همراهان همیشگی تراپی، در قسمت اول مقاله ی " چند شغل برتر فریلنسری " شما را با حوزه های کاری یک فریلنسر آشنا کردیم. در این مقاله نیز به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما با زمینه های کاری  یک فریلنسر به معرفی چند شغل دیگر که می توان به صورت دورکاری، از منزل و البته به صورت آنلاین آن ها را انجام داد می پردازیم. پس به شما عزیزانی که قصد دارید به عنوان یک فریلنسر کار خود را آغاز کنید، توصیه می کنیم که این مقاله را نیز به دقت مطالعه نمائید.

معرفی چند شغل برتر فریلنسری

مدیریت شبکه های اجتماعی

یک از چند شغل برتر فریلنسری ، مدیریت شبکه های اجتماعی است. همانطور که می دانید امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده است و تقریبا می توان گفت کلیه ی صاحبان کسب و کارا های آنلاین حداقل یک اکانت درشبکه های اجتماعی دارند. بنابران کاملا مشخص است که قطعا مدیریت شبکه های اجتماعی می تواند شغل خوبی باشد. اما برای اینکه بتوانید به عنوان یک مدیر فعال و حرفه ای در زمینه ی مدیریت شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، باید ازاین توانائی ها برخوردار باشید:

  • داشتن دانش کافی در زمینه ی جدیدترین استراتژی های شبکه های اجتماعی
  • مهارت های لازم برای پیاده سازی این استراتژی ها
  • توانایی درک و به کارگیری ابزارهای اتوماسیون
  • مهارت های مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی و حساب های کاربری
  • مهارت های لازم برای برقراری ارتباط
  • مطالعه در زمینه ی تجزیه و تحلیل پست ها و کلیه ی داده های شبکه های اجتماعی
  • توانائی مشارکت با مخاطبین
  • خلاقیت در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

حال اگر فکر می کنید مدیریت اکانت های شبکه های اجتماعی جز توانائی های ذاتی شما می باشد، پس زمان را از دست ندهید و بدانید که از فعالیت در این شغل می توانید بیش از 30 دلار در ساعت درآمد کسب کنید.

چند شغل برتر فریلنسری

بازاریابی

بازاریابی آزاد جز یکی از پردرآمد ترین مشاغل محسوب می شود. یک بازاریاب با تجربه که در بازار تجربیات بسیاری کسب کرده است، می تواند به عنوان یک فریلنسر بازاریاب هم بسیارموفق عمل کند. در واقع کاری که بازاریابان باید انجام دهند این است که استراتژی های بازاریابی را به کار گیرند و با استفاده از آن ها کمپین های موفق ایجاد کرده و ارتباط با مشتریان را به خوبی مدیریت کنند.  به طورکلی از یک بازاریاب خواسته می شود تا یک سیستم بازاریابی سودآور را پیاده سازی کند. مشاغلی از این قبیل می تواند درآمدی در حدود 42 دلار در ساعت داشته باشد.

ایجاد محتوا و پست در بلاگ

با وجود وبلاگ های زیادی که وجود دارد، تقاضا برای تولید محتوا نیز روز به روز بیشتر می شود. مهارت های لازم برای پست گذاری بر روی وب سایت ها عبارتند از : مهارت های لازم برای تولید محتوا، انتخاب عکس های مناسب و مرتبط با موضوع پست، قرار دادن تگ ها و عنوان های مناسب و ... که این کار یکی از مناسب ترین کارها برای انجام دورکاری است.

ادیت و اصلاح متن

از میان چند شغل برتر فریلنسری ، می توان از ادیت و اصلاح متن به عنوان یک شغل پردرآمد نام برد. تولید محتواهای اختصاصی و منحصر به فرد این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار است. در کنار آن ادیت و اصلاح متن با هدف تولید محتواهای بکر و تازه بسیار پردرآمد خواهد بود. اما برای فعالیت در حرفه ی ادیت و اصلاح محتوا چه مهارت هایی لازم است؟

  • مهارت های لازم در زمینه ی ویرایش و ادیت متن
  • سرعت عمل در کار ادیت و اصلاح متن
  • ارائه نمونه کار برای مشتریان
  • داشتن یک مرجع خاص

توجه نمائید که برای کسب مهارت های لازم در این زمینه می توانید درکلاس های مربوط به ادیت و اصلاح متن شرکت کنید.

طراحی گرافیک

اگر در زمینه ی طراحی گرافیک استعداد داشته باشید، این شغل می تواند برای شما بسیار مناسب و پردرآمد باشد.در واقع در این حرفه شما بیشتر درآمد خود را از میزان خلاقیت و نوآوری های خود به دست می آورید. توجه داشته باشید که لازمه ی کار به عنوان یک فریلنسر طراحی گرافیک باید نحوه ی کار با نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور را به طور حرفه ای بدانید.

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. دوستان عزیز هر گونه سوال یا مشکلی را با ما در میان بگذارید. همکاران مجرب ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می باشند. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 18 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر