یکی از مهم ترین گواهینامه های شناخته شده در صنعت، برای مدیران پروژه، مدرک PMP(The Project Management Professional) ، آزمون مدیریت پروژه PMP می باشد. این گواهینامه تقریبا یک مدرک سراسری به شمار می آید که در بسیاری از کشورهای دنیا دوره های آن برگزار می شود. PMP در زمینه حقوق و دستمزد برای دارندگان این گواهینامه  مزایای فراوانی به ارمغان می آورد. کارفرمایان نیز از این مزایا برخوردار خواهند شد.

دوستان، برای کسب گواهینامه ی PMP می بایست ابتدا در آزمون مدیریت پروژه PMP ثبت نام نمائید و پس از طی مراحل ثبت نام و واریز مبلغ مربوطه، در آزمون آن شرکت نمائید و پس از قبولی در آزمون، شما موفق به کسب مدرک مدیریت پروژه PMP  خواهید شد. در این مقاله قصد داریم تا آموزش گام به گام ثبت نام آزمون فوق را برای شما عزیزان بیان کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با ما باشید.

آموزش گام به گام ثبت نام در آزمون مدیریت پروژه PMP

گام اول : برای ثبت نام و شرکت در آزمون PMP می بایست ازطریق سایت  www.pmi.org  اقدام نمائید. پس از ورود به سایت مطابق شکل زیر به بخش مربوط به certificate وارد می شوید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام دوم : پس از ورود به بخش مشخص شده در عکس بالا وارد صفحه ی جدید می شوید که از طریق آن می توانید به بخش ثبت نام وارد شوید. در این جا مطابق شکل زیر بر روی گزینه ی Apply now کلیک نموده و وارد مرحله ی بعد شوید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام سوم : در این مرحله گزینه ی Apply for PMP credential را انتخاب نمائید و وارد مرحله بعد شوید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام چهارم : در این مرحله موارد خواسته شده را با اطلاعات  مربوطه پر نموده و با فعال شدن گزینه ی save and continue به مرحله بعد بروید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام پنجم : در اینجا گزینه ی save and continue را کلیک نمائید تا وارد مرحله ی بعد شوید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام ششم : در این مرحله نیز اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید و وارد مرحله ی بعد شوید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام هفتم : در اینجا وارد بخش requirement می شوید و اطلاعات خواسته شده از شما مربوط می شود به پیش نیازهای آزمون. در واقع از شما می پرسد که آیا مدارک پیش نیاز برای شرکت در این آزمون را دارا می باشید . در این بخش هم گزینه های مربوطه را انتخاب نموده و دکمه ی save and continue را کلیک نمائید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام هشتم : در این قسمت به سوال مربوطه در صورتی که تمایل دارید پاسخ می دهید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام نهم : در مرحله نهم موافقت خود را با موارد ذکر شده اعلام نموده و وارد مرحله ی بعدیمی شوید.

آزمون مدیریت پروژه PMP

گام دهم : از این پس شما وارد مراحل پرداخت می شوید. عزیزان در صورتی که شما دارای کارت های اعتباری باشید می توایند به همین ترتیب و به سادگی مراحل ذکر شده در بخش های قبلی، مراحل پرداخت را طی نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمائید.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینهی ثبت نام در آزمون مدیریت پروژه ی PMP

اما عزیزان، چنانچه برای انجام پرداخت ثبت نام آزمون، با مشکل مواجه هستید، اصلا نگران نباشید. با خیال آسوده این کار را به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر، لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات پرداخت را برای شما عزیزان تکمیل نمائیم.

پرداخت هزینه آزمون

حتما بخوانید : 

مدرک TEFL چیست؟

مدرک سلتا (CELTA) چیست؟ 

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی

آزمون USMLE(یو اس ام ال ای) چیست؟

تاریخ انتشار 06 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر