درگاه پرداخت‌های اینترنتی اسکریل (skrill) یکی از سیستم‌های پردازش پرداخت آنلاین می‌باشد که به دلیل برخی از ویژگی‌هایی که دارد در میان بازیکنان آنلاین که از طریق بازی کسب درآمد می‌کنند، بسیار محبوب است. اما اسکریل دچار تغییراتی شده است که خوب است دارندگان اکانت اسکریل (skrill)  از آن‌ها اطلاع داشته باشند. در ادامه با تراپی همراه شوید تا شما را با تغییرات اکانت اسکریل (skrill) در سال 2019 آشنا نمائیم.

همانطور که گفتیم، اسکریل (skrill) از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت در دنیای بازی‌های آنلاین به شمار می‌آید، چند علت وجود دارد که باعث می‌شود علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین اسکریل (skrill)  را انتخاب کنند. این دلایل عبارتند از :

  • رابط کاربری آن بسیار ساده است
  • معاملات با آن بسیار سریع انجام می‌شود
  • هزینه‌ی تراکنش‌های آن بسیار کم است
  • اسکریل (skrill)  با بیشتر شرکت‌های بازی برای پرداخت آنلاین همکاری دارد

در ادامه به بیان تغییرات اکانت اسکریل در سال 2019 خواهیم پرداخت. همچنان با ما همراه باشید.

تغییرات اکانت اسکریل (skrill)

اکانت اسکریل چه تعییراتی کرده است؟ تغییرات اکانت اسکریل (skrill)

در این بخش از مقاله برای شما خواهیم گفت که در اکانت اسکریل چه تغییراتی ایجاد شده است.

  • اکانت‌های غیر فعال باید سالانه هزینه‌ای معادل 5 یورو بپردازند، چون هیچ تراکنشی در آن انجام نشده است. همچنین در صورت عدم انجام تراکنش طی 12 ماه گذشته، این مبلغ به صورت اقساط، ماهانه از حساب آن‌ها کسر خواهد شد. جای هیچ‌گونه تعجبی هم و جود ندارد چرا که تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ این قانون را جز قوانین T&Cs قرار داده‌اند تا دارندگان حساب‌های غیر فعال با حساب‌هایشان کار کنند.
  • اگر شواهدی مبنی بر رفتار ناشایست از سوی دارندگان حساب وجود داشته باشد، اسکریل (skrill)  می‌تواند آن اکانت را حذف کند. این رفتارهای ناشایست عبارتند از : کلاهبرداری بازیکنان یا سو استفاده و ... چنین اکانتی بلوکه می‌شود.زیرا اتحادیه اروپا و مؤسسات مالی جهانی نسبت به اقدامات پولشویی بیش از پیش نگران هستند. این کیف پول‌ها و سایر ارائه دهندگان پرداخت آنلاین همه در معرض طوفان اقدامات جدید اسکریل قرار گرفته‌اند تا اطمینان حاصل کنند که پولشویی در معاملات انجام شده به آسانی انجام نخواهد شد.

با این تغییرات اکانت اسکریل (skrill) ، بازیکنان آنلاین چه باید کنند؟

به منظور اطمینان خاطر اسکریل از اینکه همه‌ی کاربران از قوانین جدید آگاه هستند، برای همه‌ی آن‌ها ایمیلی ارسال می‌شود و از کاربران درخواست می‌شود نسبت به تغییرات اکانت اسکریل (skrill)  نظر خود را بیان کنند و اگر اعتراضی دارند آن را بیان کنند.

چنانچه پس از دریافت ایمیل تا تاریخ اجرای قوانین جدید، هیچ پاسخی از کاربران دریافت نشد، این به این معنا است که آن کاربران شرایط را پذیرفته‌اند و از آن تاریخ به بعد مشمول قوانین مشخص شده خواهند شد.

در حقیقت هیچ کس نمی‌داند که کاربران اسکریل (skrill)  نسبت به این تغییرات چه واکنشی نشان خواهند داد. کسر 5 یورو از حساب‌های غیرفعال نیز مبلغ زیادی است. از طرفی حذف حساب‌های غیرفعال نیز به نفع اعضا و کاربران اسکریل است.

تغییرات اکانت اسکریل (skrill)

بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است به این فکر کنید که اسکریل (skrill)  یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین می‌باشد و انتخابی فوق العاده مناسب برای کاربران به خصوص بازیکنان آنلاین است. پس قبل از اینکه کیف پول خود را به درگاه پرداخت دیگری انتقال دهید ابتدا همه‌ی مزایا و معایب اسکریل  (skrill) را به خوبی بررسی کنید و سپس اقدام کنید.

سخن آخر

اگر شما جز افرادی هستید که از طریق شرکت در بازی‌های آنلاین درآمد کسب می‌کنید یا به طور کلی از درگاه پرداخت الکترونیکی اسکریل (skrill) برای نقل و انتقالات پول به صورت بین‌المللی، استفاده می‌کنید، باید بدانید که تغییراتی در اکانت اسکریل ایجاد خواهد شد که شما باید از آن‌ها مطلع باشید. تا متحمل هزینه‌های زیادی نشوید. بنابراین توصیه می‌شود این مقاله با دقت مطالعه کنید.

در این مقاله سعی کردیم مطالبی را در مورد تغییرات اکانت اسکریل (skrill) برای شما بیان کنیم، امید است آنچه گفت شد برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

در صورتی که مقالات ما را مطالعه نمودید و با مشکلی مواجه شدید حتما مشکل خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به هر گونه سوال هستند.

اگر در رابطه با استفاده از درگاه پردازش پرداخت اسکریل (skrill) تجربه‌ی ارزشمندی در گذشته کسب نموده‌اید، از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

از توجه و همراهیتان کمال تشکر را داریم.

تاریخ انتشار 13 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر