ریپل دومین ارزی است که در بازار دیجیتال دارای جایگاه مناسبی است. در مقاله های قبلی در مورد ارز ریپل توضیحاتی را در اختیار شما قرار دادم. اما در این مقاله می خواهم اطلاعاتی از کیف پول این ارز دیجیتال و همچنین نحوه بدست آوردن آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهم پس مثل همیشه همراه ما باشید...

در ماه گذشته ارز دیجیتال ریپل افزایش چشمگیری در ارزش خود داشت و همین موشوع باعث شد که افرادی که در این ارز سرمایه گذاری کرده بودند سود خوبی دریافت کنند. و می توان گفت از سال 2018 این ارز یکی از مقرون به صرفه ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری است. بنابراین اگر شما بخواهید ریپل خریداری کنید ممکن است سوال های زیر برای شما مطرح شود :

  1. XRP را کجا ذخیره کنم؟
  2. کدام کیف پول ها از XRP پشتیبانی می کنند؟
  3. از کجا XRP بخرم؟

از کجا می توان ریپل XRP خرید!؟

ارز دیجیتال ریپل

از راه‌های متفاوتی می‌توان ریپل خریداری کرد. مثلا می‌توانید به عنوان دستمزد کار از کارفرمای خارجی خود دریافت کنید و یا با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی خرید کنید. البته اگر به تازگی وارد حوزه‌ی ارزهای دیجیتال شدید و در ایران زندگی می‌کنید پیشنهاد نمی‌کنیم که این کار را انجام دهید. زیرا برخی از سایت‌های صرافی، ایرانیان را تحریم کرده‌اند و ورود شما به این سایت‌ها نهایتا باعث بسته شدن حسابتان خواهد شد. روش ساده‌تر و ایمن‌تر این است که شما ارزهای دیجیتال خود را از صرافی‌های معتبر ایرانی مانند تراپی تهیه کنید.

برای خرید ارز دیجیتال ریپل از تراپی، کلیک کنید!

بهترین کیف پول ریپل XRP :

قبل از این که انواع کیف پول های امن ارز دیجیتال ریپل را به شما معرفی کنم، باید به این نکته اشاره کنم که بر خلاف سایر ارزها مانند بیت کوین که استفاده از کیف پول آن ها رایگان است در این ارز برای اینکه شما بتوانید از کیف پول استفاده کنید باید حداقل 20 XRP داشته باشید. بنابراین غیر از مواردی که نیاز است چند کیف پول دشاته باشید در مورد این ارز بهترین حالت این است که تنها از 1 کیف پول استفاده کنید. بنابراین بهترین کیف پول ریپل را متناسب با نیاز های خود انتخاب کنید تا پول خود را هدر ندهید!

  • Ledger Nano S : کیف پولی است که به صورت سخت افزار می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از این نوع کیف پول امروزه بسیار مورد توجه است چرا که کاربری آسان و همچنین امنیت بالایی به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، این کیف پول از سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ... نیز پشتیبانی می کند. شما برای استفاده از این کیف پول یه سایت آن مراجعه کنید و بعد از 4 الی 7 روز کاری می توانید از آن استفاده کنید.

ارز دیجیتال ریپل
  • Toast : این نوع کیف پول به وصورت نرم افزار ارائه می شود که می توانید برای سیستم عامل های اندروید، ios ، ویندوز و مک قابل استفاده است. شعار مپانی سازنده این کیف پول این است که استفاده از این نرم افزار حتی برای مادربزرگ شما نیز امکان پذیر هست ولی امنیت آن هکرها را کلافه کرده است!

ارز دیجیتال ریپل
  • Exarpy : از این نوع کیف پول با استفاده از مرورگرهای مختلف قابل استفاده است. با استفاده از این کیف پول بدون وجو شخص ثالثی می توانید ریپل را دریافت، ذخیره و انتقال دهید. نکته مهمی که در مورد این کیف پول وجود دارد این است که برای انجام هر معامله ای 0.025 ریپل برداشت می کند.

ارز دیجیتال ریپل
  • Gate.io : ان کیف پول یک کیف پول معمولی نیست، با استفاده از یک نرم افزار موبایل می توانید از آن استفاده کنید و همین موضوع باعث می شود که دریافت و انتقال ریپل با استفاده از این اپ توسط تلفن های همراه کاری بسیار آسان شود.

ارز دیجیتال ریپل

نکته مهم : Gate برای انواع تبدیل ها نیز قابل استفاده است همانطور که در مقاله قبلی بیان شد. یکی دیگر از از سرویس هایی که با استفاده از آن می شود تبدیل ها را انجام داد Binance است که برای انجام این کار دارای سرعت بالایی است. این دو سرویس دارای کیف پول های مربوط به خودشان نیز هستند ولی ما استفاده از آن ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم. بنابراین اگر می خواهید پولی در این کیف پول ها ذخیره کنید تنها برای یکی دو روز این کار را انجام دهید در غیر این صورت احتمال هک میف پول شما بسیار بالاست.

همراهان گرامی در این پست سعی کردیم نکات مهم در مورد کیف پول ریپل را در اختیار شما قرار دهیم. در صورت .وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 30 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
 ریپل
ریپل چیست
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر