با استفاده از Paypal.me (پی پال می) شما می‌توانید لینک‌های خصوصی را به دوستان خود، اعضای خانواده و مشتریان کسب و کار برای پاسخ به پرداخت از طریق پی پال خود بفرستید. Paypal.me (پی پال می) می‌تواند یک راه خوب برای به اشتراک گذاشتن هزینه‌ها با دوستان محلی باشد ، اما این را هم بدانید که PayPal برای بسیاری از معاملات هزینه‌ای را اعمال می‌کند. به طور مثال برای پرداخت به فرد دیگری از طریق حساب پی پال در خارج از ایالات متحده، هزینه‌های پی پال برای پرداخت‌های بین المللی تقریبا زیاد است. شما حتی برای افزودن کسب و کار به حساب پی پال خود و پرداخت در کشورهای دیگر ممکن است هزینه‌های بیشتری متحمل شوید. با این وجود مزایایی نیز برای پی پال می وجود دارد. به منظور آشنایی هر چه بیشتر با Paypal.me (پی پال می) دراین مقاله با تراپی همراه شوید.

مقاله مرتبط: پی پل چیست؟

Paypal.me (پی پال می) چیست و چگونه کار می کند؟

در این بخش از مقاله شما را با هر آنچه لازم است در مورد Paypal.me (پی پال می) بدانید آشنا می‌کنیم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

چند سال پیش در ایالت متحده آمریکا Paypal.me (پی پال می) راه اندازی شد و برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا با اکانت پی پال، یک لینک خصوصی سازی شده را برای دوستان خود، خانواده، مشتری‌ها و درخواست کنندگان پرداخت ارسال کنید.

Paypal.me (پی پال می) و کاربرد های ان

کاربردهای Paypal.me

Paypal.me (پی پال می) می‌تواند به صورت شخصی یا برای کسب و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد. حتی برای باز پرداخت هزینه‌ی صرف غذا در بیرون از منزل به دوستان خود می‌توانید از این سیستم پرداخت استفاده کنید.

اگر شما یک کارآفرین هستید یا یک فریلنسر، می‌توانید از Paypal.me (پی پال می) برای دریافت مبالغ پرداختی خود از کلاینت‌ها استفاده کنید.

Paypal.me چگونه کار می‌کند؟

برای کاربا سیستم پرداخت Paypal.me (پی پال می)  کافیست یک لینک شخصی سازی شده ایجاد کنید و آن را برای هر کسی که مایل هستید بفرستید. حتی می‌توانید مبلغی دلار را که می‌خواهید مشخص کرده، و با استفاده از آن پرداخت کنید.

برای استفاده از Paypal.me (پی پال می) هزینه‌هایی وجود دارد. مثلا برای استفاده از Paypal.me (پی پال می) در کسب و کارهای مختلف باید هزینه‌های مربوط به ان را بپردازید. حتی برای کاربردهای شخصی نیز بایستی هزینه‌های آن را بپردازید، به خصوص اگر در پرداخت شما تبدیل واحد ارزی نیز وجود داشته باشد به آن هزینه‌ای تعلق می‌گیرد.

آیا Paypal.me (پی پال می) امن است؟

پی پال در این سیستم پرداختی خود هم برای فروشندگان و هم برای خریداران پشتیبانی امنیتی قرار داده است تا از هک حساب پی پال ان ها جلوگیری کند. اگر چه موارد امنیتی که برای تراکنش‌های مختلف در نظر گرفته است، با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال اگر شما جز توسعه دهندگان صفحات وب هستید، یا جز فروشندگان محصولات دیجیتال هستید، نمی‌توانید از پشتیبانی فروشنده برای آیتم‌های دیجیتالی بهره‌مند شوید.

برای اینکه متوجه شوید که کدامیک از پشتیبانی‌های پی پال شامل حال شما می‌شود می‌توانید نسخه‌ی چاپی کوچکی که بر روی PayPal Me FAQ قرار گرفته است را چک کنید یا موافقت نامه‌ی کاربران پی پال را مطالعه کنید.

Paypal.me (پی پال می)

چگونه از لینک‌های Paypal.me (پی پال می) استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید از لینک‌های Paypal.me (پی پال می) استفاده کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک لینک Paypal.me (پی پال می) برای خودتان ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید لینک پی پال می ایجاد کنید، مطابق دستورالعمل‌های زیر عمل کنید.

چگونه لینک Paypal.me (پی پال می) را ایجاد کنیم؟

برای ایجاد یک لینک Paypal.me (پی پال می) نیاز به خرید حساب پی پال دارید  و سپس مطابق آنچه در ادامه خواهیم گفت برای خود لینک Paypal.me (پی پال می) ایجاد کنید.

• به صفحه وب PayPal.Me بروید و بر روی Link Payal.Me خود کلیک کنید

• یک نام کاربری را انتخاب کنید (این همان نامی است که در انتهای پیوندی که به اشتراک می‌گذارید نشان داده می‌شود).

• اکنون می‌توانید مراحل شخصی سازی را دنبال کرده و سپس لینک را فعال کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک تصویر نمایه اضافه کنید و رنگ پس زمینه را تغییر دهید ، به این ترتیب دوستان یا مشتریان شما به راحتی می‌توانند ببینند که این پیوند مخصوص شما در هنگام پرداخت هزینه است.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

به این ترتیب شما می‌توانید برای خود یک لینک Paypal.me (پی پال می) ایجاد کنید. امید است آنچه در این مقاله برای شما مطرح کردیم، مورد توجه و رضایت شما عززان قرارگرفته باشد.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.  

تاریخ انتشار 22 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر