درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال به عنوان یک سرویس پرداخت آنلاین، با جمع آوری پرداختی ها از جانب مشتریان در کسب و کار آنلاین به شما کمک می کند. پی پال این امکان را فراهم می سازد تا شما لینک پرداخت را برای یک محصول یا خدمت تولید کنید و برای مشتریان خود ارسال نمائید، که به موجب آن، مشتریان خریدشان را با اکانت پی پال پرداخت نمایند. اگر مشتریان اکانت پی پال نداشته باشند می توانند حساب پی پال، ایجاد کنند یا با کارت های اعتباری پرداخت نمایند. در این مقاله به آموزش راه و روش ایجاد لینک پرداخت پی پال و همچنین ارسال لینک پرداخت پی پال  پرداخته ایم. مثل "همیشه" با "ما" همراه باشید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

آموزش ارسال لینک پرداخت پی پال

1. در ابتدا به صفحه رسمی سایت پی پال به آدرس www.paypal.com بروید. بر روی "Log In" کلیک فرمایید و با وارد کردن آدرس ایمیل و پسورد خود، وارد اکانت پی پال تان شوید.

ارسال لینک پرداخت پی پال

 

3. مطابق تصویر زیر بر روی تب "SEND & REQUEST  PAYMENTS" رفته و آن را انتخاب کنید.

 

send-request-payment

 

4. از میان گزینه های باز شده، می توانید "Create invoice" یا "Request from friends or customers" را انتخاب کنید. هر دو گزینه به صورت مشابه عمل می کند اما گزینه ی "Create invoice"، که یک صورتحساب ایجاد می کند اطلاعات بیشتری را برای مشتریان به نمایش می گذارد.

 

send-payment-trapay

 

5. در صورتی که گزینه "Request from friends or customers" را انتخاب نمایید تنها نیاز به آدرس ایمیل شخصی که می خواهید لینک پرداخت پی پال را به آن ارسال کنید دارید. سپس، میزان پول درخواستی برای محصول یا خدمت را در قسمت "Amount" وارد نمایید.

 

اما اگر انتخاب شما، گزینه "Create invoice" است. برای ایجاد صورتحساب، نیاز به آدرس ایمیل مشتریان، لیست جزء به جزء اقلام، تاریخ سررسید، هزینه ارسال کالا، شماره صورتحساب، یادداشت و ضوابط دارید. 

در این جا یک تصویر از یک نمونه صورتحساب برای شما آورده ایم که در زیر آن را مشاهده می فرمایید.

 

invoices-paypal

 

6. هر کدام از گزینه ها را انتخاب کردید پس از پر کردن اطلاعات بر روی "Continue" کلیک فرمایید و مروری بر اطلاعات وارد شده داشته باشید.

7. در انتها بر روی گزینه "Send" کلیک کنید.

 

دوستان و همراهان گرامی! با مقاله ارسال لینک پرداخت پی پال با شما بودیم. در مطالب عنوان شده، آنچه را که در مورد نحوه ایجاد لینک پرداخت پی پال و ارسال آن نیاز بوده برای شما آورده ایم، امیدواریم از این آموزش امروز رضایت کافی را داشته باشید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا سفارش، تیم تراپی مشتاق خدمت گزاری به شما سروران گرامی می باشد. "هرگز" شما را تنها نمی گذاریم. هر گونه مطلب و موردی را در چت آنلاین با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید. لطفا با ما در تماس باشید.

 

تماس با ما

تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر