دوستان علاقه مند به خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی در ایران و خرید اینترنتی با پی پال در اکثر مواقع دغدغه انجام پرداخت های آنلاین در این سایت های فروشگاهی را دارند. اما برخی از سایت ها شرایطی را برای کاربران در برای پرداخت هزینه به وجود آورده اند که از نگرانی های آن ها کاسته است. به طور مثال سایت هایی مانند آمازون و یا ایبی از جمله سایت های فروشگاهی هستند که تمام افراد از سراسر جهان می توانند از آن  ها خرید کنند، بدون آنکه مشکل چندانی برای پرداخت هزیمه داشته باشند. به این دلیل که ایبی برای راحتی کاربران خود از سیستم های پرداختی مختلفی استفاده می کند. به این ترتیب مردم از سراسر جهان به راحتی می توانند کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تراپی همراه شوید.

ایبی برای راحتی کاربران خود از سیستم پرداختی پی پال استفاده می کند. پی پال جز اولین سیستم های پرداخت آنلاین است که پرداخت از طریق این درگاه پرداخت الکترونیکی بسیار امن و آسان است. شما با ساخت حساب پی پال می توانید به راحتی خرید و پرداخت را در هر سایت فروشگاهی خارجی انجام دهید.

ایبی

پرداخت در ایبی با پی پال

ایبی و پی پال سال ها با یکدیگر همکاری داشته اند و مجددا نیز قرار داد همکاری خود را تا سال 2023 تمدید کرده اند. حساب پی پال مانند یک حساب معمولی بانکی است که شما می توانید آن را متناسب با ارزی که مد نظرتان است شارژ نمایید.

برای این منظور شما می توانید از خدمات ما در شرکت خدمات پرداخت های ارزی تراپی بهره مند شوید. به این ترتیب که ابتدا درخواست خود را برای ما ارسال نموده و سپس معادل ریال مبلغی که مد نظرتان است را برای تراپی پرداخت می کنید.

بنابراین پرداخت و خرید با پی پال شما، بدون این که نیاز به فردی در خارج از کشور باشید (بدون واسطه) به آسانی انجام می شود.

صاحب کمپانی ایبی اعلام کرده است که همکاری با شرکت پی پال بسیار تجربه خوش آیندی است. چرا که با استفاده از این سیستم پرداخت ارزی بین المللی، تمامی افراد بدون هیچ محدودیت مرزی می توانند خرید خود را انجام دهند و هزینه آن را از طریق پی پال پرداخت کنند.

شایان ذکر است که این دو کمپانی بیش از 15 سال است که با یک دیگر مشغول به همکاری هستند و بسیاری از پرداخت های سایت ایبی از طریق این درگاه پرداخت ارزی انجام می شود.

همراهان عزیز در صورتی که در مورد حساب پی پال نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید مقالات زیر را مطالعه نمائید.

بیشتر بدانید

حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

ایبی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با یکی دیگر از سایت های فروشگاهی خارجی به نام ایبی آشنا نمائیم. در این وب سایت شما می توانید به آسانی خرید کنید، چرا که امکان پرداخت هزینه در آن از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال برای تمامی کاربران از سراسر دنیا فراهم شده است.

همانطور که می دانید پی پال یک درگاه پرداخت الکترونیکی است که هم فرایند پرداخت از طریق آن آسان است و هم بسیار امن و سریع می باشد. به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب ترین درگاه های پرداخت الکترونیکی در میان کاربران شناخته شده است. کافیست شما یک حساب پی پال داشته باشید.

چنانچه به هردلیل امکان پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی مثل آمازون، ایبی و ... برای شما وجود نداشته باشد، می توانید با خیال راحت، پرداخت هزینه را به ما بسپارید.

کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و پس از واریز معدال ریالی آن به حساب پی پال توسط شما، پرداخت هزینه در سایت فروشگاهی مورد نظر برایتان انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

دوستان و همراهان عزیز، از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهیم بود.

با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر