دوست عزیز آیا شما به دنبال یک درآمد ثابت هستید و در جستجوی شغلی مناسب می باشید که هم بتوانید آن را در خانه انجام دهید و هم درآمد خوبی داشته باشید؟ فعالیت به عنوان یک فریلنسر می تواند یک زمینه ی کاری بسیار جذاب و خلاقانه باشد که داوطلبان زیادی از میان افرادی دارد که ترجیح می دهند در خانه کارکنند. برای فریلنسرها موقعیت های کاری بسیاری وجود دارد که می توانند انجام دهند و از آن ها کسب درآمد کنند. ایا مایلید تا در مورد آن ها مطالب بشتری بدانید؟ قطعا پاسخ شما به این سوال مثبت خواهد بود، بنابراین خوب است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. تا چند شغل برتر فریلنسری را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید : اشتباهات رایج فریلنسرها

معرفی چند شغل برتر فریلنسری

دراین بخش ازمقاله چند نمونه ازبهترین و پردرآمد ترین فعالیت های فریلنسری را برای شما معرفیخواهیم کرد که شما میتوانید در خانه آن ها را انجام دهید و در واقع به روش دورکاری بتوانید درامد کسب نمائید.

طراحی وب سایت

یکی از چند شغل برتر فریلنسری ، انجام طراحی وب سایت می باشد. اگر از مهارت های خلاقانه ی طراحی وب سایت  برخوردار هستید، می توانید به عنوان یک فریلنسر طراح صفحات وب فعالیت نموده و کسب درآمد کنید. در واقع فریلنسرهای طراحی سایت شانس به دست آوردن درآمد بالایی از طریق انجام کار به صورت آنلاین دارند. کار در زمینه ی طراحی سایت نیاز به خلاقیت زیادی  دارد و مشتریان دوست دارند که سایتشان دارای ظاهری بسیار زیبا باشد. بنابراین ابتدا بررسی کنید و بینید که آیا شما از چنین استعدادهایی برخوردار هستید؟ در صورتی که توانایی های لازم برای ایجاد یک سایت جذاب و زیبا را دارید، پس وقت را از دست ندهید و به عنوان یک فریلنسر طراح وب سایت کار خود را آغاز نمائید.

شغل برتر فریلنسری

نویسنده ی دورکار یا نویسنده ی فریلنسر

نویسندگی نیز می تواند به عنوان یک شغل برتر فریلنسری محسوب شود. اگر از استعدادهای نویسندگی برخوردار هستید، شدیدا توصیه می شود که به عنوان یک نویسنده برای وبلاگ ها محتوا تولید کنید و از درآمد خود لذت ببرید. اما آیا می دانید برای فعالیت به عنوان یک نویسنده از چه استعدادها و توانائی هایی باید برخوردار باشید؟ در ادامه به مهارت های لازم برای فعالیت به عنوان یک فریلنسر اشاره خواهیم کرد.

مهارت هایی که یک فریلنسر نویسنده باید داشته باشد

  • داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی
  • توانائی های نویسندگی به زبان انگلیسی
  • داشتن تبحر در جستجوی آنلاین
  • توانایی تایپ سریع
  • توسعه دهنده ی وب

بیشتر بخوانید : چگونه پروژه ی فریلنسری آنلاین را به دست آوریم؟

اگر دارای مهارت های برنامه نویسی هستید یا در نوشتن کدهای بهینه از استعداد خاصی برخوردارید ، می توانید به عنوان یک فریلنسر توسعه دهنده وب فعالیت های آنلاین خود را آغاز کنید. در میان حرفه های مختلف فریلنسری، توسعه دهندگان صفحات وب از طرفداران بسیاری برخوردارند و به طبع درآمد خوبی هم خواهند داشت.

انجام مشاوره در زمینه ی سئو

  • امرزوه پیشرفت بسیاری از کسب و کارهای آنلاین در گرو خدماتی است که به مدد سئو سایت  برای آن ها ارائه شده است. موفقیت یک شرکت بستگی دارد به میزان هماهنگی آن ها با معیارهای استراتژی های موتورهای جستجوگر به طوری که بتوانندگوی سبقت را از رقبای خود بربایند. اگر شما بتوانید چنین خدماتی ارائه دهید بسیار عالی است.

مربی گری و آموزش مهارت های  کسب و کار

اگر شما یک مربی آنلاین هستید که برای کسب  وکارهای جدید، پلتفرم های مخصوص ارائه می دهید باید بگوئیم که افراد زیادی هستند که به دنبال یک مربی حرفه ای می گردند که بتواند با استراتژی های مشخصی آن ها را در کسب و کارهایشان راهنمایی کرده و آموزش های لازم را برای آن ها ارائه دهند. چنانچه از توانائیهای لازم در این زمینه برخوردارید می توانید کار خود  را هم اکنون آغاز نمائید چرا که این شغل در میان مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. دوستان عزیز برای آشنایی با سایر حوزه های کاری یک فریلنسر و معرفی چند شغل برتر فریلنسری دیگر، ما را در قسمت دوم این مقاله دنبال نمائید.

تاریخ انتشار 18 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر