آیا برای فروشگاه آنلاین خود نیاز به یک درگاه بین المللی دارید؟ داشتن یک درگاه پرداخت اینترنتی می‌تواند یک ابزار با ارزش برای فروش بین الملل و تجارت الکترونیک در زمینه‌ی کسب و کار شما باشد. این درگاه پرداخت باید بر اساس نیازهای شما طراحی شود. درگاه پرداختی که انتخاب می‌کنید باید به قدری امن باشد که بتواند بازگشت یک تراکنش، انواع روش‌های پرداخت و... را پشتیبانی کند. در مقالات قبلی شما را با درگاه پرداخت الکترونیک پی پال ، اسکریل آشنا کردیم. در این مقاله نیز با تراپی همراه باشید تا شما را با بهترین درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی آشنا نمائیم.

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

قبل از انتخاب یک درگاه پرداخت اینترنتی بین الملل چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟

قبل از آنکه درگاه پرداخت تجارت الکترونیک خود را انتخاب کنید، این نکات را باید در نظر بگیرید

  • هزینه‌ی انجام تراکنش‌ها یا همان کارمزد را در نظر بگیرید، در صورتی که آن هزینه برای‌تان قابل قبول باشد، آن درگاه را انتخاب نمائید.
  • از انتخاب درگاه پرداخت‌هایی که برای هر بار استفاده از آنها نیاز است الزاما به اکانت خود sign-up کنید، بپرهیزید.
  • توجه کنید که یکی از کلیدهای موفقیت شما این است که درگاه پرداخت الکترونیکی شما قابلیت انجام تراکنش‌ها برای چند واحد ارزی را داشته باشد.
  • قبل از انتخاب توجه کنید که چه نوع محصولاتی را با استفاده از این درگاه پرداخت میتوان خریداری کرد.
  • حتما بررسی کنید که آیا درگاه پرداخت مورد نظر شما مسترکارت، کارت اعتباری و یا پرداخت به درگاه پی پال را پشتیبانی میکند یا نه!
  • مطمئن شوید که این درگاه پرداخت از مشتریان تقاضای وارد کردن اطلاعات غیرضروری را قبل از انجام تراکنش، نداشته باشد.

با در نظر گرفتن این نکات و آنچه در ادامه برای شما خواهیم گفت، می‌توانید به انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی بپردازید. پس همچنان با ما همراه شوید.

معرفی بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای فروش بین الملل

در این بخش از مقاله شما را با بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای انجام پرداخت‌های بین المللی آشنا خواهیم کرد.

درگاه پرداخت Braintree

این درگاه پرداخت در سال 2012 توسط سرمایه‌گذاران بزرگی ارائه شد و از لحاظ برنامه‌نویسی و کدینگ، با دیگر درگاه‌های پرداخت متفاوت می‌باشد و می‌تواند به طور خاص در یک وب سایت فروشگاهی آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. این درگاه پرداخت، یک تجربه‌ی پرداخت بسیار امن را برای مشتریان فراهم می‌نماید.

درگاه پرداخت PayU

درگاه پرداختPayU  به علت بهترین نرخ کارمزدی که از مشتریان دریافت می‌کند یک درگاه بسیار مطلوب است. همچنین به راحتی تنها با کلیک کردن یک دکمه پرداخت انجام می‌شود. در این پلتفرم کلیه‌ی اطلاعات کارت اعتباری شما ذخیره می‌شود تا در دفعات بعدی که به آنها نیاز دارید، به راحتی تنها با فشردن یک دکمه پرداخت خود را سریعا انجام دهید.

درگاه پرداخت Amazon

درگاه پرداخت Amazon خدمات پرداخت را برای کاربران بسیار آسان و امن نموده است. به منظور تسهیل خرید آنلاین، سرویس‌ها و خدمات ارائه شده، هم برای خریدار و هم برای فروشنده در دسترس می‌باشد. امکان پرداخت در درگاه پرداخت Amazon به چند زبان فراهم شده است و به منظور امکان پرداخت بین المللی، مبادلات انواع ارزهای پیشرو، با این درگاه پرداخت انجام می‌شود.

درگاه پرداخت Authorize.Net

این درگاه پرداخت یکی از معروف‌ترین درگاه‌های پرداخت برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک می‌باشد که در سال 1996 ارائه شد. در این سیستم پرداخت به منظور بالا بردن سطح امنیت، جهت بررسی حساب کاربران، برای هر کاربر چند حساب کاربری ایجاد می‌شود. همچنین این پلتفرم امکان پرداخت هزینه‌ها را برای کاربران به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است.

درگاه پرداخت PayPal

درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال در سال 1999 ارائه شد و مورد تائید برای پرداخت با مسترکارت و کارت اعتباری می‌باشد و برای خریداران، استفاده از این درگاه پرداخت اینترنتی، رایگان می‌باشد. در این درگاه پرداخت نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای تنظیمات، شارژ ماهانه و... وجود ندارد.

درگاه پرداخت Skrill

درگاه پرداخت اسکریل، یک درگاه پرداخت بسیار کارا می‌باشد که برای استفاده در انواع کسب و کار طراحی شده است. با استفاده از این درگاه پرداخت امکان انجام تراکنش‌های بین المللی وجود دارد و شما می‌توانید برای خرید کالا یا استفاده از خدمات مختلف از اپلیکیشن موبایل آن نیز استفاده کنید.

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت BlueSnap

BlueSnap یک پردازشگر پرداخت الکترونیک است که برای صاحبان کسب و کار، چه خرده فروش و چه عمده فروش می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. BlueSnap امکان پرداخت از طریق eCommerse، موبایل و وب سایت را برای کاربران فراهم کرده است.

به طور کلی درگاه‌های پرداخت الکترونیکی یک لینک مطمئن بین وب سایت/ مرورگر و پردازشگر فراهم می‌کند. درگاه‌های پرداختی که در این مقاله معرفی شد همگی امکان انجام تراکنش‌های مطمئن، آسان، سریع و یکپارچه‌ای را برای شما فراهم می‌کنند.

امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید بهترین پلتفرم پرداخت الکترونیکی را برای وب سایت خود انتخاب نمائید. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 26 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر