دوستان همیشگی تراپی، تا چه حد ارز دیجیتال بیت کوین را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید طریقه به دست آوردن بیت کوین چگونه است؟ آیا می‌دانید نحوه‌ی ماین کردن بیت کوین و انتقال آن از طریق دستگاه های ATM چگونه می‌باشد؟ این ارز دیجیتال در میان سرمایه گذاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است و بسیاری از آن‌ها تمایل دارند که اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی این ارز دیجیتال به دست آورند. اگر شما نیز جز آن دسته افراد هستید تا پایان این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را از بزرگ ترین اقدام بیت کوین آگاه سازیم.

بزرگ ترین اقدام بیت کوین

  بیت کوین در حال انجام بزرگ ترین اقدام خود در طی 14 ماه گذشته تا کنون می‌باشد و این باعث نگرانی بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال بیت کوین شده است چرا که این مسئله می‌تواند پیامدهای زیادی داشته باشد. یک اتفاق بسیار جالب برای بیت کوین در حال وقوع است که به طور خلاصه باید گفت این مسئله مربوط می‌شود به BTCUSDShorts و جریان مستقیم رسانه که به طور ناخواسته نادیده گرفته شده اند. هر کسی در حال صحبت در این زمینه است که آیا ارز دیجیتال جدید به نام JP Morgan به حیات بیت کوین پایان خواهد داد؟ و این بر ارزهای دیجیتالی که هم اکنون در بانک‌ها وجود دارد نیز تاثیر گذار است؟

بزرگ ترین اقدام بیت کوین

در حقیقت در میان تمام این بحث‌های بی‌فایده، آنچه اهمیت دارد این است که تحولات مهم که چشم انداز آینده BTC / USD را به مدت طولانی تعیین می‌کنند، نادیده گرفته می‌شوند. نمودار روزانه BTCUSDShorts نشان می‌دهد که تعدادی از آن‌ها در حال حاضر در روند عقبگرد خود قرار گرفته‌اند چرا که از ماه فوریه 2018 تا کنون مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند.

نمودار روزانه نشان می دهد که BTCUSDShorts در یک مسیر کاهشی در حال مبادله است و  همزمان در حال افزایش است که هر دو این ها به طور همزمان نشان دهنده‌ی تغییرات بسیار بزرگی است. بنابراین بزرگ ترین سناریوی احتمالی که در اینجا می‌توان در نظر گرفت این است که BTCUSDShorts باید مسیر افزایش را تغییر دهد و در یک کانال کاهشی به فعالیت خود ادامه دهد.

فرض کنیم که این چیزی است که در بیش از 14 ماه گذشته رخ نداده است، ما معتقدیم که شکست در زیر خط روند حمایتی BTCUSDShorts تغییر و تفاوت فاحش را از بین می‌برد و بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ فعالیت‌های کوتاه مدت خود را که بیت کوین (BTC) نسبت به ساختار قبلی بازار داشته اند، متوقف می‌کنند. هنوز خیلی زود است که بگوییم این روند تغییر قیمت ادامه خواهد داشت یا نه و آیا از ساختار قبلی بازار جلوتر می‌رود، اما ما معتقدیم که بسته شدن BTCUSDShorts و یا انحلال آن، باعث تسریع افزایش قیمت BTC / USD به سمت 6000 دلار می‌شود.

سرمایه گذارانی که انتظار دارند قیمت بیت کوین به 3000 دلار سقوط کند، در این بخش، باید درک کنند که همه چیز به یک حرکت عظیم برای یک صعود در این مرحله بستگی دارد. این خطر وجود دارد که در فاصله‌ی چند روز یک کاهش کوتاه مدت دیده شود. با این حال، این روند هنوز هم بسیار صعودی است ولی در حال حاضر به نظر بسیار نزولی می‌آ‌ید و در این زمان عاملی وجود ندارد که باعث شود همه چیز بدتر شود.

بزرگ ترین اقدام بیت کوین

در چند هفته گذشته، در مورد بزرگ ترین اقدام بیت کوین ، بسیاری از معامله گران حرفه ای و تحلیل گران خاطر نشان کرده‌اند که برای قیمت پایین، ما باید ببینیم رسانه‌های اصلی اعلام می‌کنند که "بیت کوین مرده است"؟ بیشترین احتمالی که وجود دارد این است که در نهایت پس از معرفی ارز ذیجیتال JPM، این اتفاق می‌افتد. با انتشار یک نشریه توسط بارن با عنوان "JP Morgan Just Kill the Dream Bitcoin" به این معنا که JP Morgan رویاهای بیت کوین را از بر باد داد، بسیاری از سرمایه گذاران متعجب و غافلگیر شدند.

 با این حال، هنوز منابع بسیاری هستند که شما می‌توانید حقیقت را در مورد بزرگ ترین اقدام بیت کوین از زبان آن‌ها بشنوید. تا زمانی که رسانه‌های خبری مانند Crypto Daily در اطراف تان وجود دارند، شما سرمایه گذارانی که تمایل دارید حقیقت را بدانید، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

همراهان همیشگی تراپی، با مقاله ای دیگر در زمینه ی ارز دیجیتال و بزرگ ترین اقدام بیت کوین در خدمت شما بودیم. امید است مطالبی که ارائه کردیم مورد رضایت شما واقع شده باشد. در صورتی که به سوال یا مشکلی برخوردید حتما با تماس بگیرید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 20 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر