آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی‌دانید چگونه و از چه راه‌هایی قادر به ارسال پول برای خانواده و دوستان خود در ایران می‌باشید؟ آیا تا به حال ­به فکر انتقال پول از کشورهای دیگر به ایران بوده‌اید؟ برای خرید از سایت ها فروشگاه‌های موجود در ایران چگونه پول خود را ارسال می‌کنید؟ برای پاسخ به سوالات مطرح شده با تراپی همراه باشید تا شما را با روند ارسال پول و خرید جنس از ایران آشنا کند.

مشکلات ارسال پول برای خانواده و دوستان خود در ایران

همانطور که می‌دانید کشور ایران چند سالی است که در تحریم به سر می‌برد و این وضعیت باعث شده تا افرادی که در خارج از کشور کار یا زندگی می‌کنند، با مشکلات زیادی برای ارسال پول و خرید جنس از ایران مواجه شوند. معضل انتقال پول به خانواده یا آشنایان باعث شده تا افراد دست به انجام راه‌های خلاف و غیر‌قانونی بزنند. برای حل این مشکل تراپی به کمک‌تان آمده تا شما را با راه‌کارهای قانونی این معضل آشنا سازد.

ارسال پول برای خانواده و دوستان خود در ایران

دور زدن تحریم‌ها

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد به دلیل تحریم‌های موجود برای انتقال وجه به ایران باید روند بسیار سختی را برای این کار طی کنید. یکی از راه‌های انتخابی ایرانیان برای این کار، دور زدن تحریم‌ها و کمک گرفتن از صرافی‌های قابل اعتماد است. صرافی‌ها معمولا از طریق حواله این کار را برای افراد انجام می‌دهند. در صورتی‌که میزان پول ارسالی زیاد باشد آن‌ها قادر به حواله مبلغ مورد نظر خود به صورت یک جا نمی‌باشند و فقط قادر به انتقال درصدی از وجه خود هستند تا این روند مشکوک به نظر نرسد. این راه به دلیل مشکوک شدن به حواله‌های ارزی نامتناسب صاحب حساب به نوعی پولشویی محسوب می‌شود. یکی دیگر از مشکلات این روش پیدا کردن صرافی قابل اعتماد برای انجام این کار بسیار سخت و خطرناک است. پس باید چگونه پول خود را ارسال کنیم تا مشکلی پیش نیاید؟

در ادامه به روش‌هایی دیگر برای ارسال پول برای خانواده و دوستان خود در ایران خواهیم پرداخت.

ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از روش‌های انتقال پول به ایران از طریق ارزهای دیجیتالی صورت می‌گیرد. در این روش شما و آن شخصی که قرار است پول را دریافت کند باید کیف پول ارز دیجیتال یا والت داشته باشید. برای این کار شما می‌توانید آدرس کیف پول گیرنده را در ایران در سایتی که از آن ارز دیجیتال تهیه می‌کنید وارد نمایید. سرعت انتقال وجه در این روش بسیار بالا است. پس از خرید و ارسال ارز دیجیتالی، شخص گیرنده پول می‌تواند با فروش ارز ارسال شده معادل آن را به ریال دریافت نماید. اما خرید و فروش ارزهای دیجیتالی از نظر قانونی در ایران بسیار مشکل‌زا هستند و رونق چندانی ندارند. بنابراین برای انجام این کار باید چه کاری انجام دهیم تا دردسرهای مشکلات قانونی را نداشته باشیم؟

ارسال پول برای خانواده و دوستان خود در ایران

خدمت تراپی برای ارسال پول برای خانواده و دوستان خود در ایران

یک از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های انتقال پول به دوستان و آشنایان یا خرید محصول و خدمات مورد نیاز در ایران از طریق سایت تراپی انجام می‌گیرد. سایت تراپی به شما کمک می‌کند تا پول خود را با سریع‌ترین روش و با خیال آسوده منتقل کنید. تراپی حکم واسط را برای شما و عزیزان‌تان یا سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که نیاز به خرید از آنها دارید پیدا می‌کند. شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را به تراپی واریز کرده و سپس این سایت معادل ریالی وجه انتقالی را با کسر کارمزد به حساب بانکی شخص مورد نظرتان ارسال کند. کارمزد در نظر گرفته شده برای این خدمت، با توجه به میزان مبلغ ارسالی کسر خواهد شد ولی دوستان خیالتان راحت باشد، مقدار آن بسیار ناچیز است. چنانچه در تراپی عضو نیستید، فقط کافی است با کلیک بر روی نام تراپی در وب سایت آن عضو شوید و از خدمات بیشمار ارائه شده در آن نهایت استفاده را ببرید.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. به امید مفید واقع شدن مطالب ارائه شده برای شما، تراپی آرزومند است بهترین راه کار برای انتقال پول به ایران را انتخاب نمائید. درصورتی‌ که تجربه انتقال پول در ایران برای دوستان و آشنایان‌تان و خرید از فروشگاه‌های این کشور را داشته باشید، یا اطلاعاتی در جهت روش‌های موجود در ارسال پول و همچنین مراحل انجام این کار را دارید؛ لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر مخاطبان نیز از آنها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 01 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر