این روزها اپلیکیشن‌های آموزشی از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار شده است. برنامه‌های کاربردی نظیر اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی، زبان آلمانی، مسیر یابی و... . آیا تا کنون به این مسئله توجه کرده‌اید که گرامر زبان انگلیسی در بعضی از مواقع چقدر سخت و گیج کننده می­‌باشد؟ به طوریکه حتی بهترین سخنرانان هم نیز مرتکب اشتباهات زیادی در حین صحبت­‌های خود می­‌شوند. از این رو بیشتر مردم همواره به دنبال یافتن نرم افزار یا اپلیکیشن مناسبی برای یادگیری ماهرانه و راحت­‌تر مکالمات زبان انگلیسی خود می­‌باشند. در این مقاله با تراپی جهت آشنایی با بهترین اپلیکیشنهای آموزش گرامر 2019 همراه شوید.

آشنایی با بهترین اپلیکیشنهای آموزش گرامر در سال 2019

در ادامه به لیستی از برترین اپلیکیشن­های آموزش گرامر در سال 2019 اشاره شده است:

1.  Practice English Grammar

این اپلیکیشن با بیش از 500 فلاش کارت در مورد لغات کمکی، 1000 سوال یادگیری، بازی، افعال modal، افعال phrasal و سایر بخش­‌های گفتاری با در نظر گرفتن طیف وسیعی از موضوعات گرامری یکی از بهترین اپلیکیشنهای آموزش گرامر به شمار می‌آید که به شما در یادگیری بهتر گرامرهای زبان انگلیسی کمک می­کند. این برنامه­‌ی رایگان نامزدی برای دریافت بهترین برنامه‌­ی آموزشی سال 2014 و قابل اجرا در سیستم عامل­‌های اندروید و iOS می­‌باشد.

اپلیکیشنهای آموزش گرامر

2. Grammar Up

این برنامه‌­ی منحصر به فرد از نمودار برای نشان دادن نقاط ضعف و قوت گرامری استفاده می­‌کند. از این رو باعث می­‌شود تا کاربران بیشتر بر نقاط ضعف خود تمرکز داشته باشند. نسخه­‌ی ابتدایی این برنامه رایگان و مراحل پیشرفته‌­تر قابل خرید می­‌باشند. از ویژگی­‌های دیگر این برنامه می­‌توان به تایمر برای داشتن تمرینات بیشتر و نوار تعیین سطح برای پیگیری پیشرفت اشاره کرد. این برنامه در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود می­‌باشد.

3. English Grammar Book

این اپلیکیشن، توضیحات دقیقی از نکات مختلف و حیاتی زبان انگلیسی نظیر اسم و modifiers می­‌دهد و علاوه بر آن موضوعات وسیعی را نیز پوشش داده و سریعا پس از آموزش امتحان می­‌گیرد تا بازخورد شما از آموزش داده شده مشخص شود. این کتاب تنها در گوشی­‌های اندروید و به صورت رایگان قابل دسترس است.

4. Kids Vocabulary, Grammar & Language learning games

این اپلیکیشن با گرافیک‌­های سرگرم کننده و خنده‌دار به بچه­‌ها کمک می­‌کند تا انگلیسی یاد بگیرند. آن‌ها در طول ماجراجویی زیر آب با واژگان و گرامر پایه آشنا می­‌شوند. این اپلیکیشن در سیستم عامل‌­های اندروید و ios موجود می‌­باشد.

۵. SentenceBuilder

این برنامه برای بچه‌­ها با رده‌­ی سنی ابتدایی مناسب است. به آن‌ها آموزش می‌­دهد تا بتوانند دستور زبان خود را بهبود ببخشند، با تمامی جملات آشنا شده و روی حروف ربط تمرکز کنند. این برنامه رایگان است و روی iPad قابل نصب است.

۶. Oxford Grammar and Punctuation

این برنامه تمامی مشکلات افراد را برطرف می­‌سازد؛ چرا که دارای 250 نکته­‌ی گرامری و تلفظ است.  از طرفی دیگر این برنامه یک دیکشنری قوی برای تمامی رده‌های سنی می­‌باشد. Oxford Grammar and Punctuation قابل نصب روی گوشی‌­های اندورید و ios به صورت مجانی می­‌باشد.

۷. Grammar App

در این برنامه شما می­‌توانید در کنار مشاهده­‌ی آموزش­‌های گرامری مربوطه از تمرین و بازی نیز لذت ببرید. تمامی جنبه‌­های گرامری در این برنامه گنجانده شده و برای هر یک ۲۰۰ گزینه­‌ی یادگیری و بیش از ۱۰۰۰ پرسش گرامری و کلمات وجود دارد. علاوه بر گرامر این برنامه در بهبود سریع رایتینگ نیز به شما کمک می­‌کند. قیمت این برنامه ۹۹ سنت در گوشی­‌های ios و به صورت رایگان در سیستم عامل اندروید می­‌باشد. 

اپلیکیشنهای آموزش گرامر

۸. Grammar Expert Pronouns

این اپلیکیشن یک برنامه­‌ی کاربردی و آموزشی در گوشی­‌های اندروید است و برای رده­‌ی سنی بچه‌­های مدرسه‌­ای بسیار مناسب است. این برنامه ۱۰ دوره دارد که هر یک دارای نمونه، آزمون و توضیحات سازماندهی شده می­‌باشند.

۹. Grammaropolis Complete

زبان آموزان در تمامی رده­‌های سنی می­‌توانند از این برنامه‌ی گرامری استفاده کنند. این برنامه مانند یک بازی طراحی شده که با حرکت نقشه در سطح شهر، کاربران باید تمامی فعالیت­‌های آموزشی و تمرینی خود را انجام دهند. این اپلیکیشن با استفاده از ویدیو، بازی، کتاب، آهنگ و آزمون تمامی بخش­‌های گفتاری را با موضوعات متنوع پوشش می‌­دهد. این برنامه به صورت پولی در گوشی­‌های اندروید و ios موجود می‌­باشد.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشنهای آموزش گرامر توسط تراپی

در صورت هر گونه مشکل در خرید هر یک از برنامه‌­های پولی دلخواه خود می­‌توانید صفحه­‌ی پرداخت هزینه را برای همکاران ما در تراپی ارسال نمایید تا در سریع­‌ترین زمان ممکن و با دریافت کارمزدی کم، اپلیکیشن مورد نظر خریداری شود.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت هر گونه اطلاع از اپلیکیشن­‌های گرامری مناسب و کاربردی زبان انگلیسی لطفا نظرات خود را در کامنت‌­ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 07 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر