پی پال یکی از معتبرترین شرکت­‌های آمریکایی است که در زمینه­‌ی انتقال وجه الکترونیکی پرداخت‌های آنلاین فعالیت می­‌کند. این شرکت هر ساله قوانین و مقررات جدید را وضع می­‌کند که در پی آن خدمات بهتری را به کاربران عرضه نماید. در حال حاضر  این شرکت در حال به روز رسانی سطح توافقنامه و قوانین ارتباطات الکترونیکی حساب کاربری افراد به منظور مطابقت با مقررات جدید صادر شده توسط اداره حمایت ملی از مصرف کنندگان آمریکا می­‌باشد. این تغییرات در تاریخ 29 مارس 2019 به اجرا در می­‌آید و در ابتدا به حساب پی پال کاربران در ایالات متحده اعمال خواهد شد. در ادامه تراپی به جزئیات روند تنظیم حساب­‌ها و استفاده از حساب پس انداز پی پال اشاره کرده است.

با چگونگی تغییرات در حساب پی پال آشنا شوید 

با توجه به مقررات جدید صادر شده توسط اداره حمایت از مصرف کنندگان در واشنگتن، تغییرات پی پال در نگه داری و استفاده از باقی مانده حساب کاربران تاثیر گذار است. کاربران پی پال که مایل به نگهداری و استفاده از مانده حساب خود می­‌باشند، نیاز به یک حساب balance دارند که به حساب فعلی پی پال­شان مرتبط خواهد شد.

حساب پس انداز پی پال

به همین منظور پی پال دو حساب balance، PayPal Cash و PayPal Cash Plus را معرفی کرده است. در صورتی که کاربران دارای یک حساب شخصی مورد تایید پی پال ­باشند، این شرکت به صورت خودکار یک حساب PayPal Cash Plus ایجاد کرده و آن را به حساب پی پال فعلی آن‌ها متصل می­‌کند.

از این رو همه­‌ی افرادی که از پی پال استفاده می­‌کنند، در صورتیکه نیاز به حفظ و استفاده از باقی مانده حساب خود دارند، باید یک حساب ژس انداز در کنار حساب تایید شده­‌ی فعلی خود افتتاح کنند. اطلاعات مربوط به حساب PayPal Cash Plus ، از جمله مبلغ تعرفه، به راحتی با استفاده از ورود به سیستم پی پال قابل دسترسی خواهد بود.

حساب پس انداز پی پال چیست؟

کاربرانی که حساب پس انداز پی پال ندارند، قادر به استفاده از اکانت پی پال خود به منظور موارد اشاره شده در ادامه­‌ی مطلب خواهند بود :

  • انتقال پول پی پال به دیگران یا پرداخت از طریق پی پال با استفاده از لینک­‌های بانکی و کارت­‌های مرتبط
  • دریافت و انتقال پول به یک کارت دبیت یا بانک مرتبط
  • تقسیم یک صورت حساب یا ارسال پول بین المللی با استفاده از بانک‌­ها و کارت‌­های مرتبط

افتتاح حساب پس انداز پی پال و نحوه‌ی استفاده از آن

در این بخش از مقاله شما را با نحوه‌ی افتتاح حساب پس انداز پی پال و چگونگی استفاده از آن آشنا خواهیم کرد.

ایجاد یک استخر پول

کاربرانی که دارای یک حساب شخصی پی پال هستند، قادر به ایجاد یک حساب پس انداز با نام کاربری و پسورد یکسان خواهند بود. یکی از راحت­‌ترین روش‌­های افتتاح حساب این است که در صورت دریافت پول و عدم داشتن حساب بالانس قادر به مشاهده­‌ی دکمه­‌ی پذیرش پول و سپس مشاهده‌­ی دو گزینه‌­ی انتقال آن به بانک و نگه داشتن آن در حساب پی پال خواهید بود. در صورتی که بخواهید مبلغ مورد نظر را در حساب پی پال خود ذخیره کنید، روی دکمه Keep it in PayPal کلیک نمایید و مراحل را دنبال کنید تا موفق به افتتاح یک حساب PayPal Cash شوید.

حساب پس انداز پی پال

با استفاده از حساب PayPal Cash قادر به انجام هر کاری که با حساب شخصی پی پال بودید، خواهید شد، از جمله : 

  • ارسال پول با استفاده از حساب پس انداز پی پال
  • نگهداری باقی مانده حساب
  • خرید با استفاده از حساب پس انداز پی پال در Google Pay و Samsung Pay

  انتقال پول به Acorns  برای سرمایه گذاری

صاحبان حساب­‌های شخصی پی پال توانایی دریافت حساب PayPal Cash Plus را نیز دارند و با استفاده از آن، از مزایای­‌ بیشتری نسبت به حساب نقدی پی پال برخوردار خواهند شد. بنابراین کاربران می­‌توانند از حساب  PayPal Cash Plus خود با درخواست یا ثبت نام در هر یک از ویژگی‌­ها یا محصولات زیر استفاده نمایند:

  • دریافت دبیت یا مستر کارت پی پال
  • تنظیم سپرده مستقیم جهت افزودن پرداخت‌­ها به حساب پس انداز پی پال
  • تنظیم اهداف مورد نظر برای مدیریت پول

با استفاده از حساب PayPal Cash Plus همانند حساب نقدی پی پال خود می‌­توانید:

  • دریافت پول نقد با استفاده از مستر کارت پی پال یا اپلیکیشن­‌های پی پال در atm ها
  • افزودن پول به حساب پس انداز پی پال در فروشگاه­‌ها با استفاده از اپلیکیشن­‌های پی پال یا از طریق استفاده از مستر کارت پی پال
  • دریافت پول نقد در Walmart با برنامه  پی پال
  • اسکن چک برای افزودن آن به حساب پس انداز پی پال از طریق اپلیکیشن پی پال

از اینکه تا پایان این مقاله با تراپی همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، با توجه به مطالب گفته شده کاربران می‌­توانند به راحتی مانده حساب خود را با  استفاده از حساب پس انداز پی پال حفظ نمایند.

تاریخ انتشار 29 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر