آیا می‌دانید که ایرانیان می‌توانند بدون ویزا به برخی از کشورها سفر کنند؟ آیا می‌دانید که چگونه می‌توان بدون ویزا به چین سفر کرد؟ اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید قبل از هر چیز بهتر است در مورد مقصد خود اطلاعات کافی کسب کنید. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید حتما قبل از سفر در مورد آن مطالعه کنید. در این مقاله مطالبی را برای شما در مورد جاذبه های گردشگری پاتایا واقع در کشور تایلند بیان خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه شوید تا چنانچه قصد سفر به این کشور را کردید، اطلاعات کافی در مورد مکان‌های توریستی آن داشته باشید.

با جاذبه های گردشگری پاتایا واقع در کشور تایلند آشنا شوید

پاتایا یک شهر تفریحی زیبا است که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. زیبایی‌های این منطقه بسیار چشم‌گیر است و دارای سواحل بسیار شگفت انگیز برای عکس‌برداری و تهیه کارت پستال می‌باشد. در ادامه برخی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا را برای شما معرفی خواهیم کرد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

جزیره مرجانی

یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا جزیره مرجانی است. جزیره مرجانی یک جزیره بسیار زیبا و خیره کننده تایلند است که  هرساله بازدیدکنندگان زیادی دارد. این جزیره دارای سواحل ماسه ای سفید همراه با جنگل های سرسبز و بسیار آرامش بخش است. زمانی که به این شهر سر کردید، حتما از بهترین سواحل منطقه پاتایا دیدن کنید.

ساحل پاتایا

ساحل پاتایا از دیگر جاذبه های گردشگری پاتایا است. در ساحل پاتای حدود 4 کیلومتر ماسه به شکل هلال وجود دارد که از دریای آبی کریستالی بیرون زده است. در امتداد بخش های ساحلی فعالیت های تفریحی بسیاری انجام می شود. در طول روز ، ورزش های آبی از جمله قایقرانی و همچنین غواصی و دیگر تفریحات ساحلی انجام می شود.

Mini Siam

بازدید از Mini Siam  که یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد، یک تجربه بی نظیر است. Mini Siam از جمله ساختمان های مینیاتوری معروف در سراسر جهان است. فرهنگ تایلندی در دوران های مختلف نیز با بناهای یادبود از زمانهای مختلف به نمایش گذاشته شده است. شما می توانید در مدت زمان بازدید خود از این بنا در تایلند مطالب ارزشمند زیادی بیاموزید.

دنیای زیر آب پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب پاتایا مانند قدم گذاشتن به دنیایی دیگر است. دنیایی با بیش از  موجود دریایی که در آنجا زندگی می کنند. همچنین این محل، بسیار مناسب است برای اینکه اوقاتی از روز را به دور از نور خورشید سپری کنید. این محل در واقع یک آکواریوم است که دارای تونل شیشه ای می باشد و همه ی جانوران دریایی از طریق آن قابل مشاهده هستند.

باغ Nong Nooch

باغ گرمسیری Nong Nooch یک پناهگاه آرام پوشیده از درختان نخل و ارکیده های رنگارنگ است و همچنین برای گشت و گذار مکانی بسیار دل انگیز است و بسیاری از رویدادهای فرهنگی در اینجا برگزار می شود ، از جمله مسابقات بوکس تایلندی.

پارک آبی Ramayana

با یک شنا در پارک آبی Ramayana حسابی خنک می شوید. این پارک آبی شامل 21 مسیرآبی خارق العاده ، رودخانه ی آرام با غارها و حباب های زیبا می باشد. دو منطقه جزا برای بچه در این پارک آبی وجود دارد که مناسب برای خانواده ها می باشد و همچنین دارای یک استخر موج بزرگ است. در این پارک آبی می توانید فیل های واقعی را ببینید و از محیط طبیعی سرسبز پارک لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری پاتایا

دنیای دلفین ها در پاتایا

دنیای دلفین ها در پاتایا از سال 2011 به یکی از جاذبه های گردشگری بسیار محبوب در تایلند تبدیل شده است. در این محل دلفین ها نگهداری می شوند که بازدید از آن ها بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

دنیای کارتون

در دنیای کارتون پاتایا، هم کوچک ترها و هم بزرگ ترها اوقات خوشی را خواهند گذراند. سواری بر روی موج ها در استخر موج  بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. همچنین شخصیت های کارتونی محبوب کودکان و بزرگسالان در دنیای کارتون پاتایا وجود حضور دارند.

شهر رویاها

شهر رویاها در باغ های زیبا واقع در نزدیکی بانکوک می باشد و دارای چهار جزیره است. در شهر رویاها اوقاتی شاد و مفرح و پر از سرگرمی و با دوستان و خانواده خواهید داشت. این شهر بسیار زیبا و رویایی با الهام از داشتان های رایج نظیر سیندرلا و زیبای خفته ساخته شده است وبرای کودکان بسیار جذاب و خارق العاده است. برای تجربه ی هیجان بیشتر در شهر رویاها می توانید سوار بر Sky Coaster و Space Mountain بشوید و سپس Adventure Land را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : سفر با قیمت ارزان

این مکان ها و ده ها مکان دیگر در شهر پاتایا در کشور تایلند وجود دارد که شما می توانید به آنجا بروید و به تفریح و گردش بپردازید و اوقات خوش و خاطره انگیزی را در کنار یکدیگر داشته باشید.

تاریخ انتشار 23 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر