مطمئنا تفاوت آزمون تافل و آیلتس را می دانید که در حال مطالعه این مقاله هستید. دوستان علاقه مند به زبان انگلیسی، قطعا با انواع آزمون های بین المللی و مدارک معتبر زبان انگلیسی آشنا هستند. آزمون آیلتس، هم یکی از انواع آزمون های زبان انگلیسی است که به صورت بین المللی برگزار می شود و مدرک آن یکی از معتبرترین مدرک های مهارت زبان انگلیسی است که در کل دنیا شناخته شده است. ما به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم که چنانچه تا به حال برای دریافت مدرک آیلتس اقدام ننموده اید، به این قضیه بیشتر فکر کنید و برای کسب مهارت های لازم برای موفقیت در آزمون بین المللی آیلتس برنامه ریزی کنید؛ چرا که به طور مثال اگر شما دوست عزیز جز آن دسته از افرادی باشید که قصد ادامه تحصیل در کشوری دیگر مانند استرالیا را داشته باشید، به طور حتم به این مدرک معتبر بین المللی نیاز پیدا خواهید کرد. آیا می دانید نمره آیلتس کانادا باید چند باشد؟ این روزها با امکانات بسیار زیادی که برای آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است، تعداد علاقه مندان به یادگیری این زبان، و داوطلبان فعال در این زمینه بسیار افزایش یافته اند. همچنین با پیشرفت تکنولوژی و استفاده ی بسیار از تلفن های همراه ، اپلیکیشن های بسیار کاربردی و مفید نیز در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی طراحی شده اند که علاقه مندان می توانند با تهیه و نصب آن ها بر روی گوشی های تلفن همراه خود، از امکانات ارائه شده توسط آن ها بهره ببرند. در این مقاله ما تصمیم گرفته برخی از اپلیکیشن های آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) ، که بر روی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید قابل نصب هستند را برای شما معرفی کنیم. پس توصیه می شود که برای آشنایی با این اپلیکیشن ها این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید. با تراپی همراه باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS)

دوستان گرامی، همانطور که پیش از این گفته شد، این اپلیکیشن ها برای استفاده در گوشی های تلفن همراه که دارای سیستم عامل اندروید هستند، طراحی شده اند. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس هستید، با ما مثل همیشه همراه باشید!

آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS)

IELTS Full-Band 7.5+

این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا بتوانید نمره ی بسیار بهتری در آزمون آیلتس کسب نمائید. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است. در این اپلیکیشن، می توانید به تمرین هر سه مهارت زبان انگلیسی خود که شامل : speaking, listening, writing می باشد، بپردازید. با استفاده از این ابزار سودمند می توانید در قالب ۳۴ درس مختلف که توسط افراد با گویش های اصیل انگلیسی تهیه شده است، listening خود را تقویت نمائید. همچنین قابلیت ایجاد مقاله های انگلیسی در این اپلیکیشن وجود دارد و شما می توانید مهارت writing  خود را نیز با کمک این اپلیکیشن ارتقا بخشید.

IELTS Speaking

در این اپلیکیشن بیشتر توانایی های گویش زبان انگلیسی خود را تقویت خواهید کرد. این ابزار قدرتمند شامل : درس‌ها، مثال ها، لغات، سوالات و تمریناتی در زمینه ی تقویت speaking شما می باشد. از ویژگی های این اپلیکیشن، این است که گویش ها در آن بسیار به گویش های واقعی زبان انگلیسی و نیز گویش آزمون اصلی آیلتس، نزدیک است و به شما کمک می کند تا برای آزمون آماده تر شوید.

IELTS Writing

این ابزار به شما کمک می کند تا بهتر و هوشمندانه تر بنویسید. در واقع در هر کجا که تلفن همراه خود را در اختیار دارید می توانید مهارت writing خود را تقویت کنید. آموزش توسط این اپلیکیشن در قالب چند گزینه گنجانده شده است. این گزینه ها عبارتند از:  نامه، مقاله، درس های آموزش رایتینگ و تست های آزمایشی.

IELTS Vocabulary Practice Tips

این اپلیکیشن نیز جزء برنامه های بسیار مفید برای متقاضیان مدرک آیلتس محسوب می شود. توصیه های کاربردی برای نحوه ی مطالعه جهت آشنایی با سیستم آزمون بین المللی آیلتس در این ابزار قرار داده شده است. همچنین امکان یادگیری بیش از ۵۰۰۰ کلمه در این ابزار وجود دارد.

دوستان، حال که با بهترین اپلیکیشن ها برای آمادگی شرکت در آزمون بین المللی آیلتس (IELTS)- (برای استفاده بر روی سیستم عامل های اندروید ) آشنا شدید، می توانید بهتر از گذشته برای ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی خود و نیز موفقیت در آزمون ایلتس تلاش کرده و پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی نمائید.

آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS)

بیشتر بدانید:

کدام دانشگاه های انگلستان به آیلتس احتیاج ندارند؟

خدمت تراپی در زمینه ی تهیه ی بهترین اپلیکیشن ها برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS)

 باید بدانید که برخی از این اپلیکیشن ها به صورت رایگان ارائه نشده اند و برای تهیه ی آن ها شما می بایست ابتدا هزینه ی آن را بپردازید. دوستان علاقه مند به شرکت در آزمون بین المللی آیلتس که برای تهیه ی این دسته از اپلیکیشن ها با مشکل مواجه شده اند و قادر به پرداخت هزینه ی آن از طریق کارت های اعتباری نیستند، می توانند روی کمک ما حساب نموده و با ارسال لینک پرداخت ، پرداخت هزینه را با خیال راحت به ما بسپارند.

دوستان و همراهان همیشگی، در مقاله دیگری شما را با اپلیکیشن هایی که قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ios دارند؛ آشنا کرده ایم. پس لطفا ما را در قسمت دوم این مقاله ، با عنوان " معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس (IELTS)" نیز همراهی نمائید.

تاریخ انتشار 21 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر