شکی نیست که سیستم پرداخت الکترونیکی اسکریل (Skrill) دارای گزینه‌های بسیاری برای کاربران است و خدمات متنوعی برای آن‌ها ارائه می‌دهد؛ اما اسکریل در دنیای پرداخت اینترنتی تنها نیست و پلتفرم‌های دیگری هستند که به خوبی خدمات پرداخت بین المللی را ارائه می‌دهند. اما به نظر شما اسکریل (Skrill) چونه با آ ن‌ها رقابت می‌کند؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا در مورد رقابت اسکریل (Skrill) با درگاه های پرداخت دیگر نظیر پی پال، ارزهای دیجیتال و ... مطالبی را برای شما عنوان کنیم.

چگونگی رقابت اسکریل (Skrill) با دیگر روش های پرداخت الکترونیکی

در این بخش از مقاله برای شما خواهیم گفت که اسکریل چگونه با دیگر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی رقابت می‌کند.

رقابت اسکریل (Skrill) با پی پال

بزرگ‌ترین رقیب رقابت اسکریل (Skrill) ، پی پال است، که یک پلتفرم قوی است که دارای امکانات بسیاری است. تنها جایی که اسکریل (Skrill) نسبت به پی پال بهتر عمل کرده است و در رقابت پیشی گرفته است، هزینه‌های پرداخت‌های دریافت شده است، به این علت که اسکریل، هیچ هزینه‌ای برای برای آن دریافت نمی‌کند. در حالی که پی پال احتمالا گزینه‌های ارزان‌تری برای هر خدمت مالی آنلاین برای کاربران در نظر گرفته است.

رقابت اسکریل (Skrill)

به عنوان مثال ، اگر تصمیم دارید پولی را به حساب Skrill خود منتقل کنید و سپس بخواهید آن را به حساب بانکی خود برگردانید ، هزینه هر دو عملیات را در هزینه‌های خود از دست می‌دهید. در اکثر کشورها ، PayPal برداشت از حساب بانکی را رایگان کرده است و برداشت‌ها با نرخ کم و یا رایگان صورت می‌گیرد.

پی پال همچنین از خریداران و صاحبان کسب و کار بیشتری نسبت به Skrill پشتیبانی می‌کند و از پایگاه کاربر بسیار بزرگتری برخوردار است. Skrill در روزهای ابتدایی خود توانست با PayPal به رقابت بپردازد زیرا این شرکت قادر به ارائه راه حل‌های پرداخت برای مشاغلی است که PayPal از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند ، و این مسئله همچنان به Skrill کمک کرده است تا تجارت خود را حفظ کند.

رقابت اسکریل (Skrill) با ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال یک چالش جدید برای اسکریل (Skrill) به وجود آورده است. اسکریل (Skrill) توانسته است با PayPal رقابت کند زیرا دارای استانداردهای گسترده‌تری است، اما ارزهای دیجیتال برای هر کسی این امکان را فراهم کرده است تا با نظارت تقریباً صفر ، پرداخت‌ها را انجام دهد. بدیهی است ، این یک امتیاز بزرگ برای بازرگانانی است که دارای حساب‌های تجاری "پرخطر" هستند و نمی‌خواهند با این خطرات احتمالی روبرو شوند.

ارزهای دیجیتال همچنین به همه افراد درگیر در معامله اجازه می‌دهد بلافاصله به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند که این یک مزیت بزرگ دیگر است. اما یکی از مشکلاتی که ارزهای دیجیتال با آن روبرو شده‌اند عدم تبدیل ارز فیات و ارز دیجیتال است ، اما این مشکل نیز در حال مرتفع شدن است.

در حقیقت تنها اسکریل نیست که به واسطه‌ی ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار گرفته است، پی پال و سوئیفت (swift) نیز توسط سکه‌های رمزنگاری شده تحت فشارند و آن را یک تهدید بزرگ برای خود می‌دانند. چرا که ارزهای رمزنگاری شده بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر هستند و نیازی به هیچ نوع مرجع ترخیص کالا از یک گمرک مرکزی برای انجام معاملات ندارد. همچنین در نقل و انتقالات بین المللی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

رقابت اسکریل (Skrill) با دیگر حساب‌های بازرگانی

حساب‌های بازرگانانی، یکی از جاهایی است که شدیدا با اسکریل در رقابت است. هزاران حساب بازرگانی وجود دارد که اگر شما دارای شغل‌های با ریسک بالا هستید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید که از اسکریل هم بهتر هستند.

رقابت اسکریل (Skrill)

مشاغل پرخطر باید از یک پردازنده صنعتی استفاده کند و حساب‌های بازرگان را بلوکه  نکند. ساختار هزینه Skrill برای یک تجارت آنلاین معمولی خیلی بالاست، که Skrill را در موقعیت عجیب و غریب قرار می‌دهد. پس قبل از اینکه ماشه را روی یک حساب تجاری Skrill بکشید ، تحقیقات دیگری انجام دهید تا بهترین روش پرداخت را پیدا کنید.

با وجود مواردی که گفته شد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا اسکریل می‌تواند یک پلتفرم مناسب برای کسب و کار من باشد. در ادامه به بیان پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت.

آیا اسکریل را انتخاب کنیم؟

Skrill به مشتریان خود طیف وسیعی از خدمات مالی را ارائه می‌دهد و یک پلت فرم پرداخت با امکان استفاده آسان است. ساختار هزینه‌ای که Skrill از آن استفاده می‌کند می‌تواند پیچیده باشد و در صورت عدم درک کامل نحوه کار آن ، ممکن است هزینه‌هایی را برای کاربران در پی داشته باشد. با این وجود باید بدانید که ارسال پول بین المللی با حساب Skrill ارزان نیست. مطمئنا گزینه‌های بهتری نیز وجود دارد.

با توجه به مزایا و معایبی که برای Skrill گفته شد. اگر مایلید از آن استفاده کنید، ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری اسکریل کار آسانی است، همچنین برای یک تجارت آنلاین به طور منظم ، هزینه‌های آن معقول است ، و یک بستر خوب توسعه یافته برای کاربران فراهم کرده است.

Skrill مطمئناً برای هر کسی که نیاز به پرداخت آنلاین یا دریافت پول داشته باشد ، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. اتصال یک حساب بانکی به حساب Skrill و انتقال وجه بین محیط آنلاین و سیستم بانکی فیات نیز از طریق اسکریل آسان است. به طور کلی ، Skrill گزینه‌های پرداخت بسیار منطقی و قابل قبولی ارائه می‌دهد و می‌تواند برای بسیاری از کاربران مناسب باشد.

تاریخ انتشار 28 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر