آیا تصمیم گرفته‌اید تا برای ادامه تحصیل به کشوری دیگر مهاجرت کنید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، کدام کشور را انتخاب کرده‌اید؟ تحصیل در آلمان؟ فرانسه؟ یا استونی؟ در باره‌ی تحصیل در سوئد چه می‌دانید؟ آیا مایلید تا در این زمینه مطالب بیشتری بدانید؟ با تراپی همراه شوید.

کشور سوئد به این دلیل که نسبت به جوامع دیگر دنیا بسیار انعطاف پذیر است و به دلیل اینکه سیستم آموزشی آن هم از این قاعده مستثنی نیست، دانشجویان بین المللی زیادی از سراسر جهان کشور سوئد را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند ، جایی که بیش از 1000 سطح برنامه‌ی درسی در آن به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می‌شود.

 برخلاف بسیاری از کشورها ، سوئد در مدت زمان تحصیل به دانشجویان بین المللی خود حق کار را می‌دهد. اگر شما علاقه‌مند به کار در کشور سوئد، پایتخت نوآوری اروپا هستید، پس از اتمام تحصیلات خود ، می‌توانید یک شغل مناسب برای خود پیدا کنید و در آن مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید.

تحصیل در سوئد

چرا در سوئد ادامه تحصیل بدهیم؟ ( تحصیل در سوئد )

بسیاری از داوطلبان سفر به کشورهای خارجی که به دنبال مکان مناسبی برای مهاجرت هستند، ابتدا کشورهای مختلف را بررسی می‌کنند و در مورد آن‌ها تحقیق کرده تا بتوانند کشور مناسبی را برای اقامت و ادامه تحصیل برگزینند. بنابراین اولین سوالی که از خود می‌پرسند این است که چرا سوئد؟ چرا برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنیم؟

 برای پاسخ به این پرسش نکاتی را در این بخش از مقاله برای شما بیان کرده‌ایم که با مطالعه‌ی آن‌ها به مزیت‌های تحصیل در کشور سوئد پی خواهید برد.

خلاقیت

وقتی در سوئد تحصیل می‌کنید ، تشویق می‌شوید تا به طور مستقل ، خلاقانه و انتقادی بیاندیشید. شما می‌توانید با ارزیابی اطلاعات ، جستجوی چشم اندازهای جدید و ارائه نظرات آگاهانه ، وضعیت خود را برای ایجادیک وضعیت جدید تغییر دهید. به علاوه شما می‌توانید به دلیل ماهیت غیررسمی و غیر سلسله مراتبی جامعه سوئدی ، جایی که همه به ارائه ایده‌ها و عقاید جدید تشویق می‌شوند ، خلاقانه‌تر فکر کنید.

تحصیل در سوئد چالش برانگیز است

سوئد علی رغم جمعیت نسبتاً کمی که دارد ، خانه برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان است. کل سیستم آموزش عالی سوئد به عنوان یکی از بهترین‌ها در رتبه بندی جهانی می‌باشد.

در سوئد تمرکز شدیدی روی عقلانیت و توانایی به کارگیری دانش افراد وجود دارد و این تفاوت اصلی آن‌ها را مشخص می‌کند.

دانشگاه‌های سوئد به خوبی با نیازهای دانشجویان بین المللی سازگار است و سوئد به طور مداوم در رده‌های برتر جهان برای مهارت‌های زبان انگلیسی قرار دارد. شما می‌توانید به راحتی با هر کس که ملاقات می‌کنید ، از کلاس تا مرکز شهر ، با استفاده از زبان انگلیسی ارتباط برقرارکنید.

تحصیل در سوئد

در سوئد محیط زیست در کانون توجه قرار دارد

اگر نگران توسعه پایدار برای آینده‌ای سبزتر هستید ، کشور سوئد می‌تواند انتخاب درستی باشد. در سوئد احساس بسیار خوبی خواهید داشت چرا که مسائل زیست محیطی در این کشور از اولویت بالایی برخوردار است و سوئد به دلیل استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر ، پایدارترین کشور جهان شناخته شده است. سوئد تصمیم دارد تا سال 2040 تولید 100 درصدی انرژی تجدید پذیر را در برنامه‌ی خود جای دهد.

در کشور سوئد تساوی در کنار تنوع دیده می‌شود

این کشور به طور مداوم در بین برترین کشورهای جهان در تساوی جنسیتی قرار گرفته است. این عقیده که همه از ارزش برابر در این کشور برخوردار هستند ، به ایجاد یک رویکرد یکپارچه در این کشور برای نائل شدن به اهداف مختلف کمک می‌کند.

در این کشور همه در فرایند تصمیم گیری شرکت می‌کنند و شما در خلال مطالعات خود ، می‌آموزید که چگونه بین علاقه‌ها ، نیازها و ایده‌های مختلف تان تعادل ایجاد کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

در کشور سوئد شما مهارت‌های حرفه‌ای جهانی را خواهید آموخت. در سوئد شما خواهید آموخت که مهمترین عامل موفقیت در حرفه‌تان که به آن نیاز دارید چیست!

این که سوئد یک کشور چند ملیتی است و زادگاه بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان از جمله IKEA ، TetraPak ، Volvo ، اریکسون ، AstraZeneca و H&M  می‌باشد حقیقتی انکار ناپذیر است. این کشور واقعا می‌تواند محلی برای پیشرفت شما باشد.. اگر مشغول تحصیل در سوئد هستید ، می‌توانید یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید ، یا می‌توانید برای استخدام در یک شغل درخواست دهید و از تعادل کاری که کشور سوئد به آن مشهور است، لذت ببرید.

تاریخ انتشار 19 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر