسب درآمد از گوگل پلی

کسب درآمد از Google Play برای هرکسی که دانش مختصری در حوزه استفاده از تلفن هوشمند و برنامه نویسی دارد، امکان‌پذیر است. برخی از این روش‌های انجام این کار را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

همان‌طور که حتماً می‌دانید، گوگل پلی پر از برنامه‌هایی است که هریک از شرکت‌های مختلف در زمینه های مختلف طراحی و اجرا شده‌اند. استفاده از برخی از این برنامه‌ها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان می‌باشد. اما معمولاً زمانی که شما برنامه مورد نظرتان را دانلود و نصب می‌کنید، برای استفاده از آن باید یک سری اطلاعات شخصی در اختیار برنامه قرار دهید.

اما در برخی مواقع، تکمیل نظرسنجی آنلاین در برخی از برنامه شما این فرصت را می‌دهد که راهی برای افزایش درآمد و کسب درآمد ارزی داشته باشید. شرکت در برخی از نظرسنجی‌ها به اندازه‌ای برای برخی از شرکت‌ها مهم است، که برای انجام این کار به افراد پول پرداخت می‌کنند. این پرداخت معمولاً به دلار آمریکا انجام می‌گیرد. و با در نظر داشتن اختلاف ارزشی که بین ریال و دلار در حال حاضر وجود دارد، مشخص است که درآمد هرچند خرد از این طریق در دراز مدت، قابل توجه خواهد بود.

برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید

مطمئن‌ترین راه برای کسب درآمد از Google Play ، ایجاد برنامه‌هایی برای مشاغل و سازمان‌های دیگر است. در سال 2017 ، تلفن‌های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه‌های تلفن همراه که می‌توانند به اینترنت متصل شوند ، حدود 1.4 تریلیون دلار از کل معاملات تجارت الکترونیکی به ارزش 2.3 تریلیون دلار در سراسر جهان را به خود اختصاص دادند. تا سال 2021 ، تجارت الکترونیکی از طریق تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های تلفن همراه در سراسر جهان 3.5 تریلیون دلار آمریکا پیش بینی شده است.

این اعداد و ارقام به سادگی نشان می‌دهند که هر شرکتی برای ماندن در بازار رقابت، باید بک برنامه با هدف رفع نیاز به موقع مشتری ارائه دهد. بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید، می‌توانید شانس خود را جهت توسعه یک برنامه تلفن همراه با کاربری مناسب و البته زیبا، جهت کسب درآمد ارزی امتحان کنید.

پس تنها کاری که برای کسب درآمد از گوگل پلی از این طریق باید انجام دهید این است که چند شرکت معتبر و فعال در این حوزه پیدا کرده و همکاری‌تان را با آن‌ها آغاز نمایید.

4 روش برای کسب درآمد از گوگل پلی

توسعه برنامه‌های تبلیغاتی و ارائه دهنده تخفیف

این روزها با توجه به بالا بودن هزینه زندگی، بسیاری از افراد به دنبال روش‌های مختلف جهت کاهش هزینه‌های روزمره می‌باشند. در نتیجه نیاز به مطلع شدن به موقع از انواع تخفیفات، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. پس اگر شما بتوانید یک برنامه تبلیغاتی و با برنامه‌ای که بتوانید از طریق آن مردم را به موقع از تخفیف‌های مناسب آگاه نمایید راه‌اندازی کنید، قطعاً شانس خوبی برای کسب درآمد از گوگل پلی خواهید داشت.

تست کردن بازی‌های گوگل پلی

اگر به بازی کردن علاقه دارید، چرا سعی نمی‌کنید از طریق این علاقه به درآمد ارزی برسید؟ شرکت‌های زیادی در حال توسعه بازی‌های تلفن همراه هستند که همگی به افرادی که در زمینه تست بازی در حال فعالیت هستند، نیاز دارند. بنابراین تنها کاری که شما برای کسب درآمد از این طریق باید انجام دهید این است همکاری‌تان را شرکت‌هایی نظیر User Zoom, Userlytics, TestingTime اعلام کرده و شروع به بازی کردن کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله تعدادی روش جهت کسب درآمد از گوگل پلی به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید شانس خود را از طریق یکی از این روش‌های گفته شده جهت کسب درآمد ارزی امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید از طریق خدمات ارزی تراپی، درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید.   

 

تاریخ انتشار 04 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر