مسافرت به یکی از کشورهای خارجی برای اولین بار می تواند استرس زیادی برای شما به همراه داشته باشد. البته این استرس زمانی بیشتر می شود که شما برای کارهایی که می خواهید انجام دهید برنامه نداشته باشید. به عنوان مثال ندانید کجا اقامت دارید، چگونه هتل رزرو کنید، مدت اقامتتان چقدر است، از چه وسیله حمل و نقلی می خواهید استفاده کنید و ... . ممکن است شما تعجب کنید که چگونه می توانید از راه دور وقتی هنوز به مقصد مورد نظر خود نرسیده اید تمام این کارها را انجام دهید. جواب سوال شما استفاده از اینترنت و خدمات ارزی است. در این مقاله می خواهیم کرایه خودرو در خارج از کشور را به شما آموزش دهیم.

معمولا وقتی برای اولین بار به جایی می روید، خصوصا اگر یکی از کشورهای خارجی باشد، یکی از نگرانی هایی که برای شما وجود دارد این است که چگونه به مکان های مختلف بروید. به عبارتی اطلاعات درستی از سیستم حمل و نقل آن شهر ندارید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید کرایه خودرو در خارج از کشور است. با استفاده از برنامه هایی که می توانید به راحتی روی تلفن همراه خود نصب کنید، می توانید مسیر یابی را انجام داده و بدون محدودیت در رابطه با اینکه چه ساعتی باید به مترو، قطار و ... برسید هر جایی که می خواهید بروید.

کرایه خودرو در خارج از کشور

نحوه کرایه خودرو در خارج از کشور :

به دلیل اینکه کرایه خودرو در ایران وجود ندارد بسیاری از افراد احتمالا با نحوه انجام این کار آشنایی ندارند. که البته جای نگرانی نیست چرا که تراپی مانند همیشه در کنار شما است تا پاسخ سوالات شما را بدهد. قبل از اینکه روش انجام این کار را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنم که کرایه خودرو در خارج از کشور تنها برای افرادی که مسافرت می کنند نیست. از لحاظ اقتصادی استفاده از این روش برای بسیاری از افراد که در یکی از کشورهای خارجی زندگی می کنند بسیار به صرفه است. چرا که دیگر نیازی به خرید خودرو نیست و می توانند هر زمان که احتیاج داشتند خودرو را با بهترین مدلها اجاره کنند.

توجه : شما در صورتی می توانید از این روش استفاده کنید که کشور مقصد شما نیازی به داشتن گواهینامه بین المللی ندارد. در غیر این صورت شما مجاز به استفاده از این سیستم نیستید. شما می توانید با استفاده از قوانین و مقرراتی که وب سایت کرایه خودرو در خارج از کشور قرار داده شده است از این مسئله آگاهی پیدا کنید. پس توجه کنید که قبل از پرداخت هزینه از این مسئله مطمئن شوید.

 

برای کرایه خودرو در خارج از کشور شما باید به سایت مورد نظر خود مراجعه کنید. بهترین گزینه ها معمولا در فرودگاهی هستند که پرواز شما در آن می نشیند. بنابراین شما می توانید از همان لحظه اول ورود خود از خودرو شخصی خود استفاده کنید. سپس مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطمینان حاصل کنید که از مزایای بیمه نیز می توانید استفاده کنید. بعد از آن تنها کاری که باید انجام دهید پرداخت هزینه کرایه خودرو در خارج از کشور است.

پرداخت هزینه کرایه خودرو در خارج از کشور :

معمولا چون تمامی افراد چه داخلی و خارجی ممکن است که از کرایه خودرو در خارج از کشور استفاده کنند روش های مختلفی برای پرداخت هزینه در نظر گرفته شده است. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی که تراپی برای شما انجام می دهد، این پرداخت را انجام دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید وب سایت مورد نظر شما از کدام یک از روش های زیر پشتیبانی می کند.

کرایه خودرو در خارج از کشور

پرداخت هزینه کرایه خودرو در خارج از کشور با استفاده از پی پال :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با پی پال بدون حساب

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

خرید با پی پال

پرداخت هزینه کرایه خودرو در خارج از کشور با استفاده از ویزا کارت / مستر کارت :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت هزینه کرایه خودرو در خارج از کشور با استفاده از وسترن یونیون :

   طریقه ثبت سفارش وسترن یونیون 

همراهان عزیز اگر هنگام استفاده از هر کدام از روش ها در رابطه با پرداخت هزینه کرایه خودرو در خارج از کشور سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 23 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر