پیش از این ما مقالات زیادی در مورد آزمون تافل در اختیار شما قرار داده ایم. اما با توجه به سوالات زیادی که شما عزیزان در مورد ثبت نام در آزمون تافل از ما داشته اید، تصمیم گرفتیم که در یک مقاله جداگانه به آموزش این کار بپردازیم. پس بهتر است که قبل از خواندن این مقاله آموزشی خواندن مقالات زیر را از دست ندهید :

ثبت نام در آزمون تافل

روش های مختلف ثبت نام در آزمون تافل :

به طور کلی شما می توانید از طرق روش های زیر این کار را انجام دهید که البته استفاده از روش آنلاین بیشترین میزان محبوبیت را به خود اختصاص داده است :

ثبت نام آنلاین

در این حالت شما 7 روز قبل از برگزاری آزمون تافل فرصت دارید تا ثبت نام خود را انجام دهید. محدودیت زمانی برای ثبت نام در آزمون تافل در این حالت وجود ندارد و شما می توانید 7 روز هفته در 24 ساعت ثبت نام خود را انجام دهید.

راهنمای گام به گام ثبت نام آنلاین در آزمون تافل :

مرحله اول : ثبت نام در سایت

برای وارد کردن اطلاعات شخصی در این قسمت باید توجه داشته باشید اطلاعاتی را وارد نمایید که با نام شما روی کارت شناسایی که روز آزمون همراه خود دارید همخوانی داشته باشد. بعد از این که شما اطلاعات ضروری را وارد کردید باید یک نام کاربری و پسورد داشته باشید.

مرحله دوم : انتخاب زمان آزمون

با استفاده از نام کاربری و رمزی که دارید باید وارد پروفایل کاربری خود شوید و گزینه TOEFL Test را انتخاب کنید. بعد از آن تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید قبل از اینکه گزینه اعلام موافقت با شرایط را بزنید.

مرحله سوم : تایید کردن

در این مرحله شما با اطلاعاتی رو به رو می شوید که شامل تاریخ آمزون و محل برگزاری آن است. شما می توانید نمره خود را به 4 دانشگاه ارسال نمایید اما اگر موسسه های بیشتری را مد نظر دارید باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید.

ثبت نام در آزمون تافل

ثبت نام با ایمیل

برای استفاده از این روش ثبت نام در آزمون تفال باید فرمی که به صورت فابل پی دی اف است را دانلود کرده و با استفاده از خودکار آبی و مشکی باید فیلدهای مورد نظر را پر کنید. سپس با استفاده از روش هایی که بیان شده است، پرداخت را انجام داده و فیش پرداخت را همراه با فرم ارسال نمایید. در این حالت فرم شما باید حداقل 4 هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون ارسال شود. بعد از این که فرم را ارسال کردید باید یک ایمیل تاییدیه دریافت کنید، اگر نکردید حتما باید مرکز مورد نظر تماس بگیرید.

ثبت نام با تلفن

در این حالت شما با مرکز مورد نظر تماس می گیرید و مشابه با قبل یکی از روش های پرداخت را انتخاب کرده و ثبت نام می کنید. خطوط تلفن به وقت محلی 5 بعد از ظهر بسته می شوند.

ثبت نام شخصی

در این حالت نیز مشابه با همان حالت ثبت نام آنلاین 7 روز قبل از تاریخ آزمون باید ثبت نام کنید. برای پرداخت هزینه نیز می توانید به صورت حضوری این کار را انجام دهید.

پرداخت هزینه آزمون تافل :

همراهان عزیز برای پرداخت هزینه آزمون شما می توانید از خدمات ارزی شرکت تراپی یا ویزا کارت و مستر کارت و پی پال استفاده کنید. استفاده کنید. با استفاده از لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، تا در کمتر از دو ساعت کاری فرآیند ثبت نام در آزمون تافل برای شما اتمام رسد.

  پرداخت با پی پال

پرداخت با کارت

تماس با ما

همراهان عزیز بهتر است که برای ثبت نام در آزمون تافل همان روش آنلاین را انتخاب کنید چرا که درصد قابلیت اطمینان آن بالاتر است.

تاریخ انتشار 27 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر