شما دوستان عزیز ممکن است با درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی است به خوبی آشنا باشید. پی پال مرتبا در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد به طوری که هر بار با یک خبر تازه در مورد فعالیت‌های جدید آن روبرو هستیم. پی پال به تازگی استراتژی های کسب درآمد خود را تغییر داده است، پی پال با کمبریج بلاک چین مشارکت کرده است، همچنین امکان خرید در اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است و....اما به تازگی نیز خبری منتشر شده است با عنوان مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber) با 500 میلیون دلار . به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با تراپی همراه باشید.

مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber) با 500 میلیون دلار

شرکت اوبر (Uber) قیمت گذاری سهام‌های خود را برای فروش اعلام کرده است و پی پال حدود نیم بیلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده است  و به ازای هر سهم 47 دلار پرداخت کرده است که این ارزشی حدود 78.8 بیلیون دلار به این شرکت می‌دهد.

مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber

هیچ یک از این دو، نه پی پال و نه اوبر (Uber)، در مورد جزئیات مشارکت 500 دلاری چیزی نگفته‌اند. اما هر دو معتقدند که این مشارکت می‌تواند از این نظر مفید باشد که می‌تواند مشارکت‌های پرداخت تجاری آینده را بهبود  بخشد و این شامل پیشرفت کیف پول دیجیتال یوبر نیز می‌شود.

این معامله به وضوح یکی دیگر از بخش‌های مهم مالی را به فهرست عمومی اوبر می‌افزاید و این شرکت به آن نیاز دارد، چرا که توسط یکی از شرکای پرداختی موجود در سه ماهه آخر سال یک بیلیون دلار از دست داد. اما این معامله نیز یک حرکت قابل توجه برای PayPal است، برای حرکت به سوی ساخت مرحله بعدی امپراتوری خدمات مالی خود.

حقیقت این است که در حال حاضر بازارهای تجارت الکترونیکی دیگر با یکدیگر در حال همکاری نیستند. به طور مثال : آمازون که با پی پال همکاری خود را قطع کرده است، علی بابا که از "علی پی" استفاده می‌کند و... و تنها والمارت است که از اتفاق هنوز با پی پال در حال همکاری است. بنابراین، برای بسیاری از افراد نتیجهی مشارکت پی پال با سیستم حمل و نقل بزرگ یوبر Uber بسیار پر اهمیت تلقی می‌شود.

پیش بینی می‌شود که فرصت‌های جدید حاصل از این مشارکت پیش روی این شرکت‌های بزرگ که با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند، به وجود بیاید.

به طور کلی پی پال امیدوار است در دو حوزه بتواند از این مشارکت با یوبر(Uber) سود ببرد که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت.

جنبه‌های مفید مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber) برای پی پال

سوالی که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش بیاید این است که، مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber) چه نفعی برای پی پال خواهد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که از دو لحاظ این همکاری برای پی پال ارزشمند خواهد بود:

مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber)
  1. این مشارکت برای پی پال ، افزایش تراکنش‌ها را به همراه خواهد داشت. چرا که در حال حاضر پی پال پیشرو ارائه خدمات برای یوبر، در ایالات متحده، استرالیا و...می‌باشد.
  2. مشارکت پی پال با یوبر باعث می‌شود که یوبر نیز بتواند تلاش خود را برای ارائه پرداخت‌ها و مدیریت تراکنش‌ها انجام دهد. هم اکنون نتیجه‌ای که به همراه داشته است، کیف پول دیجیتال اوبر (Uber) است که در ماه سپتامبر راه اندازی شد. که این می‌تواند منجر به همکاری پی پال و یوبر تا پایان، بشود.

به طور کلی پیش بینی می‌شود که مشارکت این دو شرکت بزرگ با یکدیگر بتواند به توسعه و پیشرفت بیشتر آن‌ها کمک کند و موجب همکاری مادام العمر آن‌ها با یکدیگر شود.

گرامیان، امید است آنچه در قالب این مقاله در زمینه مشارکت بزرگ پی پال در اوبر (Uber) گفته شد، مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. عزیزان چنانچه در زمینه‌ی انجام پرداخت‌های بین المللی با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال تجربه‌ی مفیدی کسب کرده‌اید، در صورتی که مایل هستید آن را از طریق کامنت، با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید، از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. خدمت رسانی به شما افتخار ماست، لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات با مشکلی مواجه شدید یا سوالی ذهنتان را به خود مشغول کرد، حتما با ما تماس گرفته و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر