ریپل یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال در حال گسترش تیم مهندسی خود می‌باشد و با دستیابی به شرکت تجارت ارز دیجیتال مستقر در ایسلند ، Algrim ، در حال جابجایی به یک محط جغرافیای جدید می‌باشد. تیم Algrim قصد دارد از میان نیروهای متخصص، شش  مهندس را به گروه مهندسین ریپل اضافه کند و بیشتر بر مشارکت کنندگان در مبادلات ارز دیجیتال متمرکز خواهد بود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد خبر فعالیت ریپل در ایسلند با تراپی همراه شوید.

اگر با مطالب مربوط به حوزه‌ی ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید و سکه‌های رمزنگاری شده را بشناسید، قطعا می‌دانید که ریپل نیز یکی از انواع ارزهای دیجیتال است که به تازگی قصد دارد حوزه‌ی فعالیت خود را به ایسلند گسترش دهد. در این زمینه خبری منتشر شده است که در این مقاله به بیان مطالبی در خصوص آن خواهیم پرداخت.

گسترش دامنه‌ی فعالیت ریپل به ایسلند (آغاز فعالیت ریپل در ایسلند )

امیر سرهنگی، مدیر پرداخت‌های محصولات ریپل در مورد فعالیت ریپل در ایسلند گفت ، این تیم در حال فعالیت برای گسترش راه های پرداختی ریپل، فراتر از مرزهای فعلی آن و نیز تلاش برای گسترش ارائه‌ی محصولات مورد تقاضا در این شرکت می‌باشد.

فعالیت ریپل در ایسلند

امیر سرهنگی معتقد است که این یک موضوع تخصصی در زمینه‌ی فعالیت ریپل در ایسلند است و این تیم در صورتی که بر خلاف مسیر درست در جهت به دست آوردن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه به فعالیت بپردازید، قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

شرکت ریپل در حال حاضر در سان فراسیسکو، نیویورک، لندن، بمبئی، سنگاپور، سائوپائولو و سیدنی حضور فیزیکی دارد. امیر سرهنگی می‌گوید، شرکت ریپل قصد دارد توانایی‌های خود را برای به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسان گسترش دهد و به بخش‌های جدیدی از لحاظ جغرافیایی در جهان ورود پیدا کند.

سرویس پرداختی برون مرزی ریپل xRapid

جریان‌های پرداختی ریپل از طریق xRapid برای شرکتهای این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند امکان انتقال پول را از یک ارز دیجیتال به ریپل و از ریپل به ارز دیجیتال دیگر انجام دهند. این سرویس پرداختی برون مرزی ریپل برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا دیگر نیاز به افتتاح حساب در کشوری که قصد نقل و انتقالات مالی به آنجا را دارند نباشد و همچنین نیازی به نگهداری پول در حسابشان برای انجام تراکنش‌های برون مرزی نیست.

شرکت Algrim یک پلتفرم تجارت و تریدینگ ارز دیجیتال ارائه داده است که با بیش از 30 شرکت مجتمع سازی شده است. قبل از ارائه‌ی پلتفرم جدید این شرکت، این تیم پلتفرم‌های تجارت قدیمی را ساخته بودند که دارای الگوریتم‌های تجارت و مبادله‌ی خارجی بود و عملکرد آن در حدی فراتر از یک رمزگشایی ساده بود. بنا بر گزارشات، این شرکت در اواخر سال 2017 در میان قربانیان Big Bitcoin Heis در ایسلند بود.

در پی انتشار خبر فعالیت ریپل در ایسلند ، خیر دیگری منتشر شده است مبنی بر این که بازوی سرمایه گذاری ریپل، یعنی Xpring ، شبکه‌ی Logos را خریداری کرده است. این حرکت، 9 مهندس را به تیم Xpring آورده است و هدف آن هم ایجاد ساختمان مالی غیرمتمرکز مبتنی بر ریپل می‌باشد.

در حقیقت قبل از این اقدام Xpring، شبکه‌ی Logos برای ایجاد شبکه‌ی پرداختی بر اساس بلاک چین بیت کوین راه اندازی کرده بود و بر مقیاس پذیری و سرعت تمرکز یافته بود که از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود.

فعالیت ریپل در ایسلند

سخن آخر

ارزهای دیجیتال، این سکه‌های رمزنگاری شده از چنان محبوبیتی برخوردار شده‌اند که بسیاری از شرکت‌های بزرگ آن‌ها را به رسمیت شناخته‌اند. همانطور که گفتیم شرکت بزرگ ریپل که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی ارزهای رمزنگاری شده می‌باشد، نیز در حال گسترش حوزه‌ی فعالیت خود می‌باشد.

شما عزیزان برای خرید ارزهای دیجیتال اعم از ریپل میتوانید درخواست خرید خود را در تراپی ثبت کنید.

برای خرید ارز دیجیتال ریپل، کلیک کنید!

در این مقاله سعی کردیم مطالب دیگری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال را برای شما عزیزان عنوان کنیم و شما را از یکی دیگر از اخبار مهم در این زمینه مطلع سازیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم بر اطلاعات مفید شما عزیزان در این زمینه بیافزاییم.

بیشتر بخوانید : بهترین کیف پول های ریپل در سال 2019

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 07 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر