پی پال اخیرا اعلام کرده است که کلیه کارمزدهای تراکنش پرداخت فروشندگان را در صورت بازپرداخت، نزد خود نگه خواهد داشت. پیاده سازی چنین سیاستی ممکن است تاجران را به سوی استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال سوق دهد. علاوه بر تعدیل هزینه‌های فروشندگان ، پی پال همچنین اعلام کرده است که نحوه عملکرد پرداخت‌های بین المللی را نیز تغییر خواهد داد. انتقال وجه از یک کشور به کشور دیگر قبلاً هزینه کمی داشت اما در آینده، درصدی از کل مبلغ منتقل شده را به عنوان کارمزد پی پال کسر خواهد کرد. پر واضح است که استفاده از ارزهای رمزنگاری شد می‌تواند در حذف این هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه با تراپی همراه شوید تا برای شما بگوئیم که دلایل استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال در ساختار جدید پی پال چیست.

برای خرید ارز دیجیتال از تراپی، کلیک کنید!

استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال در ساختار جدید پی پال

بر اساس سیاست‌های پرداختی جدید پی پال و هزینه‌های مازادی که بر فروشندگان تحمیل خواهد شد، بسیاری از کاربران پی پال خشمگین شده و از این روش جدید برای پرداخت‌های بین المللی رضایت ندارند. سوالی که برای این کاربران وجود دارد این است که آیا آن‌ها می‌توانند از مزایای ارزهای رمزنگاری شده برای جبران هزینه‌های پی پال بهره ببرند؟

استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال

طبق گزارشی در TechSpot ، پی پال با جدیدترین تغییرات در شرایط و ضوابط خود ، بسیاری از کاربران وفادار خود را عصبانی کرده است. پیش از این ، شرکت در هر معامله خرده فروشی در شبکه و همچنین 2.9 درصد از ارزش کالاها یا خدمات فروخته شده ، مبلغی کمی را از فروشنده دریافت می‌کرد. اگر خریدار به هر دلیلی درخواست بازپرداخت می‌کرد ، درصدی از هزینه تعیین شده توسط پی پال به فروشنده بازپرداخت می‌شد.

در جدیدترین بازنگری در سیاست‌های خود ، از تاریخ 7 ماه مه 2019 ، این شرکت پردازش پرداخت‌های بین المللی اکنون به گونه‌ای روش های پرداخت را تنظیم کرده است که در هنگام درخواست بازپرداخت ، هم هزینه تعیین شده و هم درصد از ارزش کالا را نگه می‌دارد.

پرداخت‌های بین المللی همچنین با استفاده از پی پال متحمل هزینه می‌شود

paypal هنگام انتقال پول پی پال از یک کشور به کشور دیگر ، از کاربران خود درآمد کسب می‌کند. طبق آخرین تغییرات در شرایط و ضوابط  پرداخت با پی پال ، اعلام شده است که اکنون هزینه متغیر آن پنج درصد است و حداقل 99 سنت و حداکثر 4.99 دالار خواهد بود.

و در نتیجه هزینه‌های پرداختی طوری محاسبه می‌شود که ، کسانی که مبالغ کمتری را ارسال می‌کنند باید  هزینه‌های ناخالص پنج درصد یا حتی بیشتر را بپردازند ، در حالی که کسانی که مبالغ هنگفت ارسال می‌کنند ، فقط کمتر از 5 دلار پرداخت می‌کنند. تأثیر واقعی این امر این است که فقیرترین کشورها بیشترین هزینه را باید بپردازند.

استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال

استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال

اگر این سیاست‌های جدید پی پال را با سیاست‌های موجود در مبادله ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که ارز دیجیتال برای رسیدن به مقصد و گذر از مسیر فرضی هیچ هزینه‌ای را برای کاربران در نظر نمی‌گیرد. ارسال بیت کوین ، اتر ، داش یا Litecoin به دوست شما که در کنار شما یا دورترین نقطه در سراسر جهان از شما قرار دارد دقیقاً یکسان است.

بنابراین از آنجا که این شبکه‌های پرداخت ارز دیجیتال همچنان در حال رشد هستند و به بلوغ خود ادامه می‌دهند ، احتمالاً ساختارهای سخت هزینه PayPal را از بین خواهند برد.

به این ترتیب متوجه شدید که پی پال چه سیاست‌های پرداختی جدید را در سیستم پرداختی و نیز پرداخت بین المللی خود پیاده سازی کرده است و درصدی از مبلغ ارسالی و نیز در صورت بازپرداخت، هزینه‌ی ارسال مبلغ پرداختی در گذشته را نزد خود نگه خواهد داشت و این باعث شده است که بسیاری از فروشندگان ابراز نارضایتی کنند. با این تفاسیر این احتمال وجود دارد که کاربران پی پال برای فرار از هزینه‌هایی که به آن‌ها متحمل خواهد شد به سمت استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال روی آورند.

برای خرید بیت کوین از تراپی، کلیک کنید!

بیشتر بخوانید : استفاده پی پال از بیت کوین و پیش بینی تحول عظیم آن

عزیزان چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما درتیم تراپی به کلیه‌ی سوالات شما با کمال میل پاسخگو خواهند بود.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید از شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 15 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    نسیم ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من میخواستم 210 یورو به حساب پی پال دوستم در انگلیس واریز کنم ایا من میتونم به تومن واریز کنم شما به یورو برای دوستم واریز کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بله این خدمات ارایه میشود
      لطفا برا ثبت سفارش شارژ پی پال وارد لینک زیر شوید
      https://trapay.net/member/order/charge/paypal/create

فرم ارسال نظرات کاربر