آیا مشغول حفظ کردن لغات زبان انگلیسی هستید؟ وقت آزاد برای شرکت کردن در کلاس های یادگیری لغات انگلیسی را ندارید؟ شما می توانید از گوشی هوشمند تان به عنوان یک ابزار قدرتمند برای یادگیری کلمات جدید استفاده کنید، دایره واژگان خود را افزایش دهید و زبان انگلیسی تان را تقویت کنید؛ آن هم بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنید. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که علاوه بر آموزش لغات انگلیسی، محیط سرگرم کننده ای دارند. این برنامه ها برای هر دو دستگاه iOS و اندروید در دسترس هستند. و شما می توانید زمانی که در صف انتظار ایستاده اید، در حال نوشیدن چایی صبح هستید و کلا هر زمان که وقت تلف شده ای دارید؛ به راحتی از این برنامه ها استفاده نمائید. در مقاله قبلی شما را با بازی های یادگیری لغات زبان انگلیسی آشنا کردیم؛ با تراپی همراه باشید تا امروز با همدیگر بهترین اپلیکیشن های یادگیری لغات انگلیسی را مرور کنیم.

یادگیری لغات انگلیسی

1. Vocabulary.com
این اپلیکیشن، ترکیب یادگیری لغات انگلیسی و بازی است؛ که به شما این امکان را می دهد تا کلماتی را که انتخاب کرده اید با بازی یاد بگیرید و حفظ کنید. Vocabulary.com ادعا می کند که از الگوریتم های پیچیده برای سفارشی سازی سوالات و تمرینات مخصوص به هر کاربر استفاده می کند. دلیلی که باعث شده این اپلیکیشن کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند، بخش فلش کارت ها و آزمونهای یادگیری است.

2. PowerVocab
این اپلیکیشن تنها برای کاربران اندروید در دسترس است. PowerVocab به عنوان یکی از محبوب ترین های اپلیکیشن های یادگیری لغات انگلیسی در فیس بوک معرفی شده است. 

3. Magoosh
این برنامه شبیه به اپلیکیشن PowerVocab است، اما یک تفاوت دارد. این اپلیکیشن به طور خاص به کسانی که برای آزمون GRE آماده می شوند کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

4. A Word A Day Widget

اگر تمایل دارید هر روز تنها یک کلمه حفظ کنید به شما اپلیکیشن A Word A Day Widget را پیشنهاد می کنم. این برنامه هر روز یک کلمه بر روی صفحه گوشی نشان می دهد. لازم به توضیح است تنها کاربران اندروید می توانند از این برنامه استفاده کنند.

5. 7 Little Words

این اپلیکیشن بسیار سرگرم کننده می باشد. ۷ تعریف و ۷ کلمه به شما نشان می دهد که باید کلمات و تعاریف مرتبط را انتخاب کنید.

6. Word to Word

در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری لغات انگلیسی ، این اپلیکیشن برای افراد باهوش در نظر گرفته می شود. این برنامه لیستی از کلمات را به شما نشان می دهد که مترادف یا متضاد با یکدیگر هستند. شما باید ارتباط آن ها را تشخیص داده و انتخاب نمائید. به نظر من این اپلیکیشن اعتیاد آور است.

7. Penny Dell Crosswords
این اپلیکیشن که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد؛ یک پازل روزانه رایگان ارائه می دهد. البته اگر مایل به پرداخت اشتراک هستید همکاران ما در مجموعه تراپی می توانند هزینه آن را پرداخت نمایند. تنها لازم است لینک و معادل ریالی آن را در فرم درخواست ارسال نمائید.

8. Learn English Vocabulary

این اپلیکیشن یک برنامه آفلاین است که بدون اتصال به اینترنت نیز قابل استفاده است. از انواع زبان ها شامل آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ترکی، عربی و... نیز پشتیبانی می کند. طراحی زیبا و محیط کاربری آسان آن از جذابیت های این برنامه می باشد.

9. FluentU

FluentU دارای صدها کارتون، فیلم، موسیقی و... می باشد که برای یادگیری لغات زبان انگلیسی، کلمات انگلیسی را با فیلمی که از آن کلمه استفاده شده به شما آموزش می دهد.

10.Dictionary.com

شما ممکن است این برنامه محبوب را در تلفن خود داشته باشید، اما آیا می دانستید که این برنامه یک فلش کارت هم دارد؟ با این برنامه حس می کنید در یک کلاس درس هستید.

 

الان زمان آن رسیده که یکی از این اپلیکیشن ها را دانلود کنید. در صورتی که تجربه استفاده از اپلیکیشن های یادگیری لغات انگلیسی را دارید لطفا در قسمت نظرات با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 12 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر