برای پول دار شدن روش های مختلفی وجود دارد که بسیاری از این روش ها به سرمایه اولیه نیازی ندارند. اینترنت و وب سایت های مختلف تنها مواردی هستند که شما برای پول دار شدن به آنها نیاز دارید. بنابراین شما می توانید با کار در خانه، کسب درآمد ارزی داشته باشید. امروز سایت Star-Clicks را به شما معرفی می کنیم، تا با استفاده از آن شارژ حساب پی پال خود را انجام دهید. با تراپی همراه باشید.

معرفی سایت Star-Clicks :

این سایت در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می کند و با استفاده از تبلیغاتی که در سایت خود منتشر می کند، هم برای خود، هم صاحبان کسب و کار و هم کاربران سایت، کسب درآمد می کند. سایت Star-Clicks فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده است و توسط متخصصان و فروشندگان معتبری مانند Verisign، Norton Trust، UKTrustSeal و UK Companies House مورد تایید قرار گرفته است. به همین دلیل است که می توان گفت کسب درآمد از این سایت، مسئله غیر ممکن و البته کلاهبرداری نیست، چرا که هم امنیت اطلاعات شخصی شما مانند کارت اعتباری تضمین می گردد و هم این که نظرات کاربران در این سایت نشان می دهد که پرداخت خود را دریافت کرده اند.

انواع حساب کاربری در سایت Star-Clicks :

همان طور که گفته شد در این سایت تبلیغاتی شما باید تبلیغاتی که این سایت به شما پیشنهاد می دهد را مشاهده کرده و در نهایت جایزه خود را دریافت نمایید. انواع حساب کاربری در این سایت شامل ۳ نوع می شود، نقره ای (Silver) ، طلایی (Gold) و پلاتین (Platinum) !

سایت Star-Clicks

تفاوت اصلی که در این سه حساب کاربری وجود دارد، در تفاوت مقداری است که شما می توانید کسب درآمد داشته باشید. زمانی که در این سایت ثبت نام می کنید، نوع حساب کاربری شما به صورت پیش فرض همان نقره ای است. که دارای ویژگی های محدود مانند تعداد تبلیغات محدود، شرایط برداشت و ... است.

اما شما می توانید بعد از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را به یکی از دو حالت دیگر ارتقا دهید. در حالت طلایی شما می توانید تعداد نامحدود تبلیغ در روز داشته باشید در حالی که در حالت پلاتین، علاوه بر ویژگی طلایی هزینه ای که به ازای هر کلیک روی تبلیغ دریافت می کنید، بیشتر است. البته شاید هزینه ارتقا این حساب ها برای شما بالا باشد، اما در طول زمان با کسب درآمدی که از این سایت خواهید داشت، می توانید سرمایه ای که برای انجام این کار گذاشته اید را چند برابر کنید.

بیشتر بخوانید :

ارتقا حساب کاربری در سایت Star-Clicks :

برای انجام این کار شما باید وارد حساب کاربری خود شوید. گزینه ارتقا یا Upgarde را انتخاب نمایید. با استفاده از کارت اعتباری، هزینه را پرداخت نمایید. بعد از این که پرداخت شما توسط متخصصان سایت Star-Clicks تایید شد، نوع حساب شما تغییر پیدا خواهد کرد. اگر شما هم به دنبال روشی برای انجام این کار هستید، از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

سایت Star-Clicks

پرداخت هزینه در سایت Star-Clicks :

زمانی که شما می خواهید جایزه خود را برای کلیک روی تبلیغات سایت دریافت کنید، به یک حساب پی پال نیاز خواهید داشت. پس اگر تا کنون این حساب را برای خود افتتاح نکرده اید، از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان ما ارسال نمایید تا در کمترین زمان، درخواست شما انجام پذیرد.

افتتاح حساب پی پال

اگر می خواهید درآمدی که از این طریق بدست آورده اید را نقد کنید، کافی است با ما در ارتباط باشید.

همراهان عزیز به همه سایت های کلیکی نمی توان اعتماد کرد. سایت Star-Clicks که در ان مقاله به آن پرداختیم، صرفا جهت معرفی روش های کسب درآمد در خانه است. بنابراین اگر می خواهید از این سایت استفاده کنید، فراموش نکنید که حتما نظرات سایرین را در این رابطه مطالعه فرمایید. اگر برای افتتاح حساب یا پرداخت از طریق کارت اعتباری سوالی دارید، از طریق چت انلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 13 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    محمد مهدی ملائیان ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید امکانش نیست از طریق کیف پول های مثل وبمانی پول خود را دریافت کنیم.
    یا از طریق ولت های سخت افزاری و نرم افزاری بیت کوین یا تتر از انها دریافت کنیم ممنون

  • تصویر آواتار
    salar ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    دوستان تجربه شخصی من است .امکان برداشت وجود ندارد بهیچ وجه . اگر بتوانید بعد از ماهها به پنجاه دلار برسید در هنگام برداشت چند تا فرم عجیب و غریب انگلیسی و گذرنامه و مشخصات منزل تایید رسمی شده به انگلیسی!!! و..... به شما ایمیل میکنه و از شما میخواد یعنی دنبال نخود سیاه می فرسته .افرادی که گواب می دهند گرفته ایم یا در ایران نیستند یا از خودشون هستند چون بهر طریق بیت کوین یا پی پال یا کارت اعتباری که بخواهید منتقل کنید این مشخصات چرت و پرت را ازتون می خواد و بعدش مشخص نیست چی جواب میده . چون پشتیبانی سایت وجود نداره و هر وقت در خواستی کنید اتوماتیک یک پیغام می فرسته بدلیل زیاد بودن درخواستها به قسمت حواب دهی مراجعه کنید و قسمت مبادله نظرات نیز در سایت وجود نداره .خلاصه حقیقت را گفتم .این سایت پرداختی نداره.

    • تصویر آواتار
      حمید احمدی نسب ۰۴ دی ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام هنوز هم نتونستی برداشت کنی؟

      • تصویر آواتار
        salar ۰۷ دی ۱۴۰۱
        سلام .خیر .کلا حذفش کردم .دقت کنید سایتهایی که امکان برداشت کم وکوتاه مدت بدون مشخصات خاصی را نمی دهند 99 درصد فیک واسپم هستند .ببینید اینگونه سایتها دانه پخش می کنند مثلا حداقل سقف برداشت را 20 دلار می زنند سپس در روز و هفته اول براحتی روزانه یکی دو دلار کسب میکنید ومشتاق می شوید وقتی به مرز مثلا18 دلار برسید یکمرتبه درآمد از روزی یک دلار به روزی 10 سنت کاهش پیدا می کنه هر چه به 20 دلار نزدیکتر بشی کسب درآمد روزانه بیشتر کاهش پیدا میکنه .تا اینکه حتی روزی یک سنت هم در آمد نخواهی داشت و از خیرش بگذری وبه فرض محال اگر به مرز برداشت برسید یا دگمه پرداخت غیر فعال میشه یا مثل سایت استار کلیک شصت تا مدرک شخصی تایید شده میخاد واسه چند دلار .بازم مشخص نیست پرداخت بکنه یا نه . توصیه من اینه سایتی را که نتوانید در ظرف چندروز کاری برداشت موفقیت آمیز داشته باشید تلاش نکنید ورهایش کنید.

    • تصویر آواتار
      مسعود ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      به نظر چیکار کنیم ت چ سایتی به کسب درآمد مشغول شیم؟

      • تصویر آواتار
        محمدامین ۲۴ تیر ۱۴۰۲
        ولی من ۵۰ دلار دریافت کردم شما باید پرداخت خودکار رو روشن کنین بعد میاد تو حساب

  • تصویر آواتار
    ناشناس ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    کلا سایتهای مجازی کلیکی منبع خوبی برای کسب درآمد پایدار و قابل قبول نیستند و تنها برای مدیران سایت کسب درآمد می کنند . کسب درآمد مجازی را می توان از طریق کارهای واقعی و تخصصی نرم افزاری پیگیری کنید . در غیر اینصورت وقت و پول خودتان را در فضای مجازی هدر ندهید و در فضای واقعی جامعه پیش مشاوران کاریابی مجاز داخلی و بین المللی بروید و با داشتن تخصص عملی در رشته ای در داخل یا خارج کشورمشغول بکار شوید .

  • تصویر آواتار
    محمد خطیر ۰۵ مهر ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام با تشکر سایت خیلی خوبتون
    یه سوال داشتم
    منو رفیقم بعد خواندن مقاله شما با هم ثبت نام کردیم و سایت کار میکرد ولی مشکلی که هست جدا از روش پرداخت
    اینکه حساب منو رفیقم با هم فرق میکنه مثلا برای اون ۱۴ تا تبلیغ هس و برای من ۴ تا تبلیغ چرا اینطوریه
    ممنون میشم از پاسخ شما

  • تصویر آواتار
    مهدی ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    من حساب خودمو ارتقا دادم و ۲۰ درار پرداخت کردم ولی نمیدونم چه طوری بهشون اطلاع بدم که این مبلغ و پرداخت کردم ؟ آیا شما میتونید منو راهنمایی کنید ؟

    • تصویر آواتار
      محمد مهدی ۱۲ آذر ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      داداش خیالت راحت یکم طول می‌کشه تا اکانت تبدیل به gold بشه ولی میشه

فرم ارسال نظرات کاربر