بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها توانسته‌اند توجه بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال را در سراسر جهان به خود جلب نمایند و این کاملا طبیعی است چرا که این نوع ارزهای دیجیتال بارها توانسته‌اند برخلاف سیاست‌های تورمی دولت‌ها، همچنان پناهگاه امنی برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال باشند؛ و به این علت عده‌ی زیادی هستند که این نوع ارزهای دیجیتال را به عنوان ذخیره‌ی بازنشستگی خود می‌دانند. همچنین هستند کسانی که فقط برای انجام معاملات کوتاه مدت خود از این آلت کوین‌ها استفاده می‌کنند. اما سوالی که برای بسیاری از علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که از کجا می‌توانند برای خرید انواع آلت کوین اقدام کنند و بهترین صرافی ها برای تهیه‌ی انواع ارز دیجیتال کدامند؟ در این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را با چند نوع از بهترین صرافی ها در جهان آشنا نمائیم.

بهترین صرافی ها

آشنایی با برخی از بهترین صرافی ها برای تبادلات ارز دیجیتال

در این بخش از مقاله چند نمونه از بهترین مراکز مبادله ارزی را برای شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

صرافی Binance

یکی از بهترین صرافی ها که به تازگی مرحله ICO (مربوط به حریم خصوصی) خود را به پایان رسانده‌است، صرافی Binance می‌باشد که به سرعت در حال رشد و پیشرفت است به طوری که در حال حاضر دارای بیش از 140 نوع آلت کوین می‌باشد. برای اینکه بتوانید از این مرکز تبادلات ارزی استفاده نمائید، باید ابتدا از طریق ایمیل آدرس‌تان ثبت نام نمائید، که فرایند بسیار ساده‌ای دارد و شما به سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید. همچنین اپلیکیشن موبایل آن نیز برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس می‌باشد.

صرافی changelly

Changelly یکی از بهترین صرافی‌ها برای مبادله انواع واحدهای ارزی میباشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد این مرکز خرید ارز دیجیتال وجود دارد این است که برای خرید از آن نیازی نیست که اکانت ایجاد کنید و یا اکانت خود را وریفای نمائید. معمولا مبادلات ارزی با استفاده از این سیستم، از 5 دقیقه، تا 30 دقیقه زمان‌بر است.

صرافی kuCoin

بی‌تردید یکی از مطمئن‌ترین مراکز خرید ارز دیجیتال، خرید از صرافی kuCoin می‌باشد. در این صرافی انواع ارز دیجیتال از قبیل : DragonChain، $KCS و... عرضه می‌شود. همچنین اپلیکیشن موبایل این مرکز خرید ارز دیجیتال نیز برای نرم افزارهای اندروید و iOS در دسترس می‌باشد.

صرافی Huobi Pro

یکی از مراکز مبادلات ارزی بین المللی که در چین بنیان‌گذاری شد و اکنون در سراسر جهان هزازان نفر سرمایه گذار دارد صرافی Huobi Pro می‌باشد. برای Huobi Pro نیز به کمک اپلیکیشن ، امکان استفاده در تلفن‌های همراه هوشمند و برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS وجود دارد. فرایند ثبت نام در این پلتفرم نیز بسیار ساده است.

صرافی Bittrex

در این صرافی امکان تبادلات همزمان 190 ارز دیجیتال وجود دارد و بنیاد آن از ایالات متحده آمریکا می‌باشد. این پلتفرم بسیار عالی پیاده‌سازی شده است و مطابق با قوانین ایالات متحده آمریکا می‌باشد و کاربران از لحاظ امنیت این مرکز خرید ارز دیجیتال هیچ نگرانی نخواهند داشت. Bittrex یکی از بزرگ‌ترین مراکز مدیریت‌کننده‌ی بیت کوین در سراسر جهان است.

بهترین صرافی ها

صرافی Poloniex

این صرافی در سال 2014 کار خود را آغاز نمود و بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ارز دیجیتال در سراسر جهان است. آغاز کار آن از ایالات متحده آمریکا بود و امکان استفاده از بیش از 100 نوع ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. در سال 2017 صرافی Poloniex بیشترین میزان اتریوم را داشت، چرا که به طور مستقل از بازار ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می‌کند.

صرافی Bitfinex

این صرافی یکی دیگر از صرافی‌های معروف و البته جز لیست بهترین صرافی ها می‌باشد که در سال 2014 در هونگ کونگ بنیان گذاری شد و برای کاربران امکان تبادلات ارزهای دیجیتال :

  • بیت کوین
  • بی کش
  • دش
  • اتریوم
  • زی کش
  • مونرو
  • لیت کوین
  • اتریوم کلاسیک

و... را فراهم کرده‌است.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از مهم‌ترین مراکز تبادل ارز دیجیتال در دنیا آشنا نمائیم. دوستان آیا شما تا کنون از صرافی‌ها ارز دیجیتال خریده‌اید؟ به نظر شما بهترین صرافی ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ تا کنون تجربه‌ی خرید از کدام یک از موارد ذکر شده را داشته‌اید؟ در صورتی که تجربه‌ی خرید خوب یا بدی داشته‌اید حتما آن را با ما درمیان بگذارید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. لطفا سوالات خود را از طریق‌تماس تلفنی با همکاران ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 18 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر