والدین عزیز باید به شما بگوئیم، ديگر هیچ نگراني در مورد مديريت مالي كودكان خود را نداشته باشيد. پي پال به تازگي خدماتي را براي كودكاني که نياز به مديريت مالي بهتر در آينده دارند، ارائه داده است؛ به این ترتیب که با افتتاح یک حساب پي پال كودكان از طريق حساب كاربري خود به صورت آنلاين، می توانید ميزان مخارج آنها را مديريت كنيد. کودکان در صورتی که نیاز به یادگیری مدیریت مالی داشته باشند، باید یک پردازنده‌ي پرداخت داشته باشند و والدينشان به آنها در اين امور كمك نمايند. اين حساب صرفا به منظور آموزش درست مديريت مالي در نظر گرفته شده و به كاربران اجازه مي‌دهد تا چندين نوع حساب را براي خود ايجاد نمايند. تراپي در اين مقاله با توجه به درخواست شما عزيزان به افتتاح حساب پي پال كودكان پرداخته است.

حساب پي پال كودكان

چرا پی پال محدودیت سني دارد؟

با توجه به وب سايت پي پال آنها به كودكان زير 18 سال اجازه‌ي افتتاح حساب بدون كنترل والدين‌شان را نمي‌دهند؛ چرا كه هيچ فرد زير 18 ساله‌اي اجازه‌ي تنظيم قراردادهاي قانوني در آمريكا را ندارد. با اين حال، بانک‌ها و مؤسسات مالی زيادي حساب‌هاي كاربري مرتبط با حساب‌هاي پدر و مادر را در اختيار كودكان به منظور آموزش بهتر مديريت مالي قرار مي‌دهند، پي پال نيز با اين هدف تصمیم به ارائه‌ي اين نوع از حساب‌ها براي كودكان و نوجوانان گرفت و استقبال بيشماري از اين خدمت را دريافت كرد. از اين رو اين نوع خدمت به شما امكان كنترل تراكنش‌هاي فرزندان و اطلاع از مشكلات آنها در هنگام خريد، ارسال يا ديگر اقدامات مرتبط را مي‌دهد.

همراهي والدين در افتتاح حساب پي پال كودكان

در صورتيكه زير 18 سال سن داشته باشيد بايد براي افتتاح حساب پي پال خود از والدين‌تان كمك بگيريد. جهت افتتاح حساب در پي پال بايد يك اكانت بانكي براي دريافت پول از پي پال نيز براي كودكان افتتاح نماييد. از اين رو والدين مي‌توانند تمامي مخارج فرزندان خود و فعاليت آنها را به سادگي كنترل نمايند.

كاربردهاي استفاده از حساب پي پال كودكان

با استفاده از اين اكانت همانند ديگر محصولات پي پال كودكان نيز قادر به ارسال و دريافت پول و انتقال آن به حساب بانكي خود مي‌باشند. علاوه بر آن آنها مي‌توانند با اين اكانت به خريد اينترنتي و از سايت‌هاي مختلف نيز بپردازند. از جمله سايت‌هاي اينترنتي كه قادر به خريد اينترنتي از آن مي‌باشيد سايت Ebay است كه از آن مي‌توانيد كالاهايي نظير فیلم ، کتاب، لوازم تزئینی ، وسایل حیوان خانگی و كليه مايحتاج خود را تامين نماييد. اين سايت با استفاده از قيمت خريد كالا و حساب پردازنده‌ي پرداخت ميزان كارمزد خود را نيز كم مي‌كند.

حساب پي پال كودكان

افتتاح حساب پي پال كوكان

براي افتتاح حساب پي پال كودكان تنها كافي است يك آدرس ايميل داشته باشيد و از امکانات ارائه شده توسط پي پال نظير ارسال و دريافت پول و ... استفاده نماييد. براي ايجاد اين حساب و كنترل آن بايد از حساب والدين گزينه‌ي Products & Services در قسمت بالاي صفحه را انتخاب نماييد تا تمامي محصولات پي پال براي شما نشان داده شود. سپس اكانت كودكان را انتخاب نماييد و سپس روي لينك آن كليك نماييد تا حساب ايجاد شود. چندين گزينه براي كنترل حساب وجود دارد كه از جمله‌ي آنها مي‌توان به كنترل محدود، دريافت پيام و غيره ... اشاره كرد.

 به ياد داشته باشيد كه اين نوع از حساب نيز مانند حساب‌هاي ديگر در هنگام دريافت پول كارمزد كم خواهد كرد.

خدمات ديگر پي پال

در بیشتر موارد، بسیاری از خریداران تمایل دارند پرداخت‌هاي خود را از طریق پی پال انجام دهند. مصرف کنندگان نهایی (افرادی مانند شما و من) تقریبا همیشه و به راحتي و بدون هيچ مشكلي مي‌توانند از این سرویس برای پرداخت هزینه‌ي کالاها و خدمات خود استفاده کنند، اما بچه‌ها باید از حساب والدین خود براي اين كار استفاده نمايند و از اين رو در صورت بروز مشكل يا خريد بیشتر والدین می توانند به سرعت اقدام نمایند. اما در سن 18 سالگی افراد می توانند به سرعت و به آسانی از این سرویس برای انتقال پول بین خود و دیگران، و همچنین بین حساب های بانکی خود و حساب کاربری که در پي پال  دارند، استفاده کنند. تا به امروز صدها میلیون نفر اين سرويس را مورد اعتماد دانسته و از آن براي آموزش بهتر مديريت مالي به فرزندان خود استفاده مي‌كنند.

پي پال همواره داراي خدماتي خاص و منحصر به فرد و سريع براي انتقال پول به صورت آنلاين و غير آنلاين در فروشگاه‌ها مي‌باشد.

تاریخ انتشار 01 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر