زمانی که شما برای مهاجرت می خواهید از طریق تحصیل اقدام کنید اولین چیزی که به آن نیاز دارید این است که ثابت کنید به زبان انگلیسی صحبت کنید.  البته برخی از کشورها مانند آلمان و فرانسه ترجیح می دهند شما مسلط به همان زبان های آلمانی و فرانسوی باشید. برخی دیگر دانشگاه ها نیاز دارند علاوه بر قوی بودن در مهارت های زبانی در سایر مهارت ها مانند ریاضی، هوش و ... نیز نمره قابل قبولی داشته باشید. پس شما قبل از اینکه در آزمون های مختلف ثبت نام کنید، باید شرایط مورد نیاز برای هر دانشگاه را بررسی کنید. یکی از وب سایت هایی که در این زمینه می تواند راهنمای شما باشد، وب سایت مگوش magoosh است.

معرفی وب سایت مگوش magoosh :

بیشتر آزمون هایی که برای مهاجرت تحصیلی برگزار می شوند، به صورت آنلاین هستند. یعنی همه افراد تحت یک شرایط یکسان می توانید از طریق کامپیوتر آزمون را بدهند. بنابراین شرایط با آزمون های کاغذی که ما به آنها عادت داریم بسیار متفاوت تر است. از طرف دیگر بسیاری از اساتید معتقد هستند که استفاده از کتابچه های سوال به خوبی نمی تواند فرد را با شرایط آزمون آشَنا کند. پس ایده شبیه سازی آزمون ها مطرح شد. وب سایت مگوش magoosh یکی از همین سایت هایی است که در زمینه شبیه سازی انواع آزمون ها فعالیت دارد.

سایت مگوش magoosh

ویژگی های وب سایت مگوش magoosh :

  1.  این سایت دارای بیش از 5 میلیون ویدئو آموزشی است.
  2. در 185 کشور فعالیت دارد. (که متاسفانه ایران یکی از آنها نیست!)
  3. حدود 200 میلیون سوال به همراه جواب.

چه آزمون هایی توسط وب سایت مگوش magoosh پشتیبانی می شوند؟

  • GRE
  • GMAT
  • TOEFL
  • SAT
  • ACT
  • Praxis
  • LSAT
  • MCAT
  • IELTS

چه کسانی می توانند از وب سایت مگوش magoosh استفاده کنند؟

به طور کلی همه قادر به استفاده از بسته های آموزشی این وب سایت هستند. اما در صورتی که شما جزء یکی از دسته های زیر باشید، قطعا برای شما مفید خواهد بود :

  • خودتان به تنهایی و بدون استفاده از معلم و آموزشگاه در حال خواندن دروس مورد نیاز هر آزمون هستید.
  • به دنبال تمرینات بیشتری هستید.
  • با استفاده از آموزش های ویدئویی مشکلی ندارید.
  • درگیری های کاری دارید و قادر به حضور در کلاس های مختلف نیستید.

سایت مگوش magoosh

پرداخت در وب سایت مگوش magoosh :

پرداخت از طریق ویزا کارت یا مستر کارت :

صاحبان این کمپانی برای اینکه افراد مختلف از کشورهای مختلف قادر به پرداخت هزینه باشند، استفاده از ویزا کارت و یا مستر کارت را پیشنهاد می دهد. شما می توانید با داشتن این کارت به راحت پرداخت در این سایت را انجام دهید. در صورتی که درخواست شارژ و یا پرداخت از این طریق را دارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

اگر در مورد این سیستم پرداختی سوال دارید می توانید از مقاله هایی که تراپی برای شما در این زمینه آماده کرده است استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

انواع پرداخت ارزی

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت از طریق تراپی :

اما روش دومی نیز برای پرداخت در وب سایت مگوش magoosh وجود دارد. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی تراپی پرداخت خود را نه تنها در این سایت بلکه در تمامی وب سایت های خارجی انجام دهید. شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید، تا در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری پرداخت شما در این سایت انجام شود.

تماس با ما

توجه :
همراهان عزیز شما باید به وب سایت magoosh مراجعه کنید، سپس آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر کدام از آزمون ها دارای طرح های مختلفی با قیمت های مختلفی هستند. به عنوان مثال 1 ماهه، 3 ماهه و 1 ساله. شما باید یکی از طرح ها را انتخاب کنید، ثبت نام در سایت را انجام دهید و سپس لینک پرداخت را برای ما ارسال کنید.
خوشبختانه اگر ظرف مدت 7 روز از ثبت نام در این سایت منصرف شدید می توانید ثبت نام خود را کنسل کنید و بهتر از همه اینکه کل هزینه پرداختی را بازخواهید گرفت.

همراهان عزیز در صورتی که در مراحل پرداخت در وب سایت مگوش magoosh با مشکل رو به رو شدید، می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 12 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر