این روز ها بحث مهاجرت در بین جوان های ایرانی بسیار داغ است. بسیاری از افراد می خواهند با مهاجرت به کشور دیگر رفته و ادامه تحصیل داشته باشند در حالی که برخی دیگر قصد ادامه زندگی در یک کشور دیگر را دارند. مشابه با هر کار دیگری که باید مرحله به مرحله انجام شود مهاجرت شما نیز باید گام به گام برنامه ریزی شود تا دچار خسارت نشوید. برخی از عزیزان انتظار دارند خیلی سریع به یکی از کشورهای اروپایی برتر مهاجرت کنند در حالی که این کار بسیار مشکل است. اما یک راه میان بر این است که شما اول مهاجرت به گرجستان را انتخاب نمایید. 

مهاجرت به گرجستان چه برای ادامه زندگی و چه برای ادامه تحصیل می تواند کاری آسان و نتیجه بخش باشد. نتیجه بخش از این نظر که شما اگر ویزای دانشجویی این کشور را داشته باشید می توانید اقدام به اخذ ویزای شینگن نیز بکنید. بنابراین مهاجرت به این کشور گزینه خوبی می تواند باشد در حالی که بسیاری از افراد از آن بی خبر هستند. کشور گرجستان یکی از کشور های اوراسیایی محسوب می شود چرا که به نوعی هم در قاره اسیا و هم در قاره اروپا واقع است. البته تمایل اصلی این کشور این است که یکی از کشورهای اروپایی محسوب شود بنابراین بسیاری از قوانین موجود در این کشور بر اساس قوانین اروپایی است. 

مهاجرت به گرجستان

موقعیت جغرافیایی کشور گرجستان (قرار گرفتن بین دو دریای کاسپین یا دریای خزر و دریای سیاه) شرایط ویژه ای از نظر زیبایی برای این کشور فراهم کرده است. به همین علت سالانه تعداد زیادی گردشگر به این کشور مسافرت کرده و در نتیجه رشد اقتصادی مثبتی برای این کشور فراهم می کنند. اما قبل از این که شما تصمیم نهایی برای مهاجرت به گرجستان را داشته باشید بهتر است که از کلیه شرایط مهاجرت آگاهی کامل را داشته باشید. 

شرایط مهاجرت به گرجستان : 

همان طور که می دانید شما برای رفتن به یک کشور دیگر نیاز به گذرنامه و ویزا دارید. زمان مورد نیاز برای اخذ گذرنامه ایرانی حداکثر 3 ماه است و درصورتی که شما سوء سابقه خاصی نداشته باشید به راحتی می توانید گذرنامه دریافت نمایید. همچنین می توانید به مدت 45 روز در گرجستان اقامت داشته باشید بدون نیاز به ویزا و طبیعتا اگر قصد ماندن بیشتری دارید باید ویزا نیز داشته باشید. البته باز شرایط خاصی برای اقامت 90 روزه وجود دارد و آن این است که بدون هیچ سندی می توانید ویزای خود را دریافت نمائید. بنابراین تا کنون متوجه شده اید که شرایط ورود به این کشور بسیار راحت و قابل انعطاف است. 

مهاجرت به گرجستان

- مانند هر کشور دیگر اگر فامیل درجه 1 در گرجستان داشته باشید می توانید ویزا را دریافت نمایید. 

- درصورتی که در این کشور تحصیل می کنید می توانید ویزای دانشجویی دریافت نمایید که البته به اندازه مدت زمان تحصیل شما اعتبار دارد. 

- در صورتی که شرکتی در این کشور تاسیس کرده اید، یا با شرکت خاصی همکاری می کنید و یا در شرکتی مشغول به کار هستید به راحتی ویزا به شما داده می شود.

توجه : البته توجه داشته باشید برای گرفتن اقامت دائم در این کشور باید 5 سال در این کشور زندگی کنید. همچنین مدت زمان تحصیل شما و همچنین در برخی موارد درمان شما جزء این 5 سال محسوب نمی شود. 

 

در صورتی که در رابطه با تحصیل در گرجستان سوالی دارید می توانید از مقاله مرتبط با آن استفاده کنید. همچنین اگر برای مهاجرت خود نیاز به انجام هر گونه خدمات ارزی دارید می توانید از خدمات مجموعه تراپی استفاده نمائید. لطفا با ما در ارتباط باشید...

تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر