پی پال، به عنوان یک سامانه پرداخت الکترونیکی،یا پرداخت آنلاین، این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان در یک محیط امن و بدون افشای اطلاعات بانکی خود به نقل و انتقال وجه و انجام کسب و کار و تجارت بپردازند. شما می توانید از این سرویس حتی اگر نخواهید در سایت پی پال ثبت نام کنید، استفاده نمایید. پرداخت با پی پال برای کاربران رایگان است و کاربران هیچ گونه هزینه ای برای تراکنش خود نمی پردازند. با آموزش نحوه پرداخت با پی پال بدون حساب پی پال همراه ما باشید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

آموزش پرداخت با پی پال بدون حساب پی پال

پرداخت با پی پال بدون حساب پی پال

 

همراهان ارجمند! در ادامه قصد داریم مراحل پرداخت با پی پال بدون نیاز به داشتن حساب پی پال را برای شما عنوان کنیم. لطفا همراه ما باشید.

1. بر روی لینک پی پال در وب سایت های تجاری کلیک کنید. محل قرارگیری گزینه "PayPal" در هر سایتی با توجه به طراحی آن سایت متفاوت است. سپس بر روی "Continue" یا "Submit" کلیک فرمایید.

 

2. در صفحه باز شده، قسمتی که نوشته شده "?Don't have a PayPal account" را پیدا کنید. سپس بر روی "continue checkout" کلیک فرمایید تا شما را به صفحه پرداخت با کارت های اعتباری هدایت کند.

 

3. در پنجره باز شده، اطلاعات شخصی، آدرس و اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید و در پایان بر روی دکمه "Review Payment" کلیک فرمایید.

 

4. در صفحه ای که برای شما باز می شود یک مروری بر اطلاعاتی که در مرحله قبل وارد کرده اید، می کند. اگر اطلاعات وارد شده نیاز به تغییر داشت بر روی دکمه "Change" در کنار هر بخش کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات خود را ویرایش کنید. در صورت تایید تمامی اطلاعات بر روی دکمه "Pay Now" برای پرداخت و اتمام مراحل کلیک فرمایید.

 

در صورتی که به هیچ یک از کارت های اعتباری مانند ویزاکارت یا مسترکارت دسترسی ندارید، تیم تراپی با کمال میل پرداختی های شما را انجام می دهد. فقط لازم است فرم ارسال سفارشات را با کلیک بر روی لینک زیر تکمیل کنید.

ارسال سفارشات

 

تیم تراپی به عنوان مجموعه ای متعهد و مطمئن، می تواند در کمترین زمان ممکن برای اشخاصی که نیازمند پرداخت های ارزی و پی پال هستند ، حساب وریفای شده پی پال تهیه نماید.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

امید است تا به این جا همه آنچه را که درباره پرداخت با پی پال بدون حساب پی پال نیاز داشتید برایتان بازگو کرده باشیم.

همراهان گرامی! در صورتی که هنگام انجام مراحل پرداخت با مشکلی مواجه شدید با همکاران ما در تیم تراپی مشکل خود را در میان بگذارید. تیم تراپی آماده هر نوع خدمت رسانی به شما عزیزان در خصوص پرداخت های ارزی می باشد.

اعتماد شما افتخار ماست. لطفا با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط:

 

تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مهشید راد ۱۵ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام.من باید در سایتی پرداخت انجام بدم اما اطلاعات حساب پی پال باید با اطلاعات حساب من یکی باشه آیا این امکان وجود دارد؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۶ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      جهت پرداخت باید خودتان حساب پی پال افتتاح کنید امکان تغییر ادرس حساب پی پال نمی باشد

  • تصویر آواتار
    رامین ضیای ۳۰ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام در یک بازی برنده شدم و باید مبلغ مورد نظر بیاد تو حساب ایرانی م، آیا این اتتقال رو با خرید اکانت وریفای شده میتونید انجام بدید؟ چطور میشه مطمئن شد که پس از وصول دلار از پی پال ، معادل ریالی اون برای من واریز میشه، ممنون

  • تصویر آواتار
    اشکان ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من حساب پی پال ندارم ایا ممکن است شما ایمیل پی پالتون رو بدید که از دوستم از خارج از کشور ارز دریافت کنم؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر دریافت مستقیم از افراد خارج از کشور نداریم شما میبایستی حساب پی پال شخصی برای دریافت ارز از افراد خارج از کشور داشته باشید
      در صورت تمایل میتوانید پس از عضویت و احراز هویت در سایت سفارش افتتاح حساب پی پال خود را ثبت نمایید

  • تصویر آواتار
    امیر فضلی ۰۴ آذر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام آیا بدون داشتن حساب بانکی و فقط با گیف کارت میشه اکانت پی پال را شارژ و از آن استفاده کرد و سوال بعدی اینکه آیا میشود با گیفت گوگل پلی اکانت پی پال را شارژ کرد یا فقط با گیف خودش میشود تشکر

فرم ارسال نظرات کاربر