اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشید، قطعا می دانید که باید از بودجه کافی برخوردار باشید و برنامه ریزی های مالی را به درستی انجام داده باشید. یکی از نکاتی که در این زمینه باید مد نظر داشته باشید این است که به دنبال پروازهایی بگردید که قیمت کمتری داشته باشند یا برای رزرو هتل از میان هتل های ارزان قیمت انتخاب کنید. البته این به معنای پائین آوردن کیفیت برای کاهش هزینه نیست، بلکه وب سایت هایی هستند که در آنها امکان رزرو بلیط و هتل با تخفیف با قیمیت ارزان تر فراهم شده است. یکی از این وب سایت ها مربوط به شرکت هواپیمایی پگاسوس (Pegasus) است. آیا تا کنون از این وب سایت بلیط رزرو کرده اید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا نحوه ی رزرو و خرید بلیط از  پگاسوس (Pegasus)  را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بدانید : آموزش رزرو هتل با استفاده از سایت hotels.com

آشنایی با شرکت هواپیمایی پگاسوس (Pegasus)

شرکت هواپیمایی پگاسوس (Pegasus) یک شرکت خصوصی است که  حدود 20 سال است مشغول فعالیت می باشد و فعالیت خود را از کشور ترکیه آغاز کرده است و همواره ارائه دهنده‌ی پروازهای ارزان قیمت بوده است. خط های هوایی این شرکت هواپیمایی برخی از هزینه ها را برای مسافران حذف کرده است، این هزینه ها عبارتند از : هزینه ی انتخاب صندلی، هزینه ی بار اضافه، هزینه ی پذیرایی و ...

به همین دلیل هزینه ها به مقدار قابل توجهی کاهش می باید و همواره پروازهای ارزان قیمتی برای مسافران ارائه می دهد.

شرکت هواپیمایی پگاسوس (Pegasus) دارای 70 مسیر هوایی منظم در 30 کشور جهان می باشد و جز بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی دنیا محسوب می شود که بلیط ها را با قیمن ارزان ارائه می دهد.

آیا می دانید چگونه می توان از این شرکت هواپیمایی بلیط خرید؟ در ادامه ی این مقاله نحوه ی خرید بلیط از پگاسوس (Pegasus) را برای شما آموزش داده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

آموزش نحوه ی خرید بلیط از پگاسوس (Pegasus)

برای بادگیری چگونگی خرید بلیط از شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس (Pegasus) لطفا مراحل زیر به ترتیب با ما دنبال کنید.

مرحله اول : ابتدا وارد وب سایت flypgs.com وارد شوید. به محض ورود به این وب سایت صفحه ای مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای شما نمایش داده می شود. در این صفحه گزینه هایی را برای شما مشخص کرده است که از طریق آن ها می توانید مبدا و مقصد پرواز، تاریخ  ورود و خروج، تعداد مسافران، نوع پرواز که رفت و برگشت باشد یا نه و مواردی از این قبیل را مشخص کنید. پس از انتخاب این موارد گزینه ی Search را کلیک کنید تا پروازهایی با این مشخصات و با ارزان ترین قیمت ها را برای شما نشان دهد.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی دوم : در این مرحله صفحه ای برای شما نشان داده می شود که در آن نتایج جستجوی پروازها نشان داده شده است و شما می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. پس از انتخاب یکی از آن ها وارد مرحله ی بعد می شوید.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی سوم : در این قسمت برای شما مشخص کرده است که در این پرواز برای چه مواردی باید هزینه بپرداید و هزینه را برای آن موارد مشخص کرده است. مجدد یکی را انتخاب می کنید و وارد مرحله ی بعد می شوید.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی چهارم : در این مرحله مسیر برگشت پرواز باید مشخص شود. که پس از انتخاب آن ها می توانید وارد مرحله ی بعد شوید.

مرحله ی پنجم : شما باید مشخصات مسافران را هر تعداد که هستند وارد کنید و همچنین مشخصات تماس خود را وارد نموده و بعد از آن وارد مرحله ی بعد شوید.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی ششم : در مرحله ی ششم باید شما ره ی صندلی را از میان گزینه های موجود برای خود و همراهان خود انتخاب کنید.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی هفتم : در مرحله ی هفتم نوع غذا را از میان غذاهای انتخاب شده باید انتخاب کنید.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی هشتم : حالا سایز کیف و چمدان هایی که مجاز هستید در سفر با خود داشته باشید برای شما نشان داده است و شما می توانید پس از مشاهده آن با انتخاب گزینه ی Proceed to … وارد مرحله ی بعد شوید.

پگاسوس (Pegasus)

مرحله ی نهم : در این مرحله باید اطلاعات پرداخت را وارد نمائید و هزینه ی مشخص شده را پرداخت کنید تا بلیط ها برای شما رزرو شود.

پگاسوس (Pegasus)

به این ترتیب شما می توانید از وب سایت دفتر هواپیمایی پگاسوس (Pegasus) بلیط رزرو کنید.

بیشتر بدانید خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز

پرداخت هزینه ی خرید بلیط از پگاسوس (Pegasus) توسط تراپی

دوستان عزیزی که به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه ی آنلاین خرید بلیط از پگاسوس (Pegasus) نیستند، می توانند با خیال آسوده این کار را به ما بسپارند. برای این منظور کافیست لینک پرداخت را ارسال نمایید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 27 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر