سال ها پیش، ارسال انواع ارز به کشورهای مختلف در سراسر دنیا، تنها از طریق چند کلیک ساده، کاملا غیر قابل باور بود؛ در حالی که امروزه به لطف حضور سیستم های مالی معتبر از قبیل پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و... انتقال ارز تنها در چند ثانیه، به امری ساده و باورپذیر تبدیل شده است. یکی از بهترین روش های انتقال پول و وجه، استفاده از سیستم پرداخت ارزی وب مانی می باشد. در مطالب قبلی در رابطه با نحوه انتقال پول با حساب پی پال و انتقال پول با ویزا کارت صحبت کردیم و به دلیل درخواست های مکرر شما گرامیان، در این مقاله نحوه انتقال پول وب مانی را مطرح نموده ایم و با آموزش انتقال در وب مانی در خدمت شما هستیم. لطفا انتهای این مقاله تراپی را همراهی نمایید تا با نحوه انتقال پول در وب مانی از طریق آموزش گام به گام و تصویری کاملا آشنا شوید.

نحوه اتقال وجه در وب مانی

شما از طریق مطالعه ی آموزش انتقال در وب مانی متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از یک حساب وب مانی به حساب دیگر وب مانی پول انتقال دهید؛ انتقال پول به وب مانی به روش هایی که در این مقاله گفته ایم بسیار آسان است؛ پس توصیه می شود که این مراحل را دنبال کنید و در این آموزش انتقال پول در وب مانی گام به گام با ما همراه باشید.

انتقال پول وب مانی به روش های مختلف امکان پذیر است و با توجه به نوع و مبلغ ارزی که توسط کاربران مبادله می شود، نحوه انتقال وجه در وب مانی می تواند متفاوت باشد؛ به همین دلیل، کاربران این سیستم مالی بین المللی، جهت انتقال پول وب مانی ترجیح می دهند روش های پرداخت را از طریق آموزش انتقال در وب مانی بیاموزند یا انتقال وجه را  به یکی از سیستم های خدمات پرداخت ارزی معتبر بسپارند.

انتقال پول وب مانی

چرا نحوه انتقال پول وب مانی را بدانیم؟

همانطور که می دانید WebMoney ، یک سرویس پرداخت آنلاین ارز الکترونیکی است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا مبلغ مورد نظر خود را به دیگر بازرگانان و افرادی دیگر در هر جای دنیا که از دارندگان حساب WebMoney  می باشند، انتقال دهید نحوه انتقال پول در وب مانی از طریق سیستم "کیف پول وب مانی"  انجام می شود. شما می توانید از کیف پول های مختلف برای ذخیره انواع ارزها شامل دلار، یورو، روبل روسیه و... استفاده کنید.

آشنایی با راه های انتقال پول وب مانی

در این بخش از مقاله نحوه انتقال وجه در وب مانی را به چند روش برای شما عزیزان عنوان نموده ایم.

انتقال پول وب مانی از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی

یک روش بسیار آسان برای انتقال پول وب مانی این است که شما این کار را به شرکت های معتبر خدمات پرداخت ارزی بسپارید. ما در تیم تراپی انتقال پول وب مانی را برای شما به صورت کاملا امن و سریع انجام خواهیم داد و کافیست از طریق لینکی که مشاهده می کنید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

برای انتقال پول با وب مانی، کلیک کنید!

انتقال پول وب مانی از طریق webmoney keeper standard

یکی از ارزان ترین راه ها برای انتقال پول به خارج از کشور، انتقال ارز از طریق وب مانی کیپر استاندارد می باشد. در این بخش با آموزش انتقال پول در وب مانی از طریق webmoney keeper standard با شما هستیم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

مرحله اول :  وارد حساب WM Keeper Standard خود شوید (لاگین کنید).

انتقال پول وب مانی

مرحله دوم : از قسمت آیتم کیف پول، گزینه "Finances" را انتخاب نمائید. سپس کیف پولی را که از آن می خواهید پول برداشت کنید را انتخاب فرمائید. و از بخش "Transfer " زیر منوی "to purse" را کلیک کنید.

مرحله سوم : در صفحه ای که ظاهر می شود، اگر مطمئن هستید که گیرنده از    WM Keeper Standard (Mini) استفاده می کند؛ ایمیل دریافت کننده پول را وارد کنید؛ و در غیر این صورت، شماره کیف پول گیرنده را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس گزینه ی standard را انتخاب نموده و از طریق Escrow service ، نوع پرداخت را که می تواند time-protected یا code-protected باشد انتخاب نمایید.

انتقال پول وب مانی

حالا در کادر میزان وجه یا amount مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده سپس اگر توضیحاتی لازم است، آن توضیحات را در بخش Note وارد کنید و در کادر Transfer type  نوع انتقال را مشخص کنید. را  standard انتخاب نمائید و در نهایت بر روی دکمه "More" کلیک کنید.

انتقال پول وب مانی

 

توجه داشته باشید ! اگر برای WMID شما، روش های تایید، فعال شده باشد، عملیات انتقال پول را از طریق  SMS یا E-num  تایید کنید. سپس جهت تکمیل تراکنش، شماره ای که از طریق پیامک برایتان ارسال می شود را در کادر مربوطه وارد نمائید.

انتقال پول وب مانی

مرحله چهارم :  اگر عملیات با موفقیت انجام شود، شما یک پیغام، مبنی بر تراکنش موفق، دریافت خواهید کرد. (Funds successfully transferred).

به این ترتیب شما می توانید مراحل بالا را به ترتیب مطابق آنچه گفته شد انجام دهید و انتقال پول وب مانی را از طریق web money keeper standard انجام دهید.

در بخش بعدی آموزش انتقال در وب مانی را از طریق webmoney keeper classic برای شما عزیزان آورده ایم. لطفا همچنان با تراپی همراه باشید.

آموزش انتقال وجه از طریق وب مانی با  WebMoney Keeper Classic

یکی دیگر از راه های انتقال پول وب مانی انتقال از طریق WebMoney Keeper Classic است. در ادامه با نحوه انتقال وجه در وب مانی از این طریق آشنا خواهید شد.

مرحله اول : در اولین مرحله از مراحل مربوط به نحوه انتقال وب مانی ، لازم است که  به حساب WebMoney  خود وارد شوید. اگر برای حساب کاربری کلاسیک ثبت نام کرده و برنامه را دانلود کرده اید، نرم افزار WebMoney Keeper Classic  را روی سیستم خود اجرا نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله روی گزینه "Send WebMoney"، کلیک نمایید و از برنامه  WebMoney Keeper Classic، روی تب "Purses" کلیک کرده و سپس روی کیف پولی که قصد دارید ارسال وجه را از طریق آن انجام دهید، کلیک راست کرده و گزینه "Send WM" را انتخاب کنید.

مرحله سوم : در این مرحله شماره کیف پول حساب گیرنده را در قسمت مربوطه تایپ کنید؛ سپس مبلغی را که می خواهید ارسال کنید و پس از آن یک توصیف یا توضیحات اختیاری وارد کنید. حالا روی گزینه «OK»  یا «Send»  کلیک کنید تا تراکنشِ انتقال پول تکمیل شود.

کلام پایانی

در این مقاله شما را با سه روش انتقال پول وب مانی آشنا کردیم و با آموزش انتقال در وب مانی با استفاده از webmoney keeper standard (Mini) ، و همچنین نحوه انتقال وجه در وب مانی از طریق WebMoney Keeper Classic همراه شما بودیم. اکنون شما می توانید به آسانی با استفاده از یکی از سه روش فوق انتقال پول به وب مانی را انجام دهید.

دوست عزیز، از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. در صورتی که در هر کدام از مراحل انتقال پول وب مانی با مشکل مواجه شدید با ما تماس بگیرید. همکاران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

به علاوه در صورتی که مایل نیستید خودتان انتقال پول وب مانی را انجام دهید، می توانید این کار را به ما بسپارید. پس درخواست خود را از طریق لینکی که در ادامه مشاهد می نمایید برای ما ارسال نمایید.

برای انتقال پول با وب مانی، کلیک کنید!

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!

تاریخ انتشار 15 فروردین 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    شیما ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. من پاسپورت ندارم میتونم با کارت ملی حساب وب مانی باز کنم؟

  • تصویر آواتار
    Mojtaba ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    آقا کارمزد وب مانی چقدره؟؟ این کارمزد برای انتقال از گیرنده کم میشه؟

  • تصویر آواتار
    مریم عبدی ۰۸ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام.
    من یه خرید از سایت خارجی دارم که باید با ارز ‌وب مانی پرداخت شه میتونید راهنمایی کنید؟ باید خودم حساب وب مانی داشته باشم؟؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۰ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام کاربر گرامی شما می توانید در سایت اخراز هویت نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید
      سفارش از سمت همکارانم انجام میگردد نیازی به افتتاح حساب شخصی نمی باشد

فرم ارسال نظرات کاربر