آیا شما هم به استفاده از تکنولوژی و انجام خرید آنلاین برای خرید مایحتاج خود علاقه مند هستید و مایلید تا از جدید ترین اخباری که در دنیای علم و فناوری در این زمینه در حال وقوع است مطلع باشید؟! آیا جدیدترین مدل های پرداخت های الکترونیکی را می شناسید؟  چطور است که خرید اینترنتی از سایت HobbyKing را امتحان کنید؟ به منظور آشنایی هر چه بیشتر با این وب سایت فروشگاهی و نحوه ی خرید و پرداخت با paypal آن با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید

 

چگونه با پی پال خرید کنیم؟

 

نحوه شارژ حساب پی پال

معرفی سایت HobbyKing

این سایت فروشگاهی در شهر هنگ کنگ بنا شده است و در زمینه فرویش مدل های اختصاصی هواپیما و کنترل از راه دور فعالیت دارد. مزیت خرید از این سایت این است که شما می توانید کالاهای الکترونیکی که معمولا قیمت بالایی دارند را با کمترین قیمت خریداری نمایید. چرا که این فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم با کارخانه ها در ارتباط است و بدون واسطه می تواند اجناس مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد.

HobbyKing

البته اشتباه تصور نکنید، قیمت پایین این کالاها مبنی بر پایین بودن کیفیتشان نیست. چرا که حفظ کیفیت و عملکرد صحیح از مهم شعارهای این کمپانی برای خدمت رسانی به مشتریانش است. به همین دلیل است که معمولا محصولات این فروشگاه اینترنتی دارای تخفیف های ویژه نیستند چرا که از همان ابتدا حداقل قیمت با کمترین میزان سود برای فروشگاه برایشان در نظر گرفته شده است.

افرادی که در تیم HobbyKing در حال فعالیت هستند شامل مهندسین فعال در رشته های مختلف و همچنین طراحانی است که هر کدام از محصولات را تست کرده و سپس آن ها را با اطمینان خاطر به فروش می رسانند.

خرید از HobbyKing چگونه است؟

برای خرید از این سایت اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید با استفاده از آن محصولی که سفارش داده اید را به راحتی تا زمان مشخص شده برای دریافت محصول، پیگیری کنید.

بعد از آن شما می توانید هر محصولی را که می خواهید انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. خرید از این سایت مشابه با هر سایت دیگری مانند آمازون، ایبی و ... است.

توجه داشته باشید که، میزان هزینه در نظر گرفته شده جهت ارسال محموله برای شما به عوامل مختلفی مانند مقصد، نوع سرویس ارسال و وزن بسته بستگی دارد. پس این هزینه برای هر فرد می تواند متفاوت باشد.

پرداخت در سایت HobbyKing 

چون این سایت در سطح بین المللی در حال فعالیت است،  روش های مختلف پرداخت اینترنتی برای مشتریان خود در نظر گرفته است هر کسی از هر کجای جهان بتواند کالای مورد نظر خود را سفارش دهد.

جالب است بدانید که یکی دیگر از روش های پرداخت در سایت HobbyKing ، پرداخت با بیت کوین است. اما چون ما مجاز به استفاده از این روش بر اساس قوانین کشور ایران نیستیم، قادر به استفاده از این روش الکترونیکی نخواهیم بود.

HobbyKing

عزیزان! اگر تا کنون اقدام به افتتاح حساب پی پال نشده اید و یا شارژ پی پال یا خرید دلار پی پال نکرده اید، می توانید از طریق همین صفحات درخواست خود را به ما اعلام نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی نموده و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

پرداخت هزینه خرید از HobbyKing توسط تراپی

تراپی به عنوان یک شرکت خدمات ارزی می تواند سفارش شما را قبول کند و پرداخت هزینه شما را در هر وب سایت خارجی به عهده بگیرد. تنها نیاز است که شما از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

عزیزان همیشه همراه تراپی، جهت پرداخت هزینه در سایت HobbyKing ، لازم است که معادل ریالی هزینه را به حساب تراپی پرداخت کنید. پس از آن در کمتر از دو ساعت کاری سفارش شما در سایت ما ثبت شده و پرداخت هزینه خرید از این وب سایت برای شما انجام خواهد شد.

دوستان! در صورتی که در هر کدام از مراحل پرداخت هزینه در سایت HobbyKing به مشکل برخوردید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 03 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر