شما با کدامیک از را ه‌‌های کسب درآمد آنلاین آشنا هستید؟ راه‌های کسب درآمد متنوعی در سال 2019 معرفی شده است که چنانچه مایل باشید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید می‌توانید از میان آن راه‌ها انتخاب کنید. همچنین وب سایتی وجود دارد به نام ebesucher که شما می‌توانید به صورت اوتوسرف از آن کسب درآمد کنید. آیا سایت نئوباکس را می‌شناسید؟ این وب سایت نیز یکی از سایت‌های کسب درآمد آنلاین می‌باشد. افراد بسیاری ترجیح می‌دهند از طریق این وب سایت درآمد کسب کنند، اما آیا می‌دانید که چگونه می‌توان به انتقال پول از نئوباکس به حساب بانکی در ایران پرداخت؟ در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با وب سایت Neobox آشنا  نموده و نحوه‌ی انتقال پول از نئوباکس رانیز برای شما بیان کنیم.

نئوباکس چیست و چگونه کار می‌کند؟

 نئوباکس یک وب سایت رایگان و قابل اعتماد است که به ازای کلیک به شما مبلغی را پرداخت می‌کند. این وب سایت در سال 2008 راه‌اندازی شد که راه‌های کسب درآمد مختلفی را نیز ارائه داد.

انتقال پول از نئوباکس

شما به عنوان یکی از اعضای وب سایت Neobox می‌توانید به ازای بازدید از تبلیغات در این سایت کسب درآمد کنید. البته در آن مدت زمان مشخصی که صاحبان آن تبلیغات برای آن‌ها مشخص کرده‌اند. شما به محض اینکه یک تبلیغی را تماشا کردید، مبلغی را در حساب بانکی خود دریافت می‌کنید که این مبلغ می‌تواند از 2 دلار آغاز شود.

همچنین با ارجاع دادن افراد و دوستان خود نیز می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. به عبارت دیگر می‌توانید دیگران را برای کلیک کردن و کسب درآمد برای خودتان به این وب سایت ارجاع دهید.

کسب درآمد از این وب سایت کاملا رایگان است و شما از همین لحظه می‌توانید فعالیت در این سایت را آغاز نمائید. برای این کار ابتدا باید یک حساب کاربری یا اکانت در وب سایت Neobox ایجاد کنید.

پس از آن که حساب کاربری خود را ساختید، به اکانت خود لاگین کنید و شروع به کسب درآمد کنید. برای این منظور بر روی گزینه‌ی View advertisement کلیک کنید. پس از آن شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که از طریق بازدید از تبلیغات پول به دست می‌آورید.

توجه داشته باشید که، چنانچه بعد از 30 روز از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری شما گذشته باشد و هنوز به حساب خود لاگین نکرده باشید و هیچ تبلیغی را ندیده باشید، اکانت شما به صورت موقت برای 30 روز معلق می‌شود.

با نحوه‌ی انتقال پول از نئوباکس به حساب بانکی ایران آشنا شوید

افراد زیاد هستند که مایلند تا از طریق وب سایت نئوباکس درآمد کسب کنند، اما از نحوه‌ی انتقال درآمد خود به حساب‌های بانکی خود در ایران اطلاعات کافی ندارند و نمی‌دانند که چگونه می‌توان انتقال پول از نئوباکس به حساب بانکی در ایران را انجام داد. در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما عزیزان بگوئیم ک چگونه می‌توان پول خود را از نئوباکس به حساب بانکیتان در ایران انتقال دهید.

انتقال پول از نئوباکس

دوستان عزیز باید بدانید که چنانچه بخواهید به انتقال پول از نئوباکس به حساب بانکی خود در ایران بپردازید، باید در یکی از درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خارجی معتبر پی زا ( PAYZA )، پی پال ( PAYPAL ) یا نتلر( NETELLER ) حساب داشته باشید. اما این حساب‌های بانکی، مانند حساب‌هایی که در بانک‌های کشور ایران دارید نیستند، بلکه تنها به عنوان یک واسطه برای انتقال پول عمل می‌کند. اما از آن آنجایی که امتیاز این درگاه‌های پرداخت متعلق به ایالات متحده است، و کشور ایران نیز جز کشورهای تحریم شده است و ایجاد حساب بانکی در این درگاه‌های پرداخت برای ایرانیان تحت شرایط خاصی انجام می‌شود.

برای افتتاح حساب در این درگاه‌های پرداخت باید به اینترنت متصل شوید و با استفاده از VPN برای ثبت نام اقدام نمائید. توجه داشته باشید که اطلاعاتی نظیر آدرس، تلفن و... باید مطابق با محلی باشد که در وی پی ان از محل به اینترنت برای ثبت نام اقدام نموده‌اید.

دوستان و همراهان عزیز امید است آنچه در قالب مقاله‌ی فوق برای شما عزیزان ارائه شد، مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته شده باشد. چنانچه در این زمینه با سوال یا مشکلی برخورد کرده‌اید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات را با ما درمیان بگذارید.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا تجربیات مفید خود را در زمینه کسب درآمد آنلاین و انتقال پول از نئوباکس به حساب بانکی خود در ایران از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.  

تاریخ انتشار 28 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر