پردازشگرهای پرداخت این روزها بسیار مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته‌اند و از افراد عادی که قصد انتقال پول paypal برای اعضای خانواده و دوستان در سراسر دنیا دارند، گرفته تا خرده فروشان در وب سایت‌های فروشگاهی مثل والمارت، ای بی و ... ، از خدمات ارائه شده توسط پی پال بهره مند می‌شوند. از جمله خدمات سیستم پرداخت الکترونیکی پی پال این است که انواع اکانت و انواع کارت‌های اعتباری را برای کاربران ارائه داده است. آیا مایلید تا با سایر خدمات پی پال و سرویس‌های شرکت پرداختی بزرگ پی پال آشنا شوید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید.

پی پال چه سرویس هایی برای کاربران ارائه داده است؟ خدمات پی پال

پی پل یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی است که به دلیل سرعت و امنیت بالایی که دارد، کاربران آن از سراسر دنیا، بسیار زیاد است. در این بخش از مقاله شما را با خدمات پی پال و سرویس‌های ارائه شده توسط آن آشنا خواهیم کرد.p

خدمات پی پال؛ از خرید تا انتقال پول

پرداخت انبوه

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در آن واحد چندین پرداخت را باید با هم انجام دهید، پس شما دارای پرداخت‌های انبوه هستید. بنابراین شما می‌توانید از سیستم پرداخت انبوه پی پال استفاده کنید. برای این کار همه‌ی آنچه شما نیاز دارید لیستی از ایمیل‌ها است و مقادیر پرداختی. به این ترتیب پی پال می‌تواند به ایمیل‌ها پیام بدهد و روش دریافت آن مبلغ را برای آن‌ها می‌فرستد.

پی پال اعتباری

از دیگر خدمات پی پال ، پی پال اعتباری است. این خدمت پی پال را با کارت اعتباری پی پال اشتباه نکنید. پی پال اعتباری توسط بانک سرمایه Comenity ارائه شده است و در آن یک خط اعتباری به عنوان بخشی از اکانت شما برای تان در نظر می‌گیرد. شما باید برای داشتن پی پال اعتباری در خواست بدهید و استعلام اعتبار حساب شما، میزان صلاحیت شما را برای بهره مندی از این خدمت پی پال مشخص می‌کند.

کارت خوان PayPal Here

یکی از خدمات جالب پی پال ارائه کارت خوان PayPal Here است. این کارت خوان به هر دستگاه تلفن همراه Android یا iOS متصل می‌شود و در دو نوع ارائه شده است : Mobile Card Reader فقط کارت‌های اعتباری و دبیت کارت  را می‌پذیرد ، وChip Card Reader که می‌تواند کارت‌هایNFC ، Apple Pay و موارد دیگر را پشتیبانی کند.

امکان جمع آوری کمک‌های مالی و سرمایه گذاری

شما حتی اگر دارای یک کسب و کار کوچک باشید، می‌توانید برای جمع آوری کمک‌های مالی از پی پال استفاده کنید و برای اهداف مختلفی که برای آن در تلاش هستید آن سرمایه را افزایش دهید. بسته به اینکه این کمک‌های مالی با چه هدفی جمع آوری می‌شود، پی پال دارای دستورالعمل‌های مختلفی است.

خدمات پی پال
  • برای جمع آوری کمک‌های مالی شخصی ، مبلغ 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش وجود دارد. پرداخت‌ها مستقیماً به مانده حساب شما وارد می‌شوند. می‌توانید از PayPal Here برای دریافت کمک‌های مالی ، افزودن یک دکمه اهدا به وب سایت خود یا حتی ارسال ایمیل برای درخواست‌های اهدای عضو و به روزرسانی‌های جمع آوری کمک مالی استفاده کنید.
  • برای جمع آوری کمک‌های بدون سود ، مبلغ 2.2٪ + 0.30 دلار هزینه برای هر تراکنش وجود دارد. برای اینکه از خدمات  تخفیف بهره‌مند شوید، ابتدا باید وضعیت بدون سود بودن خود را تأیید کنید که مجددا می‌توانید از PayPal Here استفاده کنید. اما PayPal علاوه بر روش‌های استاندارد پرداخت آنلاین ، روش پرداخت Express را نیز فراهم می‌کند.
  • جمع آوری کمک هزینه‌های آموزشی ، مبلغ 2.9٪ + 0.30 دلار هزینه برای هر تراکنش وجود دارد. پی پال یک فروشگاه اینترنتی را فراهم می‌کند که کلیه پرداخت‌ها و کمک‌های مالی را به یک حساب واحد واریز می‌کند که به راحتی توسط یک کارمند یا داوطلب کنترل می‌شود.
  • جمع آوری کمک‌های سیاسی، برای هر تراکنش 2.9٪ + 0.30 دلار هزینه در نظر گرفته شده است. پی پال در کنار گزارش‌های مالی کمپین که الزامات کمیسیون انتخابات فدرال را آسان می‌کند، خدمات و ابزارهای دیگری را برای کمک به شما جهت یافتن اهدا کنندگان بیشتر فراهم می‌کند.

این مواردی که گفته شد، خدماتی بود که پی پال علاوه بر ارائه کارت‌های اعتباری و انواع اکانت برای کاربران مختلف، ارائه می‌دهد.

از توجه و همراهی تان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلاتتان را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 07 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر