اگر به خرید از فروشگاه‌های آنلاین مثل : والمارت یا اچ اند ام و ... علاقه‌مند باشید و یا خودتان صاحب یک سایت فروشگاهی باشید، حتما درگاه پرداخت پی پال را می‌شناسید. سیستم پردازش آنلاین پی پال یکی از بزرگ‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی در سراسر جهان می‌باشد و بسیاری از صاحبان کسب و کار و کارآفرینانی که به تازگی یک استارت اپ راه اندازی کرده‌اند، ترجیح می‌دهند این درگاه پرداخت را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهند چرا که هم سرعت و هم امنیت بالایی دارد. اما متاسفانه در برخی از کشورها امکان استفاده از این سیستم پرداخت بین المللی وجود ندارد و کشور ایران نیز به دلیل وجود تحریم‌های ایالات متحده نمی‌تواند رسما از امکاناتی که این پردازشگر آنلاین پرداخت برای کاربران ارائه داده است، استفاده کند. اما وی سایت‌هایی وجود دارد که امکان استفاده از خدمات پی پال را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. اخیرا میز پی پال اعلام کرده است که برای شهروندان پاکستانی نیز قادر به ارائه‌ی خدمات نیست. در ادادمه با تراپی همراه شوید تا شما را جزئیات بیشتری را در مورد عدم ارائه خدمات پی پال به پاکستان برای شما بیان کنیم.

عدم ارائه خدمات پی پال به پاکستان

جزئیاتی در مورد خبر عدم ارائه خدمات پی پال به پاکستان

یکی از مقامات ارشد پاکستان در مورد عدم ارائه خدمات پی پال به پاکستان اعلام کرده است که : با وجود تلاش‌های فراوان دولت پاکستان برای استفاده از خدمات این سیستم پرداخت بین المللی که نقل و انتقال پول پی پال را به هر جای دنیا امکان پذیر می‌کند، شرکت آمریکایی پی پال درخواست آن‌ها را نپذیرفته است.

سخنگوی وزارت فناوری اطلاعات پاکستان ، مرووف افضل ، به کمیته Senate Standing در مورد عدم ارائه خدمات پی پال به پاکستان گفت : نه اینکه پی پال درخواست آن‌ها را نپذیرفته باشد، بلکه علت اعلام عدم آمادگی این سیستم پرداخت، در حال حاضر این است که پی پال با مشکلات عملکردی در پاکستان مواجه است و آن‌ها به این دلیل آمادگی ارائه خدمات در پاکستان را ندارند.

اما با وجودی که افضل تلاش کرد تا علت این که چرا پی پال علاقه‌ای به ورود به پاکستان ندارد را توجیه کند، سناتور محمد عاطق شیخ گفت : پی پال می‌ترسد به پاکستان ورود پیدا کند، مگر اینکه در پاکستان قوانینی برای حمایت از منافع این شرکت اتخاذ شود.

شیخ اضافه کرد: "یک مورد از پولشویی می‌تواند باعث مشکلات قابل توجهی برای پی پال شود. پی پال باید پشتوانه دولت باشد که بتواند منافع شرکت را تضمین کند."

سناتور محمد عاطق شیخ اضافه کرد: "تنها یک مورد پولشویی می‌تواند باعث مشکلات قابل توجهی برای پی پال شود. پی پال باید پشتوانه‌ی دولتی داشته باشد که بتواند منافع شرکتش را تضمین کند."

عدم ارائه خدمات پی پال به پاکستان

در ماه فوریه، اسعد عمر ، وزیر دارایی پاکستان گفته بود که مذاکرات برای استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی پی پال در پاکستان در حال انجام است ، در حالی که گزارش‌هایی نیز منتشر شده است مبنی بر جلوگیری دولت  فدرال این کشور مانع از ورود شرکت پی پال به بازار پاکستان شده است.

در نوامبر 2015 ، وزارت فناوری اطلاعات اعلام کرده است که ترتیبی داده است که غول‌های پرداخت آنلاین سراسری نظیر پی پال و علی بابا را برای ارائه‌ی خدمات در کشور پاکستان دعوت نماید.

شرکت بزرگ پرداخت بین المللی پی پال خدمات بسیار ارزنده‌ای در زمینه‌ی پرداخت‌های بین المللی ارائه می‌دهد اما همانطور که دیدید برای برخی از کشورها امکان ارائه خدمات توسط پی پال وجود ندارد و پی پال در برخی از کشورها به دلیل مسائلی همچون تحریم و در برخی نقاط دیگر به دلیل مسائل امنیتی حاضر به همکاری و ارائه ی خدمات نیست.

اما در کل همانطور که پیش‌تر گفتیم، در کشور ایران با وجودی که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده امکان استفاده از پی پال به طور رسمی وجود ندارد، اما به لطف بسیاری از شرکت‌ها و وب سایت‌های خدمات پرداخت ارزی نظیر تراپی ، این امکان برای کاربران فراهم شده است که بتوانند با واسطه و از طریق این وب سایت‌ها از خدمات پرداخت بین المللی درگاه الکترونیک پرداخت پی پال بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید با مراجعه به trapay.net و ایجاد اکانت در این سایت از خدمات پرداخت ارزی که دراین زمینه ارائه شده است، بهره‌مند گردید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه و همگام بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا چنانچه با مشکل یا سوالی مواجه هستید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید، همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 08 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر