در گذشته نه چندان دور ، تنها راه خرید بلیط قطار برای اروپا از طریق آژانس مسافرتی یا پنجره بلیط ایستگاه قطار بود. این روزها، بیشتر خدمات راه آهن ملی اروپا رزرو آنلاین ارائه می­‌دهند. Rail Europe یکی از همین سایت‌های فروش بلیط قطار اروپا است که از قابلیت پشتیبانی 24 و آنلاین برخوردار است. در صورتی که به دنبال اطلاعات کامل در مورد خرید بلیط قطار اروپا از سایت قطارهای Rail Europe با کارت شتاب می­‌گردید، با تراپی در این مقاله همراه شوید.

چرا خرید بلیط از سایت­‌های متفاوت حائز اهمیت است؟

هر کشور اروپایی دارنده­‌ی یک اپراتور قطار ملی با سیستم بلیط فروشی و وب سایت است، اپراتورهای خصوصی نیز در این میان وجود دارند. اکثر اپراتورها در صورت رزرو بلیط، هزینه‌های ارزان­‌تری را ارائه می­‌دهند، اما فقط می‌­توانید آن‌ها را از طریق وب سایت خود یا از طریق آژانس‌­هایی که مستقیماً با آن سیستم بلیط فروشی در ارتباط هستند خریداری کنید.

به عنوان مثال پراگ تا بوداپست، از وب سایت راه آهن جمهوری چک با تنها 21 یورو قابل پیش خرید بوده و با تمامی کارت­‌های بین المللی قابل پذیرش است، این سایت حتی انتخاب صندلی را نیز در نظر گرفته است. هیچ وب سایت دیگری قادر به ارائه هزینه‌­های 21 یورو پراگ-بوداپست برای شما نخواهند بود، اما چندین سایت فروش بلیط مشهور با استفاده از یک سیستم متقابل تقریباً منسوخ به نام TCV ، بلیطی را با قیمت 90 € + برای این مسیر به شما می‌فروشند.

Rail Europe

تحویل بلیط نیز اهمیت زیادی دارد، به عنوان مثال شما می­‌توانید بلیط قطار وین به ونیز را از سایت Trenitalia.com رزرو کنید اما برای دریافت آن باید از یک ماشین سلف سرویس در وین کمک بگیرید.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می­‌توانید ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه را برای رزرو بلیط قطار در هر کجای اروپا در نظر بگیرید.

انواع بلیط قطار

قبل از خرید بلیط باید در مورد سه نوع بلیط فروشی صحبت کنیم. این به شما کمک می‌کند تا درک کنید که کرایه بلیط قطار چگونه پرداخت می­‌شود.

قیمت دقیق بلیط قطار 

تقریباً در مورد هر قطار محلی و منطقه‌­ای بلیط بصورت قیمت ثابت بر اساس مسافت طی شده وجود دارد - بنابراین هیچ تخفیفی برای خرید زودتر وجود ندارد. برای تهیه بیلط به این روش باید کمی زودتر در ایستگاه حاضر شوید و بلیط خریداری کنید.

کلیه قطارهای داخلی در بلژیک ، لوکزامبورگ ، هلند و سوئیس در همان طرح بلیط­‌های با قیمت ثابت فعالیت می­‌کنند - بنابراین ، دلیلی برای رزرو آن وجود ندارد، فقط به ایستگاه بروید و بلیط خود را تهیه کنید.

انتخاب قیمت متغیر

اکثر قطارهای پر سرعت در سراسر اروپا (و تقریباً همه قطارهای غیر منطقه ای در فرانسه) قیمت بلیط متغیر دارند. این بدان معنی است که قیمت­‌ها بر اساس محبوبیت مسیر، مسافت طی شده و زمان رزرو بلیط تغییر می­‌کنند.

بلیط­‌های قدیمی با فاصله­‌ی زیاد

کلیه قطارهای اتریش، دانمارک، آلمان، انگلیس و بیشتر کشورهای اروپای شرقی از این سیستم برای قطارهای خود استفاده می­‌کنند، در صورتی که بلیط این قطارها را پیش از موعد رزرو کنید، مجبور به پرداخت هزینه­‌های اضافی نخواهید بود. در صورتیکه قطار پر شود و شما رزرو نکرده باشید، می­‌توانید به راحتی در راهرو قطار بایستید.

شبکه ریلی اروپا

گذرگاه Eurail Global تمام 31 کشور اروپایی را شامل می­شود، در این گذرگاه هر روزه برای یک دوره زمانی مداوم یا 15 روزه، 22 روز، 1، 2 یا 3 ماهه و بدون هیچ محدودیتی  قادر به رزرو بلیط می­باشید. برای این کار شما می­توانید  مدت زمان و قیمت های موجود را در وب سایت رسمی Eurail ، www.eurail.com جستجو کنید. برای استفاده از خدمات این شبکه­های ریلی باید پاس جهانی داشته باشید.

Rail Europe

خرید بلیط قطار اروپا از سایت Rail Europe با انواع کارت

Rail اروپا تنها سایت آنلاین برای برنامه ریزی و رزرو بلیط سفر قطار و گشت و گذار در اروپا است. این سایت از گذرگاه‌های ریلی تا بلیط قطار و رزرو، دسترسی بی نظیری به مجموعه گسترده­ای از محصولات ریلی در بیش از 50 شرکت قطار اروپایی فراهم می­‌کند. سایت این شرکت برای تمامی افراد در تمامی کشورها در نظر گرفته شده، به طوریکه مسافران می­‌توانند به زبان و ارز مورد نظر خود در این سایت بلیط رزرو کنند.

انواع قطارهای Rail Europe

قطارهای سریع

قطارهای مدرن با حداکثر سرعت 320 کیلیومتر در ساعت، اغلب برای طی مسافت­های طولانی بهترین گزینه می­باشند. این نوع قطارها خدمات زیادی را ارئه می­دهند و رزرو صندلی در آنها اغلب اجباری است.

قطارهای شب

قطارهای شبانه برای شما این امکان را فراهم می کند تا با سفر در طول شب و رسیدن به مقصد خود در زمان و بودجه گران‌ب­های تعطیلات­تان صرفه جویی کنید.

قطارهای علمی

با استفاده از قطارهای علمی از مناظر  زیبای اروپا همراه با صندلی­‌های راحت و مناسب لذت ببرید و سفر خوبی را تجربه کنید.

قطارهای منطقه­‌ای

بیشتر قطارهای منطقه­‌ای در مسیری با مسافت متوسط کار می‌کنند و نیازی به رزرو صندلی ندارند. این نوع قطارها برای سفرهای روزانه با افراد محلی ایده آل می­‌باشند.

خرید بلیط قطارهای Rail Europe

جهت رزرو یا خرید بلیط­ قطارهای Rail Europe به صورت اینترنی ابتدا به نشانی https://www.raileurope-gcc.com/ بروید  و پکیج و مقصد مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شما می­‌توانید مبدا و مقصد مورد نظر خود را مشخص نموده و از طریق پی پال، ویزا کارت، مستر کارت، jbc و amex برای پرداخت هزینه­‌های بلیط خود اقدام نمایید.

خدمات تراپی برای خرید بلیط قطار اروپا

در صورت نداشتن کارت اعتباری یا حساب پی پال اصلا نگران نباشید! چرا که می‌­توانید به سادگی پس از انتخاب پکیج مورد نظر، به پنل کاربری خود در تراپی وارد شوید و آدرس صفحه بلیط قطار مورد نظر را وارد نمایید تا بلیط مورد نظر به سرعت توسط همکاران ما در تراپی برای شما خریداری شود.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 21 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر