ترکیه کشوریست اوراسیایی با وسعت 783562 کیلومتر مربع، که در شمال غرب آسیا و در جنوب شرق اروپا واقع شده است. این کشور از سمت شرق با کشور ایران همسایه است. این کشور آب و هوای کوهستانی دارد و بارش باران در آنجا نسبتا زیاد است. به طور کلی کشور ترکیه آب و هوای بسیار خوبی دارد و مکان‌های دیدنی در آن جا بسیار زیاد است و هر ساله مسافران و گردشگران زیادی برای بازدید از این کشور به ترکیه سفر می‌کنند. عده‌ای برای تحصیل به کشور ترکیه سفر می‌کنند،  آیا شما تا کنون به کشور ترکیه سفر کرده‌اید؟ آیا تمایل دارید که به این کشور سفر کنید؟ پس خوب است با بهترین هتل های ترکیه آشنا شوید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با بهترین هتل های این کشور آشما کنیم.

بهترین هتل های ترکیه کدامند؟

در این بخش از مقاله به معرفی بهترین هتل های ترکیه برای شما خواهیم پرداخت تا هنگام سفر به این کشور با مشکل خاصی مواجه نشوید.

بهترین هتل های ترکیه

هتل Oglakcioglu Park Boutique

این هتل در فاصله ی 100 متری ایستگاه‌های قطار و مترو واقع شده است و کلیه‌ی اتاق های دارای ملحفه‌های لوکس و بسیار تمیز می‌باشد که با رنگ‌های گرم تزئین شده است. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت و ماهواره است. در این هتل نوشیدنی داغ به صورت رایگان و صبحانه با نان تازه، کیک و قهوه لذیذ سرو می‌شود. غذاهای گوشتی در این هتل اروپایی و محلی می‌باشد.

هتل Hideaway

یکی از بهترین هتل های ترکیه Hideaway است. Hideaway یک هتل کوچک خانوادگی است که در زیباترین بخش کاس واقع شده است. از تراس اتاق‌های این هتل مناظر باشکوهی از شهر و دریای مدیترانه قابل مشاهده است. تمام اتاق‌ها به زیبایی تزئین شدهاند، این هتل همچنین غذاهای سنتی ترکی و یک تراس و بار با سقف زیبا را ارائه می‌دهد که با درختان زیتون و چشم انداز آرام از اقیانوس احاطه شده است.

هتل Ephesus Palace

این هتل یکی از بهترین هتل های ترکیه است و نقوش عثمانی بر دکوراسیون و دیوارهای هتل دیده می‌شود، همچنین اتاق‌های هتل دارای فرش‌های دستباف می‌باشد که جلوه‌ای بسیار زیبا و خاص در فضای هتل ایجاد کرده است. هتل Ephesus Palace دارای امکانات بسیار از جمله وای فای و ... می‌باشد.

هتل Piano

Ancient Smyrna ، مروارید اژه ، شاهد ادیان و تمدنهای مختلف. انتهای غربی جاده ابریشم، همه با هم در یک مکان، آن هم در هتل پیانو جمع شده است. پس از نیمه دوم قرن نوزدهم ، با ساخت اولین راه آهن در ترکیه ، فرهنگ هتلداری در شهر ازمیر شکل گرفت. سپس هتل‌های Basmanes و Cankaya و ... ساخته شد، تا هم اکنون که هتل پیانو به یکی از بهترین هتل های ترکیه تبدیل شده است.

هتل Puding Marina Residence

Pidding Marina Residences یکی از بهترین هتل های ترکیه است که بسیار شیک می‌باشد و در بخش مرکزی ترکیه قرار دارد و در قلب شهر قدیمی آنتالیا واقع شده است. هتل Puding Marina 5 عمارت تاریخی طبقه‌بندی شده دارد و همچنین دارای یک طبقه ویژه، بوتیک هتل، یک اتاق جلسات، استخر روباز، سالن ورزشی، سونا و آبگرم ، حمام ترکی ، رستوران و یک استخر است. و دریای مدیترانه در زیر صخره‌های بلند 30 متری زیر آن قرار دارد.

بهترین هتل های ترکیه

هتل Biblos Resort AlacatI

اقامتگاه ساحلی Biblos آلاکاتی ، کاندیدای مکان مورد علاقه منطقه اژه در طی چهار فصل می‌باشد و یکی از زیباترین و خاص‌ترین مناطق ساحلی در ترکیه را دارد. نوع ارائه‌ی خدمات و سرویس دهی، موقعیت بی نظیر ساحل، امکانات گردشگری، رستوران و... از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای این هتل محسوب می‌شود.

هتل La Boutique

La Boutique در منطقه لارا و در فاصله کمی از مراکز خرید محبوب شهر ترکیه واقع شده است. در نزیدکی این هتل کافی نت، سوپر مارکت و ... وجود دارد. این هتل دارای 62 اتاق کاملاً تمیز و تزئین شده می‌باشد و صخره‌های آنتالیا با مناظر باشکوه از دریای مدیترانه و کوه‌های توروس در چشم انداز این هتل واقع شده است.

هتل‌های  La Kumsal ،  Ayasoluk Boutique Alp Pasa ,  نیز جز بهترین هتل های ترکیه به حساب می‌آیند و شما می‌توانید با توجه به علاقه‌مندی‌ها و نیازهای خود در سفر از میان این هتل‌ها مناسب‌ترین را انتخاب نمائید و با مناسب‌ترین قیمت از طریق سایت‌های رزرو هتل در ترکیه، آن‌ها را رزرو نمائید.

بیشتر بخوانید : شرایط مهاجرت به ترکیه

چنانچه شما نیز در گذشته تجربه‌ی سفر به تریکه را داشته‌اید و در آنجا از امکانات خاص برای رزرو هتل های شیک و تمیز بهره‌مند شده‌اید، تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از اینکه همواره با ما همراه هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 16 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر