یکی از کسب و کارهایی که این روزها افراد زیادی از آن برای کسب درآمد از خانه از آن استفاده می کنند، کار به عنوان فریلنسری است. اما چیزی که موجب می شود یک کمپانی بتواند فریلنسر های زیادی را به سوی خود جذب کند، انتخاب روشی است که برای پرداخت حقوق آنها استفاده می کند. زمانی که شما به عنوان یک فریلنسر شروع به کار می کنید، می توانید برای هر فردی در هر کجای دنیا کار کنید. اما تا به این حال به این فکر کرده اید که استفاده از کدام یک از روش های پرداخت ارزی می تواند برای شما و کارفرما مناسب باشد؟ پس در این مقاله با مقایسه PayPal و Payoneer و Bitwage همراه تراپی باشید، تا متوجه شوید کدام یک برای شرایط کاری شما انتخاب بهتر است.

روش های مختلف پرداخت ارزی کدامند؟

پی پال :

پی پال یکی از اولین روش های پرداخت آنلاین ارزی است که از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. از سال ۲۰۰۲ تا کنون، پی پال به عنوان یکی از گسترده ترین سیستم های پرداخت در سطح جهان شناخته می شود.

مزایای استفاده از پی پال چیست؟

همان طور که گفته شد به دلیل قدمتی که این سیستم دارد، تا کنون توانسته است که از بسیاری از ارزهای سطح جهان پشتیبانی انجام دهد و در نتیجه به میزان محبوبیت خود اضافه کند. پس شما می توانید تنها با داشتن یک حساب پی پال، هم خرید اینترنتی و هم انتقال وجه آنلاین انجام دهید.

معایب استفاده از پی پال چیست؟

دو مشکل اصلی که هنگام استفاده از پی پال برای کاربران به وجود می آید، بالا بودن هزینه های کارمزدی است که به آنها اعمال می شود. نرخ کارمزد این سیستم برای ارزهای مختلف و کشورهای مبدا و مقصد متفاوت، تغییر می کند. از طرف دیگر، برخی مواقع بدون این که به کاربران هشداری داده شود، حساب آنها لیمیت شده و مشکلات زیادی را برایشان ایجاد می کند.

مقایسه PayPal و Payoneer و Bitwage

چه کسانی باید از پی پال استفاده کنند؟

به دلیل این که بسیاری از کشورهای مختلف برای افزایش مشتریان اینترنتی خود از پی پال استفاده می کنند، می توان گفت استفاده از این حساب برای هر فردی مزایای خاص خودش را دارد. به گونه ای که از سال ۲۰۱۷ تا کنون، چیزی حدود ۲۰۰ میلیون حساب کاربری فعال پی پال وجود دارد. استفاده از این سیستم برای افرادی توصیه می شود که ماهیانه چیزی کمتر از ۲۰ هزار دلار انتقال می دهند.

بخش اول در رابطه با مقایسه PayPal و Payoneer و Bitwage به پایان رسید!

Payoneer :

این سیستم پرداخت آنلاین فعالیت خود را در شهر نیویورک از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است. یکی از خدمات اصلی که توسط این شرکت ارائه می شود، خدمات مربوط به مسترکارت است. مهمترین شرکت هایی که از خدمات ارزی این سیستم استفاده می کنند عبارتند از Google، Airbnb، iStock و Fiverr.

مزایای استفاده از Payoneer چیست؟

این سیستم از ۱۵ ارز مختلف و ۲۰۰ کشور در سطح جهان پشتیبانی می کند. همچنین با داشتن این حساب شما می توانید به صورت مستقیم به وسیله کارت‌های اعتباری برداشن انجام دهید که هزینه هر انتقال برای شما ۳ دلار خواهد بود.

معایب استفاده از Payoneer چیست؟

بسته به مقدار پولی که در حساب شما است، کارمزدی که برای شما حساب می شود، متفاوت خواهد بود. پس احتمال این که کارمزد بیشتری نسبت به پی پال پرداخت کنید، وجود دارد. همچنین حداقل مبلغی که ماهیانه با این سیستم می توانید پرداخت نمایید ۲۰ هزار دلار است.

چه کسانی می توانند از Payoneer استفاده کنند؟

Payoneer برای تیم های بزرگتر تجاری مناسب تر است. نرخ های آن ارزان تر هستند، زیرا مقدار ارسال پول بالاتر است. پس اگر ماهیانه بیش از ۲۰ هزار دلار پرداخت می کنید، از آن استفاده کنید.

بخش دوم در رابطه با مقایسه PayPal و Payoneer و Bitwage به پایان رسید! اما صبر کنید چون هنوز اطلاعات شما برای انتخاب بهتر تکمیل نشده است.

مقایسه PayPal و Payoneer و Bitwage

Bitwage :

این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. پس می توان نتیجه گرفت که در این زمینه تازه نفس است. اما چه چیزی باعث شده است که به سرعت رشد نماید؟ پشتبانی آن از ارز دیجیتال بیت کوین است.

مزیت استفاده از Bitwage چیست؟

مشابه با پی پال شما گزینه ای در اختیار دارید که با استفاده از آن می توانید پرداخت های زیاد را با نرخ کارمزد کمتر انجام دهید.

مشکل استفاده از Bitwage چیست؟

این سیستم از کشورهای محدودی پشیتبانی می کند. پس اول مطمئن شوید که برای کجا قصد انتقال پول دارید، بعد از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

چه کسانی باید از Bitwage استفاده کنند؟

اگر می خواهید پرداخت های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهید، پس بدون شک این سیستم مناسب شما خواهد بود البته اگر از کشور شما پشتیبانی کند! مدت زمانی که زمان می برد تا پول در حساب شما قرار گیرد، بین ۱ الی ۵ روز کاری خواهد بود.

همراهان عزیز، مقایسه PayPal و Payoneer و Bitwage در این مقاله به پایان رسید. امیدواریم با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، از انتخابی که می کنید بهترین استفاده را داشته باشید.

تاریخ انتشار 27 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر