شما هم جز کسانی هستید که می‌خواهید در آزمون تافل شرکت کنید؟ با نحوه ثبت نام در آزمون تافل آشتا هستید؟ آیا بعد از ثبت نام متوجه شده‌اید که نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید؟ چگونگی تغییر زمان و مکان (Reschedule)  آزمون تافل را نمی دانید؟ برای اینکار کافی است با تراپی همراه باشید تا شما را با نحوه تغییر زمان و مکان (Reschedule) آزمون آشنا سازد،‌ اما قبل از آن بهتر است مقاله منابع آزمون تاقل و تفاوت بین تافل و آیلتس را مطالعه فرمایید.

آزمون تافل iBT چیست؟

آزمون تافل IBT توانایی اشخاص در استفاده و درک زبان انگلیسی در سطح دانشگاه را می‌سنجد و مهارت‌های گفتاری، شنیداری،‌ نوشتاری و خواندن شرکت کنندگان برای انجام کارهای آموزشی را ارزیابی می‌کند.

تغییر زمان و مکان (Reschedule)

چه اشخاصی نیاز به دریافت مدرک تافل و شرکت در آزمون تافل دارند؟

بیش از 35 میلیون نفر در جهان برای نشان دادن مهارت‌های زبان انگلیسی خود در این آزمون شرکت کرده‌اند. در ادامه مطلب گروه‌هایی که موظف به شرکت در این آزمون هستند،‌ نام برده شده‌اند.

  1. دانشجویانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های عالی هستند
  2. کسانی که پذیرش دوره‌های زبان انگلیسی می‌گیرند
  3. زبان آموزانی که می‌خواهند پیشرفت کنند
  4. دانشجویان و کارگرانی که درخواست ویزا داده‌اند

چگونگی تغییر زمان و مکان (Reschedule)

گاهی اوقات بیماری، نداشتن آمادگی یا مشکلات از پیش برنامه ریزی نشده‌ باعث می‌شود شخص نتواند در موعد مقرر بر سر آزمون تافل ثبت نام شده،‌حاضر شود. در این شرایط نیاز به تغییر زمان بندی آزمون خود دارید. برای تغییر زمان و مکان (Reschedule) این آزمون باید چه کار کنیم؟

تغییر زمان آزمون تافل

برای تغییر زمان  آزمون باید از طریق تلفن یا به صورت آنلاین مجددا تاریخ برگزاری امتحان خود را تغییر دهید. این کار به هیچ وجه از طریق ایمیل قابل انجام نخواهد بود. اگر می‌خواهید به صورت آنلاین مجددا برنامه ریزی کنید، باید به حساب کاربری خود درTOEFL iBT وارد شوید، بر روی View Orderدر صفحه اصلی خود کلیک کنید و سپس در صفحه خلاصه سفارش گزینه‌ی Modify را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید از طریق تلفن مجددا تاریخ آزمون خود را عوض کنید،‌ باید شماره تلفن مرکزی که آزمون در آن برگزار می‌شود را بیابید و سپس شماره ثبت نام و نام کامل خود را برای تنظیم مجدد آزمون به مسئول آن قسمت بدهید.

تغییر مکان آزمون تافل

در صورتیکه نیاز به تغییر مکان آزمون تافل داشته باشید، کافی است به سایت اصلی تافل و اکانت خودتان بروید. سپس گزینه‌ی View orders را انتخاب نمایید. پس از آن بر روی Order no کلیک کرده،‌ پنجره‌ی جدیدی برایتان نمایش داده می‌شود گزینه‌ی Modify  و سپس continue را انتخاب نمایید. در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود می‌توانید، مرکز امتحان خود را تغییر دهید.

هزینه تغییر زمان و مکان (Reschedule) آزمون تافل

برای تغییر زمان و مکان (Reschedule) برگزاری آزمون تافل باید 50 درصد از مبلغ را قبل از تاریخ مجدد ثبت نام پرداخت نمایید.

تا چه زمانی برای تغییر زمان بندی و مکان آزمون تافل فرصت دارید؟

برای تغییر زمانبندی آزمون خود تنها تا 4 روز قبل از آزمون فرصت دارید.

تغییر زمان و مکان (Reschedule)

اگر آزمون خود را لغو کنید چه مقدار هزینه دریافت خواهید کرد؟

چنانچه ثبت نام خود را تا مهلت 4 روز قبل از آزمون لغو کنید، نصف هزینه‌ی آزمون اصلی به حساب شما منتقل می‌شود.

هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل درکشورهای مختلف متفاوت است؛ مثلا اگر در ایالات متحده 190 دلار هزینه ثبت نام باشد در این صورت هزینه‌ی لغو آزمون 95 دلار وهزینه‌ی پرداختی جهتتغییر زمان مجدد آزمون60 دلار می‌باشد.

لغو یا زمان بندی مجدد

دراغلب کشورها تغییر زمان آزمون گزینه‌ی بهتری نسبت به لغو آن است، البته اگر از دادن امتحان مطمئن باشید. اما اگر برنامه‌های شماخیلی تغییرکرده باشد، و دیگر نیازی به پذیرش با نمره‌یTOEFL نداشته باشید، آن را لغو کنید.

خدمات تراپی در زمینه تغییر زمان و مکان (Reschedule) آموزن تافل

در صورت نداشتن کارت اعتباری برای پرداخت هزینه‌ی آزمون تافل خود اصلا نگران نباشید! شما می‌توانید با ثبت نام در تراپی لینک صفحه‌ی پرداخت هزینه‌ی آزمون تافل را ارسال کنید تا همکاران ما در تراپی مبلغ پرداختی را در اسرع وقت بپردازند. در صورتی که عضو سایت ما نیستید، وقت را تلف نکنید، با کلیک بر روی تراپی همین حالا در سایت ما عضو شوید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاس گزاریم، در صورتیکه خودتان تجربه‌ی این کار را داشته‌اید یا از روند انجام آن مطلع هستید، لطفا نظرات خود را مطرح کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 21 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر