اگر شما دوست عزیز جز علاقه‌مندان به دریافت مدرک تافل هستید، ابتدا باید اطلاعت کافی در این زمینه کسب نمائید. شما باید منابع آزمون تافل را بشناسید، انواع روش‌های ثبت نام در آزمون تافل را بدانید و همچنین از چگونگی تغییر زمان و مکان آزمون تافل، نحوه‌ی گزارش نمره‌ی آزمون مطلع باشید و نیز چگونگی درخواست تجدید نظر برای نمره‌ی آزمون خود را نیز بدانید. به این ترتیب برای شرکت در آزمون آماده تر خواهید بود و نتیجه‌ی بهتری برای شما حاصل خواهد شد. پس از اعلام نتایج آزمون، کارنامه‌ی شما توسط ETS  به دانشگاهی که مد نظر شما است ارسال می‌شود. اما آیا می‌دانید روند ارسال کارنامه آزمون تافل به دانشگاه مورد نظر توسط ETS چگونه است؟ در ادامه با تراپی همراه شوید تا نحوه ارسال کارنامه تافل به دانشگاه را برای شما عزیزان بیان کنیم.

ارسال کارنامه تافل به دانشگاه

چه کسانی در آزمون تافل شرکت می‌کنند؟

دوستان و همراهان عزیز قبل از اینکه به بیان نحوه ارسال کارنامه تافل به دانشگاه بپردازیم، بهتر است بدانید که اصلا چه افرادی و با چه شرایطی در آزمون تافل شرکت می‌کنند.

به طور کلی ETS مسئول برگزاری آزمون‌های تافل است و هیچ شرایط خاصی برای شرکت کنندگان در آزمون تافل در نظر نگرفته است. در حقیقت آزمون تافل یک آزمون مهارت زبان انگلیسی است و کسانی در این آزمون شرکت می‌کنند که قصد عزیمت به کشورهای خارجی را دارند و هدف آن‌ها از مهاجرت به این کشورها مطالعه و ادامه تحصیل یا کار می‌باشد.

به طور کلی مدرک آزمون تافل به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز برای ورود به دانشگاه‌های خارجی، کالج‌ها یا شرکت‌های انگلیسی زبان در خارج از کشور می‌باشد.

هزینه آزمون تافل در سال 2019

دوستان عزیز این نکته‌ی مهم را بدانید که هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل از یک مکان به مکان دیگر متفاوت است. به طور مثال هزینه‌ی ثبت نام تافل در هند حدود 170 دلار آمریکا می‌باشد و به جز این مبلغ داوطلبان باید مبلغ اضافه‌تری را برای خدمات دیگر نیز بپردازند. به طور مثال برای تاخیر در ثبت نام، تغییر برنامه آزمون و یا درخواست تجدید نظر نمره آزمون نیز باید هزینه‌های تعیین شده را بپردازند. در ادامه لیست قیمت‌های مربوط به ثبت نام و سایر خدمات مرتبط به آن را برای شما ذکر کرده‌ایم.

  • هزینه‌ی ثبت نام با تاخیر : 40 دلار امریکا
  • هزینه‌ی تغییر برنامه آزمون : 60 دلار آمریکا
  • هزینه‌ی بازگرداندن نمرات لغو شده : 20 دلار آمریکا
  • هزینه‌ی ارسال نمرات به چندین موسسه : برای هر موسسه 20 دلار آمریکا
  • درخواست بررسی نمرات بخش رایتینگ و اسپیکینگ : 80 دلار آمریکا

به این ترتیب در صورتی که درخواست استفاده از هر کدام از خدمات ذکر شده را داشته باشید، بایستی مبلغ معین شده برای آن را نیز پرداخت کنید.

چگونگی ارسال کارنامه آزمون تافل به دانشگاه مورد نظر توسط ETS

در زمان ثبت نام داوطلب به داوطلب امکان ارسال 4 گزارش نمره آزاد به کالج‌ها، دانشگاه‌ها و ...داده می‌شود. گزارش نمرات رسمی به دانشگاه مورد نظر داوطلب، پس از 13 روز از زمان اعلام نمرات ارسال خواهد شد. افرادی که نمی‌خواهند از گزینه گزارش نمره آزاد استفاده کنند، باید از گزینه Additional Score Reports  برای ارسال گزارش نمره استفاده کنند و هزینه آن را نیز بپردازند.

ارسال کارنامه تافل به دانشگاه

کسانی که نمی‌خواهند ارسال کارنامه تافل به دانشگاه مورد نظرشان از طریق گزارش نمره آزاد ارسال شود، می‌توانند گزارش‌ها را با پرداخت هزینه‌های اضافی ارسال کنند. ETS همچنین پیشنهادات دیگری نیز برای دانشجویان دارد و پک های دیگری نیز ارائه داده است که با سفارش آن‌ها دانشجویان می‌توانند از انواع دیگر تخفیفات نیز برای ارسال گزارش نمرات به دانشگاه‌ها یا کالج‌ها بهره‌مند شوند.

پرداخت هزینه ارسال کارنامه تافل به دانشگاه توسط تراپی

دوستان گرامی چنانچه به هر دلیل برای پرداخت هزینه ارسال کارنامه تافل به دانشگاه مورد نظرتان با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید و با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه را برای شما پرداخت خواهند کرد. کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

دوستان گرامی تراپی، از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. امید است مطالب گفته شده در مورد نحوه ارسال کارنامه تافل به دانشگاه ها، برای شما مفید واقع شده باشد.

عزیزان چنانچه شما دوست عزیز نیز تجربه‌ی شرکت در آزمون تافل را داشته‌اید و از گزینه‌های ذکر شده بهره‌مند شده‌اید و تجربه‌ی مفیدی در این زمینه کسب نموده‌اید، آن را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از تجربیات ارزنده شما بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 12 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر